Boktweekend - probleempje!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 15:23

Het begint behoorlijk uit de hand te lopen, idereen begint nu aanhang mee te willen nemen. Dit was absoluut niet de bedoeling, het zou een weekend worden voor alle bokt mensen, gezellig met elkaar, en niet met allerlei aanhang.

Het is onze fout, we hadden vanaf het begin duidelijk moeten zijn dat dat niet de bedoeling was. Maar wij hebben er ook niet bij stil gestaan dat dit ging gebeuren. We hebben het nu bij 3 mensen min of meer toegezegd en we kunnen het niet maken om dat af te zeggen.

Maar voor de andere: wij hopen dat jullie begrijpen dat dit echt niet de bedoeling is en dat jullie hier rekening mee willen houden. Het is dus niet de bedoeling dat er aanhang mee gaat!!! Sorry dat we hier nu pas mee komen...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:11

Ik zie het probleem niet ????? Krijg ook een minder-fijne smaak in mijn mond als ik zie "gezellig met Bokt-mensen onder elkaar en niet met allerlei aanhang" Mijn aanhang is nl. zeker zo gezellig als ik (he Stef *LOL* )
Ik vind het juist wel leuk om de wederhelften ook te zien, ben ik daarin de enige??? En die aanhang dokt toch ook gewoon voor zichzelf???
Ik zie eerlijk en echt het probleem niet.........

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:31

Uhmm, betekend 't dat ik m'n vriend niet kan meenemen? Hij gaat niet mee op de buitenrit hoor, hij doet dan alleen mee met de huifkartocht (+ de overnachtingen). Ik hoop dat ik snel antwoord kan krijgen, want anders moet ik 'em dit nieuws gaan vertellen. Ik geloof namelijk dat 'ie al zin begon te krijgen om mee te gaan.

Greetz Mayo

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:35

Is dit alleen jouw mening of denken er meerdere mensen zo over het meenemen van aanhang? Ik zou me er niet mee moeten bemoeien, want ik kan dat weekend toch niet mee helaas, maar ik vroeg het me wel af...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:36

Ik had ook gehoopt dat hij meekon. Door mijn paard is er al zo weinig tijd samen.

Op deze manier kon hij een andere manier van paarden meemaken. Hem lijkt western rijden wel aardig misschien is er da iemand die hem kan ompraten en hem een beetje het paardevirus kan geven.

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:39

JAAAA PRISCA!!!!! Dick en ik rijden allebei western en komen (uiteraard) met volledige westernuitrusting op onze knollies! Wij kletsen 'm wel te paard hoor!!!! LEUK!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:43

Hahaha, nou Pris, ik geloof dat je 2 hele enthousiaste vrijwilligers hebt gevonden om je vriend om te praten. *grinnik*

Pling Knuf Mayo Pling

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:50

Ik ben nu onder mijn zusje der naam ingelogd, maar ehh ik weet dus niet waar ik me aan moet melden voor het boktweekend, want nu Muts helaas niet meer is..... kan ik wel mee met mijn andere paard Meis en dat lijkt me best leuk. Mijn vader wil mij alleen wegbrengen als mijn trailer daar kan blijven staan. Greetz Merilyn

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:51

Nee, dit is niet alleen de mening van Jura.. Ik snap het wel als mensen hun aanhang mee willen nemen, maar mijn 'probleem' met aanhang is dat je die mensen na dat weekend in 99% van de gevallen nooit meer ziet of spreekt, misschien op een andere meeting weer een keer. Kan hartstikke gezellig zijn hoor, die aanhang, maar als ik veel mensen wil zien die ik niet ken stap ik wel een kroeg binnen Knipoog

Is trouwens ook allemaal niks persoonlijks ofzo. Het is gewoon begonnen als een meeting voor Bokt mensen, toen kwam Sonja met Dick (maar de meeste mensen hier kennen Dick al) dus dat was niet zo'n probleem, toen Mayo met haar vriend (hebben we niks van gezegd omdat Dick ook al meeging, hebben we het wel over gehad). Is trouwens niks persoonlijks dus, Mayo Knipoog

Daarna kwamen er steeds meer mensen die ineens anderen mee willen nemen. Op zich geen probleem als we dat vantevoren afspreken, dan kan iedereen daar rekening mee houden en beslissen of hij/zij dan mee wil gaan.

Mayo: Is jullie keuze of ie meegaat, als het niet 'mocht' hadden we dat veel eerder moeten zeggen...
Sonja: Tuuurlijk is Dick hartstikke gezellig *LOL* Dat was ook the point niet..

Dus ff samenvattend: Aanhang kan hartstikke gezellig zijn maar dat is dan wel iets dat vantevoren afgesproken moet worden. Is hier niet gebeurd en dus kunnen natuurlijk geen nee meer zeggen, zeker niet tegen Mayo. We hadden dan gewoon duidelijker moeten zijn.

't heeft dus allemaal te maken met verwachtingen en niets met de aanhang opzich.

So no hard feelings enzo, we willen alleen voorkomen dat er dadelijk ineens 2x zoveel mensen meegaan en het een heel ander weekend wordt dan we geplanned hadden (hoewel dat ook errug gezelli kan zij Party!!).

Vragen? We horen het graag Lachen
Ik ga ondertussen weer verder met leren voor dat }> Misselijk statistiek tentamen.. Brr.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 16:57

Succes met je tentamen, Bart..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:08

Bart, thanx voor de uitleg. Ik snap 't wel. Maarre thanx dat Mo alsnog mee zou kunnen. Ik vraag 't vanavond aan 'em of ie nou wel of niet mee wil.

Dusse no hard feelings!

Succes met leren!

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:10

Citaat:
Ik ben nu onder mijn zusje der naam ingelogd, maar ehh ik weet dus niet waar ik me aan moet melden voor het boktweekend, want nu Muts helaas niet meer is..... kan ik wel mee met mijn andere paard Meis en dat lijkt me best leuk. Mijn vader wil mij alleen wegbrengen als mijn trailer daar kan blijven staan. Greetz Merilyn


Jajajaja... je moet meegaan! Zal Mo ook wel leuk vinden als ie mee gaat (is nog niet helemaal zeker)(hoor ik vanavond).

Dikke kus Twinny

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:19

Sonja: Tuuurlijk is Dick hartstikke gezellig *LOL* Dat was ook the point niet..

Hahaha Bart, heb jij dezelfde smaak als Stef dan *LOL* *LOL* *LOL*

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:25

Hehe, schiet weer niet op met leren (what's new Knipoog). Maar eeh, is meer een gokje en n.a.v. wat ik van Heike en andere bokkers gehoord heb Lachen Ik gok dus maar wat, kan me volgende week (met de tentamens) nog wel van pas komen *LOL*

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 17:56

Citaat:
Op 2001-02-28 16:39, schreef Sonja:
JAAAA PRISCA!!!!! Dick en ik rijden allebei western en komen (uiteraard) met volledige westernuitrusting op onze knollies! Wij kletsen 'm wel te paard hoor!!!! LEUK!!!


Ik heb Marco net gesproken moet even overleggen of in dan alleen kom. En dan nog even snel opgeven vanavond.

Mayo: fijn dat ik dan mee kan rijden dat scheldt een hoop.

Sonja: misschien kunnen we altijd nog wat afspreken zodat hij op een western paard kan zitten. Weet niet waar jullie zitten maar we kunnen altijd kijken.

Laten we er maar over ophouden het is gewoon een misverstand.

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:12

sorry maar dit vind ik wel asso hoor ! IK bedoel dan kim (niks persoonlijk) er zijn maar 8 huurpaarden -> ik denk dat die onderrtussen al volgeboekt zijn zeker . en tja persoonlijk zou ik het hardstikke fijn vinden om andere mensen buiten de bokkers te ontmoeten tja ieder eigen mening

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:21

Het lijkt mij toch het leukste om eerst eens de bokkers te ontmoeten (ooit) en daarna de mensen erbuiten. Sorry, maar van die bokkers weet je al zoveel en dan ben ik toch wel nieuwsgierig wat voor persoontje er eigenlijk achter die naam zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:21

oei op je teen getrapt kim ! ooit al gehoord van vrije meningsuiting nah moet je zelf weten hoe je opstelt voor anderen he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:38

waar is dat bericht van kiùm nu heen?

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:43

ik mis nu ff de kim berichtjes hier tussen kan dat kloppen??
maar mijn mening is. dat als er 8 huurpaarden zijn en 8 bokkers die die paarden graag willen huren (en t ook mogelijk is) dat dan de bokkers voorgaan. Klinkt misschien hard maar het was toch het bokt weekend.
dat er aanhang meekomt vindt ik op zich niet zo erg. maar die aanhang moet dan natuurlijk wel wat met paarden hebben of natuurlijk hier ook fanatiek bokken. als ze alleen meegaan om de internet vriendjes en vriendinnetjes van zijn vrouw(vriendin whatever) dan heb ik blijf lekker thuis dan doen we t wel een keer over ergens anders waar er geen paarden bij zijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:51

ok, mijn reactie, het is tenslotte door mij allemaal nu zo gegaan:
Jura, even goede vrienden hoor, maar waarom reageer je met je prive bericht van oh wat leuk, gitaar en camera enzo, terwijl je wist dat het niet de bedoeling was?
Kim, ik weet niet waar je bericht is gebleven, maar ik vind vriendinnen wel iets anders dan je man/vriend, je partner dus.
Meri: Als je het ziet zitten met meis moet je gewoon mee gaan, kan je ook weereens op honey hobbelen
Marjolein: Problemen met huurpaarden zijn er niet, want van de aanhang is dick de enige die rijdt en die heeft zijn eigen paard bij.
Verder, het was mijn idee om adriaan (mijn man dus) een leuke film te laten maken, die we dan later een keer (bij iemand thuis bijv.?? ) terug te kijken. Daarbij leek het mij ook leuk, aangezien hij zijn gitaar mee neemt, dat we gezellif life muziek hebben.
Daarbij zie ik net als sonja totaal het probleem niet. Stel nou dat adriaan en ik (stel he) niet met het weekend van bokt mee gaan, maar dat wij dat weekend zelf een kamer + stal huren bij de paalhoeve, kan iemand me het verschil daartussen uitleggen misschien?
Ik snap het probleem niet hoor

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:56

Uhmm, ik heb even gerekend (jaja, dat kan ik ook nog, haha) en ik kwam op 3 paarden die gehuurd worden. Van de Bokkers die 't hele weekend gaan en ook willen rijden, kwam ik dus maar uit op 3 paarden (ik val in herhaling, geloof ik). Dus nog niet alle paarden zijn volgeboekt. Maar ik ben het wel eens met het idee dat als aanhang ook paarden willen huren en bepaalde bokkers ook nog, dat dan de bokkers voor gaan.

Greetz Mayo

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:00

hallo, wat zeg ik nou net? van de aanhang is dick de enige die rijdt, en die heeft zijn eigen paard bij, dus dat probleem is er helemaal niet.
Ga nu alsjeblieft geen problemen zoeken die er niet zijn, het is zo al ingewikkeld goenoeg!!!!!
No hard feelings mayo, you know!!!!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:02

Ik weet 't ik zag net dat jij ook een berichtje had geplaatst. We waren tegelijk aan 't typen, alleen jij was denk ik wat eerder klaar. Hihi.

No hard feelings. I know.

Pling Knuf Mayo Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 19:03

Ik kan iets gemist hebben (moet ook af en toe werken tussen het i-netten door, jammer *LOL* ) maar welke partners willen er ook te paard dan? Ik dacht eigenlijk dat we nu een groepie wandelaars (met de doggie van Stef) zouden krijgen... of eh... zit ik er naast (kan, blond is bijna uitgegroeid *LOL* .
Grtz, Sonja.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers