Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 08:55

-O-

Daar ging 4 jaar.

Zijn gevoel is kwijt, al een een tijdje. Hij heeft zijn best gedaan ( in zijn eentje, ik nietswetend )

Onze relatie was echt goed.. als hij een puzzelstukje was van een miljoenenpuzzel pastte ik perfect bij hem.. Zelfde hobbie's, vrienden, humor en levensstijl. Het was ooit al een keer eerder uit.. maar dit is erg door invloeden van buitenaf gekomen en mijn eigen schuld omdat ik niet luisterde. Toen is het een week uitgeweest en heb ik laten weten dat ik geen contact meer wou en een laatste gesprek ( wat ik toen opperde) niet meer wou. Toen wou hij nog dezelfde avond praten en zijn wij weer bij elkaar gekomen. Nu een jaar en een paar weken later is het weer uit maar is zijn gevoel weg. Hij houd van mij en geeft om mij maar het gevoel is weg. Ik ben voor hem perfect, het liefst zijn vrouw later met kinderen en huis.. maar het is gewoon weg.. Hij heeft zoveel sorry gezegd.. Ik kan het gewoon niet geloven.. Zo verliefd op elkaar en nu opeens weg.. Het is vandaag dag 2 en heb nog steeds niks van mij laten horen terwijl hij wel contact wilt houden en nog steeds samen dingen doen die we altijd doen ( is niet alleen, maar met vriendengroep) Hij is niet de makkelijkste...

Voor meer info PB graag. ivm meelezers.

Ghostattack

Berichten: 11238
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 08:57

Ik kan je vanavond pas een pb sturen, maar ik zat paar maanden geleden in exact dezelfde situatie alleen dan andersom.

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 08:58

Ghostattack schreef:
Ik kan je vanavond pas een pb sturen, maar ik zat paar maanden geleden in exact dezelfde situatie alleen dan andersom.


Dan ben ik héél benieuwd..

git
Berichten: 1957
Geregistreerd: 15-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:01

Hoe moeilijk ook, je kunt een ander niet dwingen om van je te houden. Als zijn gevoel voor jou niet goed zit is het beter dat hij daar eerlijk over is. Het is dan beter om elkaar los te laten.
Die vier jaar dat jullie een relatie hadden zijn niet weggegooid. Je hebt in die vier jaar van elkaar gehouden en vast veel leuke dingen gedaan.
Het zal super moeilijk zijn als jij nog van hem houdt maar hij niet meer van jou. Je zult echter niets anders kunnen als zijn wens daarin accepteren.
Heel veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110676
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:04

Heel veel sterkte TS.
Is relatietherapie geen optie meer? Wonen jullie al samen?
Jammer dat er onvoldoende gecommuniceerd is. Helaas is dat vaak het grootste probleem bij (stukgelopen) relaties.

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:06

Je kan altijd pb sturen, heb tijdje zelfde situatie gehad. Of ik geen gevoel of hij niks. Maar zijn nog steeds samen al 6 jaar.

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:13

Allereerst veel sterkte gewenst.
Heeft hij zelf aangegeven wat hij van de situatie vindt? Vindt hij het wel prima zo of is er ergens toch nog een sprankje hoop?
Voor de rest kan ik slecht een beeld vormen van jullie relatie dus ik weet ook niet zo goed hoe je hier het beste mee om kunt gaan. Woonden jullie samen? Hoe vaak zagen jullie elkaar?

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 09:15

Jolien87 schreef:
Allereerst veel sterkte gewenst.
Heeft hij zelf aangegeven wat hij van de situatie vindt? Vindt hij het wel prima zo of is er ergens toch nog een sprankje hoop?
Voor de rest kan ik slecht een beeld vormen van jullie relatie dus ik weet ook niet zo goed hoe je hier het beste mee om kunt gaan. Woonden jullie samen? Hoe vaak zagen jullie elkaar?



We zagen elkaar erg veel. Ik denk zelfs in het begin van de relatie wel 2 jaar lang nonstop. Wij woonden niet samen.

Ik heb hem gevraagd of hij het zeker wist en niet zich eigen later voor z'n hoofd slaat. Hij zei dat hij niet het niet wist en als dat wel zo zou zijn hij t wel zou zien..

Ik denk persoonlijk dat hij een grote fout maakt en gewoon niet communiceert met mij.. Iedereen om ons heen wou een relatie zoals ons. Grappen en grollen.. beste vrienden en verliefd..

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:19

Hou oud zijn jullie?


Vaak komt 1 vd de 2 erachter dat er meer is in het leven/relatie.

Daarnaast kan dat "prefecte"ook voor 1 vd partners een beklemmend gevoel geven van...(en denken is dit nu waar ik mijn hele leven mee door gaan brengen en dat ze dan besluiten dat ze ook de rest van de wereld eens willen verkennen).

Ik ken in mijn omgeving maar erg weinig stellen die al bij elkaar zijn vanaf hun 18/19 en nu rond de 35 nog steeds samen zijn.

Annettu_

Berichten: 2293
Geregistreerd: 15-08-07

Re: Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 09:24

We zijn 22

Storm

Berichten: 20840
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:36

Wat vreselijk TS.
Maar het is niet het einde van de wereld. Als jullie voor elkaar gemaakt zijn, dan zullen jullie weer samen komen, en zo niet, dan lopen er nog miljoenen andere mannen rond.
Weinig mensen blijven bij hun eerste grote liefde, juist omdat er vaak een verder wil 'rondkijken'. Het is een lastige tijd, maar ga leuke dingen doen en hou jezelf bezig.
Ik zou ook even weinig of geen contact houden, dan blijft het moeilijk en kun je niet verder omdat je steeds hoop blijft houden. Dus ga leuke dingen doen en onthoud dat als jullie voor elkaar gemaakt zijn, het ooit weer goed komt, tot die tijd, leef!!

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:39

Ah dus vanaf 18de samen....ja ik vind het herkenbaar hoor. 1 Denkt dat partner liefde van der leven is ander denkt er is meer op de wereld en wil daar ook kennis mee gaan maken.

Het oude vertrouwde kan ook gewoon een sleur zijn geworden (en daar hoef je helemaal geen ruzie voor te hebben ofzo) maar dan ziet hij je gewoon als vriendin en niet als zijn geliefde! Dus ja dan is het nog wel gezellig samen hoor maar niet meer met wat extra.

(en dan ook de gedachte dat iemand maar met 1 man/vrouw sex heeft gehad en ook denkt dat hij/zij weleens wat anders wil proberen)


Jij zegt zelf dat je voor hem perfect bent? maar waarom vind je dat?

cheybinky

Berichten: 862
Geregistreerd: 13-11-11
Woonplaats: Denekamp

Re: Uit elkaar na 4 jaar 'gevoel is weg'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:44

Hier ook exact andersom.... Pb staat open!

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:47

Ik zit waarschijnlijk in de situatie van je ex.
Nu 3 jaar relatie, houd heel erg veel van hem. Wonen samen, doen veel samen. Irriteer mij ook niet aan hem of iets dergelijks. Alleen het verliefde is bij mij weg, geen zin in seks.. het is eigenlijk sneu voor m'n vriend.

Maar krijg nu pas door dat er nog zo veel meer is.. alleen moet ik hem daarvoor opgeven? Als ik dan met een ander ben, heb ik hetzelfde gevoel waarschijnlijk weer na 1 jaar.

Heel veel sterkte in ieder geval ts..

onbarefeet

Berichten: 3272
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:48

cheybinky schreef:
Hier ook exact andersom.... Pb staat open!

+1. Het is heel naar, maar soms gaat het niet anders (bij mij was het overigens niet helemaal 'uit het niets'). Je mag mij ook altijd een pb sturen :j.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:48

Veel sterkte, ik ken beide kanten van de medaille, de kant van het gevoel is weg, dat stukje chemie waardoor net hij het is.
Ook de andere kant, me totaal verloren voelen, huh, he wat is er gebeurd.

Wat Cayenne zegt, kan ik in mee gaan, mijn ex man, we praten te weinig, hij vond het moeilijk als ik bv aansneed dat ik me verveelde in de relatie en werd dan ontzettend boos, dacht dat het ging om dure uitjes en festivallen....pffff daar was geen doorkomen aan, dus ik hield mijn mond en zocht mijn eigen weg.
Allebei dol op vrijheid maar te weinig communicatie.

Jolandaa_

Berichten: 6421
Geregistreerd: 08-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:52

Hier ook van de andere kant. Na 3,5 jaar relatie en 4 dagen samenwonen heb ik het beëindigd.

Ik zat al een half jaar tegen een burn out aan. Wilde dat niet erkennen en de reden kon ik niet vinden. Opa is overleden in oktober, mijn maatje en andere opa was ernstig ziek. Daarna een sprint traject opleiding en een pittige baan maakte het voor mij lastig. Na 1 nacht in dat huis samen en de volgende avond een feestje waar hij om 3 uur naar huis ging en ik om 5 wat nog nooit voorgekomen was. Ik was altijd moe en ging om 1 uur al naar bed. Anyway. Toen viel ineens een puzzel van 1000 stukjes voor mijn ogen in elkaar. Echter had ik het laatste stuk vast. Nh 2 dagen als een dweil door.

En heb ik het beëindigd. Hij verwijt mij dat ik nooit iets gezegd heb. Mijn reden van weg gaan is dat er met hem niet te communiceren viel, ik deed het nooit goed genoeg, kreeg altijd commentaar over tafelmanieren, en hij haalde het bloed onder mijn nagels. Ik wist als ik nog een week langer was gebleven dat de bom gebarsten was en ik hem geslagen zou hebben. Ik ben anti geweld, maar een of ander reden werd het op sommige momenten zwart voor mijn ogen.

Ja ik heb iemand pijn moeten doen. En ja ik ben er enorm opgelucht en gelukkig van geworden. Ik heb een nieuwe baan, ben gediplomeerd, zit goed in mijn vel. Omgeving merkt dat ik opgewekt ben. En ja als ik het anders had mogen doen dat had ik dat een half jaar ervoor al moeten doen.

Echter heb ik dat tot die zaterdag nog niet eerder ingezien. En toen met flashbacks zag ik alles terug en klopte er veel niet in de relatie.

Ga verder met je leven ts, het zal even lastig zijn maar als het al 2x uit is geweest vind ik het geen noemenswaardige relatie. Hoe rot dit er nu ook even uit ziet, er is licht aan het einde van de tunnel.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 11:41

Meisje :(:) Sterkte. Het is altijd ontzettend poedersuiker als zoiets eindigt.

Maar ik geef je wel één tip: kies voor jezelf. Je schrijft dat hij dingen wil blijven samen doen zoals voorheen en dat hij contact wil houden. Dat gaat jou de eerste weken/maanden echt niet helpen. Neem tijd voor jezelf, weg van hem, om wat afstand te nemen en na te denken. Hem blijven zien, gaat je niet helpen om dit te verwerken. Je gaat hem en jullie relatie alleen maar meer missen. Verbreek even alle contact - hoe verleidelijk het ook is om hem te zien - en zorg goed voor jezelf :(:)