meerdere bazen en bruiloftsfeest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

meerdere bazen en bruiloftsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-16 14:54

Hallo,

Ik zit even in een lastigere situatie en weet niet zo goed wat te toen.


In November gaan mijn vriend en ik trouwen. De trouwdag zelf willen wij heel klein houden met enkel een kleine selectie van de familie.
Januari 2017 willen wij een groter feest organiseren voor de rest van de familie en vrienden.
Ook wil mijn vriend een aantal collega's en zijn baas uitnodigen op het feest. Hij werkt dagelijks met ze en er is dus ook echt contact tussen hem en zijn baas.

En nu komt mijn situatie:

Sinds augustus 2015 werk ik als uitzendkracht binnen een bedrijf.
Ik ben nu meer dan een jaar daar en heb een (werk) band opgebouwd met een aantal collega's.
Het lijkt me leuk om een aantal van hun uit te nodigen.

Nu zit ik met het volgende:
Ik werk dus voor een uitzendbureau (naam nvt).. dit houd voor mij in dat ik op dit moment binnen het bedrijf 4 mensen heb die mijn "baas" zijn. Daarnaast is er natuurlijk nog de grote baas van het bedrijf zelf.

Met 2 van de vier kan ik het goed vinden, ik loop regelmatig bij hun binnen voor vragen en onze gesprekken gaan over vanalles en nog wat. Een van de twee is ook meegegaan toen ik de as moest ophalen van mijn overleden konijn..... en de ander heeft me laatst met een lastige situatie geholpen.
Laat ik het vooral zo zeggen: Deze twee staan altijd voor me klaar.

Ik zou voornamelijk deze 2 graag bij het feest willen hebben, ze vroegen zelf ook al of er een feest kwam. (Beetje lastig uitleggen, maar in hun manier van vragen was de achterliggende gedachten of zij dan ook mogen komen).

Ik vraag me nu af wat ik met de andere twee moet doen...
Met een van de twee kan ik opzich wel door een deur en ik kan haar vragen stellen die werk gerelateerd zijn, maar daar houd het ook mee op. Ze is erg serieus in haar werk en een gezellig gesprek zit er eigenlijk niet in.
Van de andere weet ik eigenlijk alleen haar naam, ze is er nog niet zo lang en ik krijg zelf moeilijker contact met haar.

Ik wil sowieso de eerste twee uitnodigen, maar ik weet niet wat ik met de andere twee aan moet.
Ik wil ze eigenlijk niet buitensluiten , en de keus is aan hun of ze wel of niet komen. Ook denk ik dat het voor hun zelf ook wel gezelliger is als ze met hun vieren zijn.

Maar aan de andere kant; Ik heb eigenlijk niet zoveel met die twee.

Ik weet dus even niet zo goed wat te doen.

De grote baas was ik niet van plan om uit te nodigen..... Het is een aardige man maar denk niet dat hij er echt behoefte aan heeft.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: meerdere bazen en bruiloftsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:56

Het is heel simpel, jouw bruiloft, jouw keuze. Ik zou dus gaan voor de mensen die dicht bij je staan en waar je je goed bij voelt. Die twee bazen waar je dus wel een klik mee hebt wel, en die twee andere niet. Als iedereen werkelijk elke collega,baas of buurman moet uitnodigen, hadden we mega feesten in nederland :D

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10416
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:57

Je moet de mensen uitnodigen bij wie jij je op je gemak voelt. Is dat bij de eerste twee wel en de laatste twee niet echt, dan is t jou goed recht om enkel de eerste twee uit te nodigen.

Ollie23
Berichten: 718
Geregistreerd: 24-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 15:00

Er is maar 1 advies passend denk ik.... Doen waar je je goed bij voelt!

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: meerdere bazen en bruiloftsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-16 15:09

Stel dat ik twee van de vier zou uitnodigen.... Hoe kan ik dit dan het beste aanpakken? Ze zitten immers bij elkaar op kantoor dus zullen het ook van elkaar meekrijgen wanneer ik 2 van de 4 uitnodig.

BigOne
Berichten: 38214
Geregistreerd: 03-08-09

Re: meerdere bazen en bruiloftsfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 15:23

Tja, hangt er soms ook vanaf wat je toekomst bij het bedrijf is, zit er een vast contract in?? ik zou niet al te moeilijk doen, als het toch een groot feest word dan kunnen die twee en de grote baas er ook nog wel bij. Heb je vijftig collega's word het lastiger maar in dit geval. Ook je vriend zal echt wel een collega hebben waar hij minder mee heeft en die komen blijkbaar ook allemaal. En ookal heeft je baas er niets mee, uitnodigen is niet verkeerd.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 15:24

Niet te moeilijk over doen, gewoon kaartje sturen of hun persoonlijk uitnodigen en verder lekker laten gaan en er niet te moeilijk over doen!