Op slag verlieft!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sayra

Berichten: 83
Geregistreerd: 31-05-10
Woonplaats: Almere

Op slag verlieft!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 11:22

Afbeelding
Hoe kan je hier nou niet verlieft op worden?

Op 9 mei ben ik voor een project vanuit school naar het griekse eiland Skiathos gevlogen!
Tijdens dit project zouden we bijdragen aan het probleem met de zwerfkatten en zwerfhonden. klikk
Vooraf gaand van deze project weken werd ons op het hart gedrukt dat we zonder dieren komen en dus ook weer zonder dieren vertrekken.

Maar dat zie je die lieve ogen.... die lieve snuit..... zn lief karakter..... en dan ben je verlieft!

Onze eerste ontmoeting
Afbeelding

Voor de grap een berichtje naar me moeder gestuurd of we er niet één bij willen??
NEE was het verwachte antwoord. We hebben er al genoeg! (2 kleintjes) Tot dat ik een foto stuurde van Caine. Ik kreeg steeds meer vragen van me moeder, hoe oud is hij? gecastreerd? hoe gaat het dan in zijn werking? Buitenlandse ziektes?
Dus ik alles in mijn beste engels na gevraagd.

Nu was ik niet meer in mijn eentje verlieft maar nu ook mijn moeder die caine nog helemaal niet in het echt gezien had.

Onverwachts had me vader het desbetreffende asiel gebeld en caine geadopteerd! Mijn geluk kon niet meer op! Mijn droom hond word van mij!

Nu moest hij alleen nog mee naar nederland,.... van school mocht ik hem niet mee nemen dus ik moest wat anders verzinnen. Uit eindelijk heb ik via het kattenasiel een vliegpartner voor caine kunnen vinden en is hij een maand later naar nederland gevlogen! Goh wat gaat de tijd dan langzaam

Laatste dagje voordat ik zelf terug vloog naar nederland
Afbeelding

27 juni! De dag dat caine kwam overgevlogen! De dag ging heel langzaam en ik heb om de zoveel minuten zijn vliegtuig na gecheckt. al om half 8 's ochtend was bekend dat hij met een uur vetraging zou landde. hij zou pas om 15:15 uur landen dus het werd een lange dag.
Uit eindelijk viel het allemaal mee en is hij om half 4 geland! en kwam hij rond kwart over 4 de deuren door! Hij was anders als in griekenland. Hij was erg duf, hij zou van te voren suf gespoten worden dat wist ik. ook was hij heel erg afgevallen. Hij vond alles heel erg eng en heb hem schiphol uit moeten tillen omdat hij zelf niet wou lopen. Uit eindelijk voor de parkeerplaats nog even proberen te laten plassen maar hij probeerde alleen maar te vluchten. Nog wel even een foto gemaakt.
Afbeelding

Eenmaal thuis zijn we eerst naar het park gegaan vanwege onze andere honden. Eerst kennismaken in het park en dan pas naar huis.
In het park werd caine ook gelukkig al wat wakkerder.
Afbeelding

De ontmoeting is goed gegaan en uit eindelijk zijn we naar huis gelopen. De honden accepteerde hem snel. Caine was helemaal gek op onze cavia's en heeft ook al per ongeluk in het cavia hok gezeten.

De dagen erna gingen snel voorbij. Caine vermaakte zich prima, was dolblij maar nog wel afwachtend. Buiten was die alleen maar aan het rennen. De eerste dagen is die ook per ongeluk de sloot ingesprongen omdat hij achter eenden aanging.
Afbeelding

Het werd mooi weer en uit eindelijk dachten we laten we maar naar het honden strand gaan! Caine kon ondertussen ook al los lopen dus hij kon daar lekker genieten.
Afbeelding

Hij houd ook echt enorm van water!!
Afbeelding

Spelen!!
Afbeelding

Hieronder nog wat kiekjes van de afgelopen tijd.
Hij doet het heel erg goed hier. Is heel leergierig en een echte knuffelkont.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn drie schatjes!
Afbeelding

Bedankt voor het kijken!
Dat ik nog lekker lang van hem mag genieten :D

Never give up on the things that make you smile. Sayraa <'3


maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Op slag verlieft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:23

Mooie hond :-)

En het is verliefd ;-)

Buddyloveyou

Berichten: 330
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Nederland

Re: Op slag verlieft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 14:07

wauw wat een knapperd!!
zo een zou ik ook niet kunnen laten haha!
veel plezier met hem !!

'teamwork makes dreamwork'

luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Op slag verlieft!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 13:44

Prachthond.
Natte waterkoppie maakt hem onweerstaanbaar.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker