Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 20:29

Is het juist netjes altijd? Of liggen er allemaal papiertjes op de achterbank, rondslingerende CD's, of juist daartussenin?

MAW: Hoe 'huiselijk' is jouw autootje?

Have You Hugged Your Horse Today?


Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:36

Als een vuilnisbak gezellig is, is mijn auto dat ook :D

annelieke92

Berichten: 1978
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Twente

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:42

Mijn auto lijkt eigenlijk vooral op een zadelkamer :Y)

Wilskracht's Elan P (Wilskracht x Ganges) Dressuur B+29 | L1+29 | L2+16
Parinda Cobra (aka Danté) (Amethist x Zep) SPORT-DRESSUUR in memoriam

Warboel
Berichten: 14678
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:42

Ik probeer 'm zowel van binnen als van buiten wel netjes te houden. Of dat altijd lukt... Mwah, twijfelgevalletje :=

Otje de assistentie windhond: [BB] Onze weg naar Otje de assistentiehond
Otje & Appa op Instagram: Otje_and_Appa

Illustraties instagram: @thewanderingwindsprite

Oehlala
Berichten: 4302
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:44

ik woon in mijn auto....... :Y)

Klarinda

Berichten: 4707
Geregistreerd: 28-06-11
Woonplaats: Ermelo

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:46

Mijn auto is meestal ook een rotzooi :') Als ik bij m'n vriend ben geweest, laat ik zo een aantal dagen m'n tassen en kleding in de auto liggen, totdat ik bedenk dat het echt tijd is om m'n auto leeg te maken :D
Het scheelt dat ik bijna geen meerijders heb, dan laat je sneller je achterbank vol liggen enzo :D

~ If you believe horses don't know how to count, put three carrots in your pocket and give him only two...

nimbletje
Berichten: 783
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:47

Palmera schreef:
Als een vuilnisbak gezellig is, is mijn auto dat ook :D



Hier ga ik in mee :Y)
Ik eet onderweg in de auto altijd en de kinderen soms ook...

Zolang hij me van a naar b brengt is het goed.

Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

smurfje

Berichten: 2580
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:47

Ik heb vaak 2 kindjes bij me, dus het is altijd gezellig in mijn auto.

Verder houd ik hem wel netjes. Verder hangt er een smurf aan mijn spiegel. En heb ik aan mijn auto sleutel een Perry (het vogelbekdier)

[o]
Een paard ruikt beter. Een paard hoort beter. Een paard springt beter. En toch zijn wij de baas.
Het paard vindt het best. Dat noem je, met recht, een edel dier .

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:50

Bus is erg gezellig. Cds pluche minjon voorin, schaapje aan de sleutelbos, geen rommel of papiertjes voorin. Achterin twee bankjes, slaapzak, wc, water, bak met kookspullen. Bekleding ook. Altijd water en wat eetbaars

Atos mix van chaos en netjes. Veel honden haar. Schaap en minjon voorin, koe aan de sleutel. Cd s Geen vuilnis maar wel veel spullen voor de voorstoel inclusief zand en haar. Stickers op de zijkant en een rode neus voorop de grill. Altijd water en wat eetbaars ook.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:51

De auto van mijn vriend is altijd brandschoon van buiten en van binnen. Zo heb ik mijn auto ook graag. :P

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:51

Op de een of andere manier liggen er meer (hak)schoenen in mijn auto dan in mijn schoenenkast. :\

JumpingRider

Berichten: 2070
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 20:54

Mijn auto is juist super schoon. Kan er niet tegen als er rommel in ligt. :P

czarina

Berichten: 1265
Geregistreerd: 07-10-08
Woonplaats: Aan het einde van de wereld..

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:00

Sinds ik mijn nieuwe auto heb waar ik beretrots op ben is hij redelijk toonbaar tot zover dat gaat met 2 kinderen op de achterbank.
In elk geval maak ik met deze maar kans dan die van mijn man waar de flesjes, bekertjes, rotzooitjes etc een vrij leven leiden..

https://www.euroclix.nl/index?SRef=UBFEcdYcQSUqYzpm
Eenvoudig een extra'tje bijverdienen door middel van clix bij aankopen via webshops en vele andere mogelijkheden tot het verdienen van extra clix. Deelname is volledig gratis.

Chrlooott
Berichten: 319
Geregistreerd: 07-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:05

3 paar regenlaarzen, Timberlands, paardrijbotten, paardrijschoentjes, jassen, broeken, 3 tassen, ... veel rommel dus! Ik heb dan ook 3 adressen en slaap iedere nacht op een andere plek. Dus ik steek het daarop!

Whinny & Blue Ivy ♥


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:06

Om de 2 a 3 weken is mijn auto brandschoon, dan heb ik namelijk haal- en brengdienst voor mijn korfballende zoon en zijn teamgenootjes en dan wil ik de auto netjes hebben. De avond van te voren haal ik de auto leeg (want er liggen dan inmiddels meerdere vestjes en jassen in, schoenen, laarzen, tassen etc), stofzuig ik m helemaal, alle rommeltjes en afval eruit, volledig vrij van honden- en paardenhaar en zo'n geurdingetje erin zodat 'ie weer naar aardbeitjes ruikt... Dan hou ik me zelf voor om het voorlopig zo te houden, maar de praktijk leert dat ik dan toch al gauw de hond weer in de auto heb gehad, in mn auto eet en drink, paardenspullen vervoer (tot pakken stro aan toe) etc. Waardoor ik uiteindelijk toch weer op vrijdagavond mijn harige zandgevulde gras/hooi/stro vuilnisbakkenauto sta te stofzuigen :D

CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 21:08

Chrlooott schreef:
3 paar regenlaarzen, Timberlands, paardrijbotten, paardrijschoentjes, jassen, broeken, 3 tassen, ... veel rommel dus! Ik heb dan ook 3 adressen en slaap iedere nacht op een andere plek. Dus ik steek het daarop!

Paardrijbotten?

Have You Hugged Your Horse Today?

Dammie

Berichten: 3317
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:10

Ik vond twee jaar geleden mijn mini monchichi terug.
Die hangt nu in mijn auto en sindsdien is die beregezellig.

1 hp ought to be enough for anybody
[o]

APCIII
stokpaard connaisseur

Berichten: 2666
Geregistreerd: 25-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:10

Mijn auto is redelijk ongezellig.

Het enige zichtbare is het ruitensponsje en m'n zonnebril, in het "bakje" voor de versnellingspook, en een ramenwisser in het deur-vakje naast de bestuurder. (om 's ochtends de dauw weg te poetsen) Voor de rest zit alle losse zooi in de kastjes gepropt. Eigenlijk zou er een waarschuwing op 't knopje moeten hangen "voorzichtig openmaken - explosiegevaar"

Behalve dan de (inmiddels) vergeelde wegenkaart... Die zit al sinds m'n eerste auto altijd in het vakje van de bijrijdersdeur. En die kaart is er volgens mij ook nooit uit geweest omdat ik 'm nodig had _O-

...wie de laars z'n schoentje Kerstmuts Ozosnel [&] winterbuitenrit niet past, knipt hem op maat...

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:11

Er ligt een half paard aan haren in en verder 8 (vieze) zadeldekjes, schoenen, wat oude vesten en een deken. En intens veel bonnetjes en losse cashewnoten. Dus eh, nee :\

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:12

HorseyDude schreef:
Chrlooott schreef:
3 paar regenlaarzen, Timberlands, paardrijbotten, paardrijschoentjes, jassen, broeken, 3 tassen, ... veel rommel dus! Ik heb dan ook 3 adressen en slaap iedere nacht op een andere plek. Dus ik steek het daarop!

Paardrijbotten?



Volgens mij de Belgische benaming van rijlaarzen, maar weet het niet zeker. :D

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:14

Buiten dat ik Mr. Bean's beertje (uit Engeland <3) aan mijn spiegel heb hangen, word ik ook vergezeld door wat m&m's die ontsnapt waren tijdens een sausage party, her en der wat stro en hooi, een bak zand, flesjes half opgedronken... Nouja, het was ooit te drinken. Er ligt nog een plank in die ergens voor was maar toch niet. Trechtertjes om de olie bij te vullen + olie, zowaar. En... Het zal me niks verbazen als er nog ergens een monster onder mijn stoel leeft... :x

Anoniem

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:16

Mijn auto is altijd netjes, laat er nooit iets in slingeren en heb hem graag brandschoon. Je weet maar nooit wie je er onverwacht in mee moet nemen, dan is het altijd wel prettig als je auto schoon en toonbaar is :) Gelukkig is 'ie van zichzelf al heel gezellig van binnen, de kleur van de buitenkant (oranje) komt ook aan de binnenkant van de deuren terug <3

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:20

Mijn auto is altijd tijdelijk heeel schoon (m'n vriend maakt m schoon van binnen en buiten :o ) maar verandert steeds langzaam terug naar een paardenauto vol haar en stro.. tot hij het niet meer kan aanzien! O:)
Verder is ie heel gezellig met een rode fjord aan m'n binnenspiegel en een grote Jigglypuff Pokémon op de hoedenplank 8-)
Ik vind mijn auto zelf heel schattig, hij is klein en groen en luistert naar de naam Karel. Zo noemt iedereen in mijn omgeving hem ook netjes.

Dragan! <3

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Hoe 'gezellig' is jouw autootje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:22

Paardrijbotten zijn rijlaarzen ja :P

spottedponie
Berichten: 2961
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Berkel Enschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 21:23

Mijn auto is verschrikkelijk... Zo erg dat ik vanmiddag een afspraak had bij een klant en maar verder van de receptie af geparkeerd heb := Dit weekend maar eens onder handen nemen...

"There's something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good, perhaps it's the risk, the gamble, in any event it's a thing I need"