stal tolboom ervaringen? stalling omgv utrecht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

stal tolboom ervaringen? stalling omgv utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 08:06

Ik ben voor een vriendin van mij opzoek na een stalling in omgv utrecht.

Ik had zelf een aantal stallen door gegeven. Maar sommige zijn net niet wat ze zoekt.
Nu sprak stal Tolboom haar wel aan, maar ze wilt graag ervaringen horen over deze stal.

Ze zoekt een stal met veel buiten/weidegang voor haar paard, en een goede buitenbak, (binnenbak mag ook)

prijs max 250/260


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70503
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:21



smurfje

Berichten: 2580
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:23

Locatie ideaal voor het buitenrijden. Rijbak altijd goed (uitzondering na gelaten). Hele fijne mensen. Heel het jaar buiten. Heb er met plezier gestaan. Ging weg vanwege verhuizing naar vrienden privé

[o]
Een paard ruikt beter. Een paard hoort beter. Een paard springt beter. En toch zijn wij de baas.
Het paard vindt het best. Dat noem je, met recht, een edel dier .

Anoniem

Re: stal tolboom ervaringen? stalling omgv utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:52

Geen persoonlijke ervaringen, maar ik hoor er eigenlijk altijd positieve verhalen over van anderen!

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 09:11

Als ze veel weide gang wilt moet ze niet naar tolboom willen, zoveel wei is daar niet.
Persoonlijk vindt ik het daar te groot, te duur en hoewel ze veel bakken hebben wordt er vaak wat georganiseerd dus zit je alsnog zonder rijbak.
Ze hebben nu wel dat ze tegen betaling je paard buiten en binnen willen zetten maar voor hoe lang weet ik niet.
Enige voordeel daar is dat ze wedstrijd op eigen terrein hebben en dus veel thuis kan starten.
edit : voor de prijs die zij wilt sta je daar niet.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 13:28

mala26 schreef:
Als ze veel weide gang wilt moet ze niet naar tolboom willen, zoveel wei is daar niet.
Persoonlijk vindt ik het daar te groot, te duur en hoewel ze veel bakken hebben wordt er vaak wat georganiseerd dus zit je alsnog zonder rijbak.
Ze hebben nu wel dat ze tegen betaling je paard buiten en binnen willen zetten maar voor hoe lang weet ik niet.
Enige voordeel daar is dat ze wedstrijd op eigen terrein hebben en dus veel thuis kan starten.
edit : voor de prijs die zij wilt sta je daar niet.


ik denk dat je een andere stal bedoeld? zo ver ik weet hebben ze maar 1 bak.

smurfje

Berichten: 2580
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Huizen

Re: stal tolboom ervaringen? stalling omgv utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:48

Denk dat bovengenoemde de stal ernaast bedoelt. Die is inderdaad zoals genoemd

[o]
Een paard ruikt beter. Een paard hoort beter. Een paard springt beter. En toch zijn wij de baas.
Het paard vindt het best. Dat noem je, met recht, een edel dier .

mala26

Berichten: 4989
Geregistreerd: 05-02-13

Re: stal tolboom ervaringen? stalling omgv utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:15

Wacht is er een stal tolboom naast Groenendaal van fam Tolboom? ha hilarisch!

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Borisje

Berichten: 5469
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hilvercity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:20

Leuke gezellige stal, maar toen wij er stonden kregen de paarden veel te weinig hooi en staan in de winter overdag op een oud maisland tot de knieen in de modder, zonder hooi of gras.. Paard viel dus erg af, gevraagd om meer hooi waar ja op werd gezegd maar nee werd gedaan. Dat plus het modderige winterland deed ons verhuizen.

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 22:38

Borisje schreef:
Leuke gezellige stal, maar toen wij er stonden kregen de paarden veel te weinig hooi en staan in de winter overdag op een oud maisland tot de knieen in de modder, zonder hooi of gras.. Paard viel dus erg af, gevraagd om meer hooi waar ja op werd gezegd maar nee werd gedaan. Dat plus het modderige winterland deed ons verhuizen.



Hoelang is geleden dat jullie er gestaan hebben?

Volgens mij is dat Boris de Shetlander die nu op Hilverzicht staat? Ik ben de eigenaar van de haflinger Stanley. Of ik kan ook in de war zijn met een andere shet Boris

Borisje

Berichten: 5469
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: Hilvercity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:58

plutolover schreef:
Borisje schreef:
Leuke gezellige stal, maar toen wij er stonden kregen de paarden veel te weinig hooi en staan in de winter overdag op een oud maisland tot de knieen in de modder, zonder hooi of gras.. Paard viel dus erg af, gevraagd om meer hooi waar ja op werd gezegd maar nee werd gedaan. Dat plus het modderige winterland deed ons verhuizen.



Hoelang is geleden dat jullie er gestaan hebben?

Volgens mij is dat Boris de Shetlander die nu op Hilverzicht staat? Ik ben de eigenaar van de haflinger Stanley. Of ik kan ook in de war zijn met een andere shet Boris


Oh haha dat klopt. Jessica heeft er met vorige paard gestaan en ik verzorgde hem, Boris heeft er nooit gestaan.
Het is nu denk ik 3 jaar geleden, weet wel dat ze intussen een nieuwe bak hebben dus die is wel verbeterd, maar de laatste keer dat ik er langs kwam stonden de paarden nog steeds in het modderland. En dat is echt niet aan te raden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers