Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:58

Het is het paard van iemand anders, daar blijf je gewoon vanaf. Een aai op zijn neus misschien, maar that's it. Verder dacht ik meteen: zonder handschoenen? Gatsie... Ben benieuwd of ze hem vinden en wat de beweegredenen zijn, helaas kun je je hier al snel uit 'l*llen' denk ik, ook al zou het hem wel om seksuele redenen gaan.. Hoe dan ook: van andermans paarden blijf je af

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:11

KoudbloedKim schreef:
Ik sta versteld van de hoeveelheid reacties hier van mensen die dit onschuldig en normaal vinden. :wow:


Ik eigenlijk ook wel.
En dan vooral in deze tijd dat er veel paarden mishandeld/misbruikt worden.
Ik vind rond de anus nou niet echt een normale plek om een paard te gaan aaien, vooral niet als het niet je eigen dier is.
En zoals meerderen al zeiden, misschien is die wel aan het kijken hoe ver hij kan gaan bij het paard.

fransje23

Berichten: 15353
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:15

KoudbloedKim schreef:
Ik sta versteld van de hoeveelheid reacties hier van mensen die dit onschuldig en normaal vinden. :wow:


Ik sta versteld van de mensen die deze man in elkaar willen slaan, stokken in zijn anus steken en om zeep willen brengen voor het krabben aan de staart van een pony.

Daarbij sta ik versteld dat zo een flutfilmpje een soort massahysterie te weeg kan brengen.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:20

Ik hoef geen stokken in zijn anus te steken :') maar normaal vind ik het niet.

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:21

Lastig te beoordelen vanaf een filmpje zo.. Je ziet niet heel duidelijk of zijn hand nou over de anus gaat, of aan de zijkanten langs.
Die van mij kriebelde ik ook wel eens zo langs de zijkant van z'n bil. Geen idee hoe dat eruit zag voor voorbijgangers.

Anoniem

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:24

Stokken in een anus steken is ook niet aan mij besteed. :+
Maar dit normaal vinden is echt bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:25

KoudbloedKim schreef:
Stokken in een anus steken is ook niet aan mij besteed. :+
Maar dit normaal vinden is echt bizar.


:') _O-


Nee ik sta ook echt te kijken hoeveel mensen dit gewoon normaal vinden.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:41

Sommige mensen hebben erge dirty mind := .
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-16 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

damian23
Berichten: 3305
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: noord-holland

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:45

Ik zie geen aanranding en het paard vind het volgens mij erg lekker (kriebelen bij die andere pony en staart opzij). Maar normaal vind ik het ook niet.
Maar zou het niet iemand zijn uit een zorginstelling.

Anoniem

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:48

Omg het gaat toch niet om het feit of het paard het nou lekker vindt of niet. Het gaat erom dat er zieke geesten zoals die vent rondlopen op deze aardkloot die dieren gewoon betasten en dit ook gewoon heel normaal vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:49

_Dominique schreef:
Omg het gaat toch niet om het feit of het paard het nou lekker vindt of niet. Het gaat erom dat er zieke geesten zoals die vent rondlopen op deze aardkloot die dieren gewoon betasten en dit ook gewoon heel normaal vinden.

Precies, en als je niet op past geven die het beestje ook nog plukje gras of een kusje :*

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:50

_Dominique schreef:
Omg het gaat toch niet om het feit of het paard het nou lekker vindt of niet. Het gaat erom dat er zieke geesten zoals die vent rondlopen op deze aardkloot die dieren gewoon betasten en dit ook gewoon heel normaal vinden.

En uit dit topic blijkt dat hij niet eens de enige is die het normaal vindt :')

Rocamor

Berichten: 10858
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:59

Betasten???

Die man kriebelt het paard op een manier waarvan ik vermoed dat velen van ons ook wel doen (en ja, dat is dan ons Eigen paard of het paard van een kennis). We kennen die man niet, we kennen zijn beweegredenen niet. En zolang die man niet door een rechter voor aanranding is veroordeeld, is hij nog steeds onschuldig.

Als ik bij een wei sta en het peerd komt naar mij toe en gaat zo staan, zou een anonieme filmer mij misschien ook wel zo kunnen filmen.

Dat wij paarden-miepjes, door alle "vermeende" mishandelingen elke man die een paard achter de middenhand aanraakt, een vermeende mishandelaar, een pervert of een zieke geest vinden, ligt mijns inziens vooral aan de hetze en de paniek die we grotendeels zelf veroorzaken.

Als die filmer echt goede bedoelingen had gehad, was ie met het filmpje naar een dierenarts of de politie gestapt. IPV zo'n mediacircus te veroorzaken. Er is nog niets van de kriebelaar bekend, noch zijn zijn beweegredenen bekend, maar de doodwensingen en de oosterse-strafmaatregelen zijn al niet van de lucht. Dat vind ik zelf veel zieker.

Cunny

Berichten: 5
Geregistreerd: 20-03-15
Woonplaats: schoonloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:04

De aanrakingen zijn sexueel en de man lijkt op een aanrander die paar jaar gelden op dezelfde plek een vrouwelijke jogger heeft aangerand. Het was toen een regenachtige dag en voetbal op tv, dus weinig mensen. Pedofielen zijn hetzelfde in gedrag met kinderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:06


AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:12

Dus als er weer een paard van achteren bewerkt word moeten we maar niet zeuren, want dat is "normaal".
Omdat betasten maar overdreven is moeten we hem de volgende keer maar lekker zijn gang laten gaan. en uit eindelijk word het paard verwond en dan vragen mensen zich af waarom er niet eerder actie is ondernomen.
Weer typisch nederland

Ik blijf erbij dat ik dit niet normaal vind.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:17

Ik heb het filmpje gezien en moet gewoon eigenlijk een beetje lachen om al die hysterie er omheen.

Dit lijkt me gewoon iemand die niet onbekend is met paarden en die weet dat langs de bil en bovenop de staartwortel fijne kriebelplekjes zijn.
Moet je me vooral niet zien met het paard van een vriendin, die is zo dol op lieskriebels dat hij zijn been ervoor optilt. Blij dat dat niet op facebook terecht komt.

En 'het paard maakt schokkende bewegingen'... Laat me niet lachen! Die groomt gewoon een ander paard buiten beeld! _O-

Oehlala
Berichten: 4304
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:18

Misschien kwam die man er wel elke dag. Lijkt erop dat pony de man wel kent, zo braaf als die blijft staan. bij mijn paarden kun je als vreemde niet eens in de buurt komen, laat staan zo aanraken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:20

Amaris schreef:
En 'het paard maakt schokkende bewegingen'... Laat me niet lachen! Die groomt gewoon een ander paard buiten beeld! _O-


Ja, dat is ook wel echt een analyse van een paardenleek. Ongeacht wat die man nou wel of niet doet, het feit dat het paard een ander paard kroelt is in elk geval het minst schokkende aan het hele filmpje.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:24

NenaC
Ik heb hier een paard staan die ook zo bij een vreemde de kont toe werpt om te laten kriebelen.
Op de kont. Op de staart.
Maar ook tussen de billen.
Staat er dan een paard voor haar maakt zo ook die verschrikkelijke schok bewegingen hoor. Of met andere woorden. Kriebelt het andere paard.
Staat er geen andere paard dan komen er gekke bekken met het hoofd. Zoals we allemaal toch wel herkennen als we een paard kriebelen.

Nee ik had aan het commentaar verwacht dat er iemand alleen maar onder de staart zou zitten te schuren.
Dat is dus alles behalve zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:31

Ik vind het bijzonder dat mensen hier geen kwaad in zien.. deze man heeft niets te zoeken bij dit paard, hoort überhaupt niet in het land te zijn en dit is wel wat meer dan gewoon kriebelen.. wat mensen met hun eigen paarden doen moet ieder voor zich weten maar dit is niet zijn eigen paard en de eigenaar heeft geen toestemming gegeven om het land in te gaan.
Waarom is het niet erg omdat het paard het niet erg vind? Vinden jullie het dan ook geen probleem als je iemand betrapt die jou merrie echt verkracht als ze zich er zelf niet aan stoort?
Mensen die zomaar bij paarden het land in stappen en ze op deze manier aanraken vind ik gewoon ziek, als je een paard even wil kriebelen zijn daar andere plekken voor.

Birdie60

Berichten: 8400
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:33

Als ik zo'n man in mij wei had gevonden die had ik er toch uit geslagen.
Beetje raar een vreemde man in de wei en die dit doet.

Licor

Berichten: 2948
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: Weert

Re: Pony aangerand in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:35

Ik heb op 5 gestemd

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:40

Hij staat niet in het land.

Mijn wei is al zo afgemaakt dat niemand er zo bij kan.
Of ze moeten door een sloot of door een dichte en met dicht bedoel ik zowel afgesloten als dicht dat er geen hand door past.

Dus ja als ik iemand in mijn wei vind gaat de hond er op af.
Daarna ga ik pas vragen stellen.

Maar hier is geen begin van het filmpje.

Kijk ik naar mijn eigen paard.
Die knuffel je aan het hoofd en die draait zich in twee tellen om van en nu ook mijn kont graag.
Dat is hier misschien ook vooraf gegaan.

Dus hier eerst zo erg veroordelen bij iemand die niet alleen onder de staart zit maar ook op de kont vind ik hysterisch gedrag.

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 15:44

Goh, bij een vreemd paard zou ik dit ook niet direct doen maar een van mijn ruintjes heeft niet liever: lekker tussen zijn billen kriebelen, paardlief komt letterlijk kont eerst naar mij toe ;-). Aan een ander gaat hij het niet vragen, kontje krabben is een "voorrecht" voor zijn baasje ;-)...