Willen jullie even met mij meedenken?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 13:30

Goeiemiddag bokkers,

Ik wil graag (op goed geluk) een advertentie op de boktmarkt zetten, alleen heb ik denk ik een ongebruikelijke vraag.
Ik wil namenlijk vragen of iemand mij mee wil nemen in de paardenwereld, eenmalig of voor meerdere keren. Ik zou in ruil hiervoor klusjes op stal of in huis/tuin kunnen doen.
Ik heb jaren geleden wel gereden op een manege, helaas laat mijn financiele situatie dat op dit moment niet meer toe. Ik mis paarden in mijn leven maar ik vind niet dat ik genoeg te bieden (ervaring ed) heb om voor een verzorg/bijrijd paard of pony te gaan rondkijken.

Dus even in het kort,
Wat ik zoek : paardenmensen die het leuk vinden om mij ('n keertje) mee te nemen naar hun paarden. Ik vind alles leuk, en je hoeft echt niks bijzonders te bieden hebben om mij heel blij te maken. Als ik een pony mag knuffelen ben ik zeer tevree :Y) maar ik zou ook graag bijvoorbeeld een keer iets willen zien/leren van de westernwereld of de menwereld.
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus niet op zoek naar adresjes om gratis te kunnen paardrijden o.i.d. áls ik ooit zou mogen rijden zou ik heel erg veel geluk hebben in mijn ogen, maar rijden is absoluut niet waar het om draait.

Nu heb ik twee vragen voor jullie.
1. Denken jullie dat er mensen zijn die het oprecht leuk vinden om mij "in hun paardenwereld mee te nemen" ?
(Ik kan me namelijk ook heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten, maar, niet geschoten is altijd mis)

2. Zo ja, hoe zet ik mijn voorstel duidelijk in een advertentie? En in welke rubriek hoort dit dan thuis? Welke info mis ik nog?
(Behalve woonplaats e.d)

Ik hoop dat jullie dit geen belachelijke vraag vinden :+ maar ik hoor graag jullie eerlijke mening. Wees wel een beetje aardig voor me :') .

moderatoropmerking op pagina 2:
Moderatoropmerking:
Lieve mensen, de TS hulp zoekt voor het maken van een goede advertentie en wil graag antwoord wil op de vraag of het geen vreemd voorstel is wat ze te bieden heeft. Daar heeft ze een aantal fijne reacties op gekregen. Aanbiedingen horen niet in het topic zelf thuis (het is immers geen BoktMarkt). Indien men TS iets wil aanbieden, dan kan dat natuurlijk wel via PB. Ik wil dan ook vragen om vanaf nu alleen ontopic verder te gaan.

Toos paardloos !


Autumnn

Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:32

Dus kort samengevat zoek je een verzorgpaard?

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:33

Die zijn er zeer zeker te vinden. In welke omgeving zou het zijn? ;)

Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 13:36

Lizzyy schreef:
Dus kort samengevat zoek je een verzorgpaard?


Nee dat juist niet :) . Wat ik zoek is in principe eenmalig en mocht het vanuit beide partijen bevallen dan is het voor herhaling vatbaar. Zoals ik al zei vind ik dat ik niet genoeg te bieden heb voor een verzorgpaard. Ik zoek vooral gezelligheid met paarden én paardenmensen

Toos paardloos !

Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 13:37

Azmay schreef:
Die zijn er zeer zeker te vinden. In welke omgeving zou het zijn? ;)


Omgeving Eindhoven :)

Toos paardloos !

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:39

Bokkertje21 schreef:
Azmay schreef:
Die zijn er zeer zeker te vinden. In welke omgeving zou het zijn? ;)


Omgeving Eindhoven :)


Er is een kletstopic met "gezellige mensen omgeving Eindhoven" misschien kan je daar een linkje zetten naar dit topic? :)

Anoniem

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:45

Heb je geen vriendin/tante/nicht/oma/buurmeisje met een paard of pony? Toen ik geen verzorgpaard meer had had ik ook echt behoefte om even bij de paarden te zijn en dan kon ik mijn achternicht bellen, die heeft 2 tinkers staan.

Autumnn

Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:53

Oké, dan is het voor mij al wat duidelijker :j
Welke regio zit je?

Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 13:54

Danique schreef:
Heb je geen vriendin/tante/nicht/oma/buurmeisje met een paard of pony? Toen ik geen verzorgpaard meer had had ik ook echt behoefte om even bij de paarden te zijn en dan kon ik mijn achternicht bellen, die heeft 2 tinkers staan.


Helaas niet.. Vandaar dit topic, ik ken helemaal geen paardenmensen dat komt ook omdat ik nooit in deze omgeving paard heb gereden, en de pech dat niemand in mijn familie en kennissen kring met paarden bezig is.

Azmay, er staat dat het 23+ is. Als ik 21 was had ik het wel aangedurfd maar ik ben 18 en met die leeftijd in combinatie met weinig ervaring was ik bang om erg "Penny" over te komen haha ! Misschien kan ik vriendelijk vragen of ik toch welkom ben.

Lizzy, ik zit in regio Eindhoven.

Toos paardloos !

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 13:57

Bokkertje21 schreef:
Danique schreef:
Heb je geen vriendin/tante/nicht/oma/buurmeisje met een paard of pony? Toen ik geen verzorgpaard meer had had ik ook echt behoefte om even bij de paarden te zijn en dan kon ik mijn achternicht bellen, die heeft 2 tinkers staan.


Helaas niet.. Vandaar dit topic, ik ken helemaal geen paardenmensen dat komt ook omdat ik nooit in deze omgeving paard heb gereden, en de pech dat niemand in mijn familie en kennissen kring met paarden bezig is.

Azmay, er staat dat het 23+ is. Als ik 21 was had ik het wel aangedurfd maar ik ben 18 en met die leeftijd in combinatie met weinig ervaring was ik bang om erg "Penny" over te komen haha ! Misschien kan ik vriendelijk vragen of ik toch welkom ben.

Lizzy, ik zit in regio Eindhoven.


Er zitten daar meer mensen van plusminus 18, ik zou het gewoon even doorlinken. Niet geschoten is altijd mis toch? 8-)

Isabel

Berichten: 2265
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:05

Je mag wel een keertje met mij mee! Mijn moeder heeft een eigen paard waar ik ook op rijd, en ikzelf heb ook nog een verzorgpaard. Staan beide in Soerendonk.

Sepp (Rudsmo Rune x Lyckangs Tempo)

Anoniem

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:24

Wel een manege in de buurt? Je zou kunnen vragen of je daar mag helpen losgooien, in uit de wei halen, met lessen meelopen, helpen borstelen, of een rondje wandelen met een paard of pony.

Lief van je Isabel!

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:32

Welke hoek van omgv Eindhoven en wat is je reisbereik?
Omgv Eindhoven is groot :Y)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:34

jammer dat je hier niet in de buurt zit :)

Ik heb een leuke fjord staan en sta op een pensionstal waar ik je alles wel wil leren over de verzorging enzo :D

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:49

Oh ik denk best dat jij mensen blij kan maken / kan helpen hoor, door bijvoorbeeld als groom mee te gaan op wedstrijd, een rondje te wandelen met een brave pony die met pensioen is, of te helpen bij het inspannen / mee te gaan op de koets! Bij het inspannen kunnen veel menners wel wat extra handen gebruiken (even paard vast houden etc) en als je zelf gewoon rustig met een paard omgaat en het paard kent het spelletje al heb je daar verder geen ervaring voor nodig. Alleen een menner die daar open voor staat en je eventueel het een en ader wil leren. (De eigenaar van mijn oude bijrijdpaarden vond het bijvoorbeeld altijd heel erg leuk als er mensen mee wilden op de koets en heeft mijn vriend geleerd hoe je zijn paarden op moest tuigen en in moest spannen). Je kan ook 'gewoon' gaan kijken bij keuringen / wedstrijden / gratis evenementen. Zo is er dit weekend een tinker keuring in Hagestein, maar deze zijn er natuurlijk ook van andere rassen en op andere plaatsen.

:¨·.·¨:
`
·. Gijs van de Hertoghoeve
Gijs staat ter dekking via KI Gijs op facebook
viewtopic.php?f=250&t=1873568

Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 14:56

isabel_94 schreef:
Je mag wel een keertje met mij mee! Mijn moeder heeft een eigen paard waar ik ook op rijd, en ikzelf heb ook nog een verzorgpaard. Staan beide in Soerendonk.


Super leuk ! Dankjewel, vind ik lief :D
Is het goed als ik je vanavond of morgen pb stuur?

Azmay, groot gelijk ! Je gebruikt mijn eigen uitspraken tegen me :') maar in ieder geval bedankt, ik ben wat terughoudend soms en dan is die aanmoediging precies wat ik nodig heb haha !

Maureen, waar ergens zit jij dan? Klinkt als een hele mooie kans ! Ik denk dat je iemand heel erg blij kan maken daarmee. Lief van je dat je mensen deze kans wil bieden :)

Toos paardloos !

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:09

Annekeee schreef:
Welke hoek van omgv Eindhoven en wat is je reisbereik?
Omgv Eindhoven is groot :Y)



? :)

_Ezra

Berichten: 188
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:23

Je zou kunnen informeren bij de grote beek (ggze). Daar hebben ze paarden, en moedigen ze contact met mensen van buiten aan.

Joltsje

Berichten: 9020
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:29

Ik denk dat je juist wel veel te bieden hebt ts.

Je wilt graag bij paarden zijn en ik neem aan niet vies van klusjes zoals uitmesten. Als je het topic 'lastig vinden van bijrijder' of zoiets. Dan zoeken ze vaak mensen die lekker sillen knuffelen met se paarden omdat rijden niet altijd kan.

Be your best self


Anoniem

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:45

MZ --> PP

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 15:53

Regio veghel te doen voor je

kerstmuts

Blue_Eyes

Berichten: 20349
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 16:00

Je mag gerust een keer met mijn Fjord komen knuffelen hoor :) Ik sta tussen Eindhoven en Son in.


If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Jasmijn1989

Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 16:02

Ik ben jurylid, vind je het leuk om een keer mee te gaan om te schrijven bij een dressuurwedstrijd?
stuur maar een berichtje als je interesse hebt!

Gediplomeerd instructrice / IL Jurylid
Jack Daniels: Alexandro P x Rousseau

nikysa90

Berichten: 781
Geregistreerd: 08-09-13

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 16:25

Wat een leuke, lieve aanbiedingen allemaal TS! Je hebt je vraag goed omschreven hoor! Ik woon te ver bij je vandaan, maar het gaat vast helemaal goed komen met jou en je paardenwensen.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 19:44

Ik zit dichtbij Arnhem :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers