Turbootje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tordis02

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-09-14
Woonplaats: Udenhout

Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-16 22:05

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op bokt (heb me netjes voorgesteld ;) ) en wilde even wat fotootjes delen van "mijn" knappe kerel, Turbo. Turbo is mijn verzorgpaard en we zijn sinds een maand of drie samen bezig.

Toen ik Turbo leerde kennen had ik vier jaar niets met paarden gedaan. Vier jaar geleden ben ik gevallen en heb ik een rugwervel gebroken. Daarna was het paardenplezier wel voorbij. Turbo had twee jaar in de kudde in de wei gestaan zonder dat er iets met hem gedaan werd. Ik was meteen verliefd op hem toen ik hem zag en hij heeft me zo ontzettend veel vertrouwen terug gegeven. Echt een heerlijk gevoel.

De eerste tijd hebben we in de bak gereden, sinds kort rijden we lekker buiten. Ik ben een echte recreatie-ruiter en ook Turbo is gewend vrijwel enkel buiten te rijden. Bij deze dus vast een waarschuwing dat ik echt niet op iedere foto "volgens de richtlijnen" zal zitten en Turbo ook niet op iedere foto "volgens de richtlijnen" zal lopen, en.. dat maakt me ook echt niet uit. Ik wil gewoon lol met hem maken en samen een fijne tijd hebben :)

Tijd voor fotospam dus!

Afbeelding
Tja, er is er altijd ééntje die niet normaal kan doen.. ;)

Afbeelding
Dat moment dat je nét een vlieg weg moet happen waardoor je nek heel kort lijkt.. :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit was de eerste keer op Turbo.. Oh wat was ik bang.. :/

Afbeelding
Eerste foto samen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Werkoverleg :P

Afbeelding

Afbeelding

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58844BEE

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58864138

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=583AF519

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=58823805

Zo, da's misschien wel even genoeg voor één dag ;) Wat vinden jullie van hem? :)
Laatst bijgewerkt door Agossie op 19-09-16 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's in link. Maximaal 15 zichtbare afbeeldingen.

Tordis <3



Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:32

Ik zie een ruiter die met zachte hand rijdt, en dat blijft toch nog altijd het mooiste plaatje :D
Veel plezier samen!


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:52

:wave: kan ik je rij avonturen ook op bokt volgen in plaats van alleen Facebook!

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Tordis02

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-09-14
Woonplaats: Udenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-16 23:03

Lienie_F schreef:
Ik zie een ruiter die met zachte hand rijdt, en dat blijft toch nog altijd het mooiste plaatje :D
Veel plezier samen!


Thanks! :)

Colien schreef:
:wave: kan ik je rij avonturen ook op bokt volgen in plaats van alleen Facebook!


Ha, jij ook hier (kan natuurlijk ook niet anders, hihi)! Gezellig! :D Zullen hier wel minder avonturen op komen dan op Facebook hoor ;) Ik kom vooral om te lezen (en leren) :D

Tordis <3

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 23:05

Team_Podenco schreef:
Lienie_F schreef:
Ik zie een ruiter die met zachte hand rijdt, en dat blijft toch nog altijd het mooiste plaatje :D
Veel plezier samen!


Thanks! :)

Colien schreef:
:wave: kan ik je rij avonturen ook op bokt volgen in plaats van alleen Facebook!


Ha, jij ook hier (kan natuurlijk ook niet anders, hihi)! Gezellig! :D Zullen hier wel minder avonturen op komen dan op Facebook hoor ;) Ik kom vooral om te lezen (en leren) :D

Natuurlijk haha. Dan volg ik jullie lekker op facebook!
Turb is leuk hoor, je hebt een knap paard onder je!

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Guess_NH
Berichten: 533
Geregistreerd: 04-08-14

Re: Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 23:08

Wat een knap dier en wat een leuke combi zijn jullie?

Welkom op bokt!

Tordis02

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-09-14
Woonplaats: Udenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 09:24

Guess_NH schreef:
Wat een knap dier en wat een leuke combi zijn jullie?

Welkom op bokt!


Dank je wel!

Tordis <3

testes76

Berichten: 1028
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Noord brabant

Re: Turbootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:27

ik vind hem erg mooi +:)+ en wat fijn dat hij zo heerlijk betrouwbaar is....geniet samen *\o/*

Tordis02

Berichten: 156
Geregistreerd: 07-09-14
Woonplaats: Udenhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 09:49

testes76 schreef:
ik vind hem erg mooi +:)+ en wat fijn dat hij zo heerlijk betrouwbaar is....geniet samen *\o/*


Vind ik ook :D Hij heeft niet een al te beste reputatie, toen ik op stal kwam liep iedereen een beetje met angstvallig grote bogen om hem heen. Weinig respect voor mensen, een echte drammer, en wat hij onder het zadel deed was niet echt bekend (behalve dat hij tijdens een buitenrit ineens om zou draaien en hard naar huis zou kletteren). Ik heb dan ook géén idee waarom ik juist met hem meteen zo'n klik had, als angstige ruiter leek dit geen match made in heaven (ik kwam eigenlijk kijken naar een ander paard om te verzorgen, maar zodra ik Turbo zag was ik verloren).

So far so good, met tijd, aandacht en geduld kom je een heel eind en zo nu en dan sluiten we een compromis. Onder het zadel heeft hij nog geen voetje verkeerd gezet en ook in de omgang leert hij steeds beter waar de grenzen liggen, ik word steeds minder ondersteboven gelopen of geduwd :P

Tordis <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gittta, Larissajulia en 72 bezoekers