L2 debuut met 'marktpony' Diana

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RenWaBl

Berichten: 2174
Geregistreerd: 26-04-06

L2 debuut met 'marktpony' Diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-16 22:04

Hallo bokkers!

Ik ben zo trots op mijn pony dat ik dit graag met jullie wil delen. :D

Ik heb op 1 september 2014 op de markt in Elst Diana gekocht, een bonte merrie van nu 6 jaar oud. We denken dat ze een kruising is tussen een Welsh Cob en een Tinker. Ik heb haar ingereden en sindsdien train ik haar en breng ik haar uit op wedstrijden tussen de paarden. Daarbij loopt ze ook 1 รก 2 keer in de week mee in de lessen met half gevorderde kinderen. Kortom: super veelzijdige pony!

Heel toevallig mocht het zo zijn dat het vandaag 2 jaar geleden was dat ik er voor het eerst op zat (zie foto) en ook dat we vanochtend ons L2 debuut hebben gemaakt. :D Het inrijden is super snel gegaan, ze is erg nuchter en wil heel erg graag werken. De B (13 wp in 7 proeven) en de L1 (19 wp in 12 proeven) zijn we erg snel door gegaan. Toch was ik erg zenuwachtig, we waren door de vakantie 2 maanden niet op wedstrijd geweest en ik had zelf nog nooit L2 gestart. Maar ik heb helemaal niet mogen klagen!

Ik had in de proeven een erg goed gevoel, ze liep fijner dan in de trainingen. En dat resulteerde in 189,5 met een 2e prijs van de 6 en 193,5 (3e vd 6). :D Een super debuut dus!

Afbeelding
2 jaar geleden, 1e keer erop.


Een videoverslag van de wedstrijd vandaag.

Er zijn natuurlijk dingen die beter kunnen, zoals het bekken meer kantelen, af en toe komt ze nog wat diep en mist ze lengte in de hals en ik moet meer leren ontspannen. :D Maar we hebben zo nu en dan les, ik rijd haar +- 3x in de week en we hebben helemaal geen haast overal mee. Zolang wij maar plezier hebben, afwisselen met springen en buitenritten en af en toe natuurlijk een dipje, komt alles goed!

Het vorige topic van juni 2015: RenWaBl @ [RIJ-ITP] Diana: van marktpony tot rijpony!

Ik ben helemaal trots en gek op mijn puppy-paard. Dus ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden!
Laatst bijgewerkt door RenWaBl op 18-09-16 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt


lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: L2 debuut met 'marktpony' Diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:08

Helaas staat je video prive en dus niet zichtbaar ;)

(L) Wimbley
Haflinger Wimbley onder het zadel!
Altijd al een mooie film gewild van je paard of iets anders?! LAvideo Wij doen het graag voor een leuke prijs!


RenWaBl

Berichten: 2174
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-16 22:11

lovehaffie schreef:
Helaas staat je video prive en dus niet zichtbaar ;)


Excuses! Ik heb het aangepast.

leeuwtje

Berichten: 495
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Ewijk

Re: L2 debuut met 'marktpony' Diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:02

Gefeliciteerd Bianca!! Hier mag je zeker ook trots op zijn!! :D Nu lekker door trainen en dan komen we elkaar vanzelf weer eens tegen op de wedstrijden.

What doesn't kill you makes you stronger!
[RT-HAW] Ewonder @ work (L1)

RenWaBl

Berichten: 2174
Geregistreerd: 26-04-06

Re: L2 debuut met 'marktpony' Diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-16 06:47

Dankjewel Leonie!
Ik zie je graag bij de wedstrijden. :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers