Willen jullie even met mij meedenken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar, BartVB

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-16 14:08

Goeiemiddag bokkers,

Ik wil graag (op goed geluk) een advertentie op de boktmarkt zetten, alleen heb ik denk ik een ongebruikelijke vraag.
Ik wil namenlijk vragen of iemand mij mee wil nemen in de paardenwereld, eenmalig of voor meerdere keren. Ik zou in ruil hiervoor klusjes op stal of in huis kunnen d
Ik heb jaren geleden wel gereden op een manege, helaas laat mijn financiele situatie dat op dit moment niet toe. Ik mis paarden in mijn leven maar ik vind niet dat ik genoeg te bieden (ervaring ed) heb om voor een verzorg/bijrijd paard of pony te gaan rondkijken.

Toos paardloos !



Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:11

Mijn huidige bijrijder kwam ook met heel weinig ervaring bij ons, maar wilde graag leren. Nu is het paard in kwestie vanaf de grond ook een zacht ei, dus in eerste instantie ging ze hem verzorgen en vanaf de grond met hem werken. Inmiddels rijd ze ook onder mijn begeleiding.

Wellicht is er ook iemand die jou deze kans wil geven?

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:24

Misschien bij een kinder of zorgboerderij? Of een advertentie plaatsen dat je wel een verzorgpaard zoekt om aandacht te geven, poetsen ed maar dat je verder niet veel ervaring hebt en dus niet wilt/hoeft te rijden?

Ik weet niet waar je woont, welke omgeving je zoekt, maar zag toevallig gister iemand die juist naar iemand opzoek is zoals jij! Moet je alleen wel 18+ voor zijn. (Heb niet in je profiel gekeken, vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.)

Anoniem

Re: Willen jullie even met mij meedenken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 14:47

Hier een slotje vanwege dubbel topic.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers