Horse Event 2016

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
goldenarrow

Berichten: 8650
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:02

Maureen95 schreef:
Jaaaa das waar :') maae verder met niemand anders :(

Je bent nog steeds een liegert, wij hebben een vlog-selfie :P

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht


Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16190
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:04

Oja :')

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:09

Ik wilde net zeggen volgens mij heb ik jou ook een 'selfie' zien maken met je medeblogger en Olympia ( als ik het goed hebt :+)

Bellatrix heb ik wel rond zien lopen 8-)


MiraLooks

Berichten: 323
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:13

Molfre schreef:
Ik heb echt zwaaaaar gebaald!

Ik zou om 11 uur meedoen met de workshop paardenhaar sierraad maken. Om kwart voor 10 reden we langs het event terrein en om kwart over 12 stonden we EINDELIJK hij de ingang van horse event.

Echt zo slecht geregeld, de logistiek. Ik ga toch wel een klacht sturen...


Hi, ik heb de workshop gegeven. Ik kreeg al vrij snel te horen dat jullie in de file stonden. Even later hoorde ik dat jullie het niet gingen redden om op tijd te zijn.
Het was voor mij even heel hectisch om in een uur de workshop klaar te hebben, dus ik heb jullie ook niet echt kunnen spreken.
Dat was een beetje jammer want, want ik had een DIY pakketje voor jullie klaar liggen.
Als je mij even een PB stuurt met je gegevens dan stuur ik het alsnog naar je op.
groetjes (Jeannine) MiraLooks

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:13

Maar niet aangesproken. :+

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:14

Heeft iemand toevallig nog een programmaboekje? Ik heb zaterdagmiddag vol verbazing naar een clinic staan kijken, maar ik heb geen idee wie ik nou heb gezien. T leek op een soort 'door de ogen van de jury' maar dat was binnen en ik stond aan een van de buitenpistes. Er werd in ieder geval door twee amazones gereden en een meneer gaf les terwijl er vanaf de kant commentaar kwam van een jury.

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:20

Ik heb er een liggen! :j maar nu niet thuis. Weet je wel welke piste t was? Hoe laat ongeveer?

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Yontheke

Berichten: 4434
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:20

danberlo schreef:
Heeft iemand toevallig nog een programmaboekje? Ik heb zaterdagmiddag vol verbazing naar een clinic staan kijken, maar ik heb geen idee wie ik nou heb gezien. T leek op een soort 'door de ogen van de jury' maar dat was binnen en ik stond aan een van de buitenpistes. Er werd in ieder geval door twee amazones gereden en een meneer gaf les terwijl er vanaf de kant commentaar kwam van een jury.


Houding en zit boven de sprong in de primeval springpiste van Teun van Beek? Daar zaten volgens mij veel jury's in het publiek te kijken die achteraf vragen stelde en opmerkingen maakte.

“To the people who look at the stars and wish."
"To the stars who listen and the dreams that are answered.”

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:30

Yontheke schreef:
Houding en zit boven de sprong in de primeval springpiste van Teun van Beek? Daar zaten volgens mij veel jury's in het publiek te kijken die achteraf vragen stelde en opmerkingen maakte.


Nee, t was geen springen. Ik denk dat het rond 1 a 2 uur was, maar ik kan me vergissen. In ieder geval 1 amazone reed met stang en trens. De Groenhorst/Barneveld piste. Ik keek meteen op m'n telefoon maar alles dat afgelopen was, stond niet meer in het (online) programma.

_Charlot
Berichten: 1264
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:42

danberlo schreef:
Yontheke schreef:
Houding en zit boven de sprong in de primeval springpiste van Teun van Beek? Daar zaten volgens mij veel jury's in het publiek te kijken die achteraf vragen stelde en opmerkingen maakte.


Nee, t was geen springen. Ik denk dat het rond 1 a 2 uur was, maar ik kan me vergissen. In ieder geval 1 amazone reed met stang en trens. De Groenhorst/Barneveld piste. Ik keek meteen op m'n telefoon maar alles dat afgelopen was, stond niet meer in het (online) programma.


Ik geloof dat dit paardrijden begint bij de basis is. kan dat?

Zaterdag was een dag voor "jury's", waarbij ze vragen konden stellen / opmerkingen konden maken bij de verschillende clinics

In wat voor opzicht vol verbazing staan kijken

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:45

_lotteeee schreef:
Ik geloof dat dit paardrijden begint bij de basis is. kan dat?


Ja dat zou kunnen. Weet je wie er meededen en wie de clinicgever was?

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:51

Omdat de jury blijkbaar opmerkte dat de tong van de vos blauw was en dat de sporen van de amazone verkeerd om zaten. Ik dacht: je zal er maar staan/rijden met dat publiek om je heen. Maar ik vond het zo raar dat er zo laconiek over werd gedaan. "oh ja, beetje teveel stang-gebruik". Ik dacht: laat ze even stappen, teugels los, even op adem komen. Maar er werd gewoon doorgereden. Juist op zo'n evenement moet je stelling nemen. Aangeven dat dat niet de bedoeling is. Ik had aan de ene kant met ze te doen, en aan de andere kant: doe iets!

_Charlot
Berichten: 1264
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:57

danberlo schreef:
Omdat de jury blijkbaar opmerkte dat de tong van de vos blauw was en dat de sporen van de amazone verkeerd om zaten. Ik dacht: je zal er maar staan/rijden met dat publiek om je heen. Maar ik vond het zo raar dat er zo laconiek over werd gedaan. "oh ja, beetje teveel stang-gebruik". Ik dacht: laat ze even stappen, teugels los, even op adem komen. Maar er werd gewoon doorgereden. Juist op zo'n evenement moet je stelling nemen. Aangeven dat dat niet de bedoeling is. Ik had aan de ene kant met ze te doen, en aan de andere kant: doe iets!


We hebben het er nadat we de ring uit zijn gegaan over gehad.
Mijn vos had blijkbaar last van stress, want normaal gesproken heeft hij hier nooit last van en ik heb continu zonder druk gereden.
Toen hij voor het eerst op concours ging had hij dit ook door de stress, met een simpel dubbel gebroken bit.

En dat mijn sporen verkeerd zaten, was een beetje een loze opmerking, want ik heb rechte sporen, die kunnen dus niet verkeerd zitten.


En daarbij snap ik ook dat hij niet zegt dat ik moet gaan stappen, want daarbij krijgt mijne alleen maar meer stress ipv minder.

Zondag heb ik daar heerlijk kunnen rijden en was er niks aan de hand. :)

En daar komt misschien bij dat je bepaalde dingen niet aan het publiek uit kan leggen.

Caroline52

Berichten: 1056
Geregistreerd: 02-04-15

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:08

Ik heb het onwijs leuk gehad zondag met name de clinic van imke bartels met haar moeder en de les van Brit dekker van imke waren hilarisch vond ik _O-
Afbeelding

06-02-2016 ista to ❤️

danberlo

Berichten: 114
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:17

_lotteeee schreef:
We hebben het er nadat we de ring uit zijn gegaan over gehad.
Mijn vos had blijkbaar last van stress, want normaal gesproken heeft hij hier nooit last van en ik heb continu zonder druk gereden.
Toen hij voor het eerst op concours ging had hij dit ook door de stress, met een simpel dubbel gebroken bit.

En dat mijn sporen verkeerd zaten, was een beetje een loze opmerking, want ik heb rechte sporen, die kunnen dus niet verkeerd zitten.


En daarbij snap ik ook dat hij niet zegt dat ik moet gaan stappen, want daarbij krijgt mijne alleen maar meer stress ipv minder.

Zondag heb ik daar heerlijk kunnen rijden en was er niks aan de hand. :)

En daar komt misschien bij dat je bepaalde dingen niet aan het publiek uit kan leggen.


Ik zeg eerlijk, ik viel er middenin en kon de hele clinic niet helemaal plaatsen. Vandaar dat ik na afloop wilde opzoeken waar ik nou precies naar zat te kijken. Ik vind dat de clinicgever je een beetje liet hangen, ook over de sporen. Was het je vaste instructeur? Het is absoluut niet mijn bedoeling om kritiek te geven, integendeel. Maar ik hoopte op dat moment op een adequater reactie, de clinicgever leek een beetje overvallen. Als jij zegt dat je paard meer stress krijgt als je gaat stappen, neem ik dat uiteraard van je aan.

_Charlot
Berichten: 1264
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:22

danberlo schreef:
_lotteeee schreef:
We hebben het er nadat we de ring uit zijn gegaan over gehad.
Mijn vos had blijkbaar last van stress, want normaal gesproken heeft hij hier nooit last van en ik heb continu zonder druk gereden.
Toen hij voor het eerst op concours ging had hij dit ook door de stress, met een simpel dubbel gebroken bit.

En dat mijn sporen verkeerd zaten, was een beetje een loze opmerking, want ik heb rechte sporen, die kunnen dus niet verkeerd zitten.


En daarbij snap ik ook dat hij niet zegt dat ik moet gaan stappen, want daarbij krijgt mijne alleen maar meer stress ipv minder.

Zondag heb ik daar heerlijk kunnen rijden en was er niks aan de hand. :)

En daar komt misschien bij dat je bepaalde dingen niet aan het publiek uit kan leggen.


Ik zeg eerlijk, ik viel er middenin en kon de hele clinic niet helemaal plaatsen. Vandaar dat ik na afloop wilde opzoeken waar ik nou precies naar zat te kijken. Ik vind dat de clinicgever je een beetje liet hangen, ook over de sporen. Was het je vaste instructeur? Het is absoluut niet mijn bedoeling om kritiek te geven, integendeel. Maar ik hoopte op dat moment op een adequater reactie, de clinicgever leek een beetje overvallen. Als jij zegt dat je paard meer stress krijgt als je gaat stappen, neem ik dat uiteraard van je aan.


Weet je ik heb er lekker voor mijzelf gereden en hij heeft gewoon enorm veel ervaring opgedaan zo.
Ik ben blij dat hij zich heeft gehouden zoals hij heeft gedaan!

En daarbij weet ik van wie de opmerking/vragen kwamen.. en trek ik me daar helemaal niks van aan!

Ik snap ook zeker wat je zegt mbt de clinicgever !

lunabreezer
Berichten: 70
Geregistreerd: 12-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:38

Heeft iemand toevallig foto's van een klein wit pony'tje? Hij en ik hebben meegedaan in de penny piste alle drie de dagen. Met de shows de bende van elende en de jumping battle. Foto's heeeeel erg welkom!

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:54

Olympia schreef:
Super leuk om te horen Bella :D

Overigens was voor mij het hoogtepunt toch echt wel Tim Lips dat die even mee kwam doen tijdens de SGW clinic :D :D :D


Jup, dat was wel heel erg leuk, maar wat een minijumpjes voor hem :') _O- die wij deden.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 15:57

Je moet ergens beginnen. :Y)

lunabreezer
Berichten: 70
Geregistreerd: 12-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:38

lunabreezer schreef:
Heeft iemand toevallig foto's van een klein wit pony'tje? Hij en ik hebben meegedaan in de penny piste alle drie de dagen. Met de shows de bende van elende en de jumping battle. Foto's heeeeel erg welkom!

Hij was trouwens alle drie de dagen aanwezig!

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:45

lunabreezer schreef:
lunabreezer schreef:
Heeft iemand toevallig foto's van een klein wit pony'tje? Hij en ik hebben meegedaan in de penny piste alle drie de dagen. Met de shows de bende van elende en de jumping battle. Foto's heeeeel erg welkom!

Hij was trouwens alle drie de dagen aanwezig!


Was dat witje? Want daar heb ik hele leuke springfoto's van!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:09

Ik ben toch wel enthousiast.. := vorig jaar hebben Jesse en Eva, en ook Britt veel foto's van mij gedeeld. Dit jaar heeft Britt weer een van mijn foto's gebruikt :=
Ik wordt een beetje overspoeld met pb's of ik foto's heb gemaakt bij dit of bij dat. Dat had ik zegmaar niet verwacht haha. Wel erg leuk!

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

lunabreezer
Berichten: 70
Geregistreerd: 12-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:31

spruitje12 schreef:
lunabreezer schreef:
Hij was trouwens alle drie de dagen aanwezig!


Was dat witje? Want daar heb ik hele leuke springfoto's van!

jaaaaaah zou ik die heel misschien mogen?

lunabreezer
Berichten: 70
Geregistreerd: 12-09-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:42

LoveUggs schreef:
Ik ben toch wel enthousiast.. := vorig jaar hebben Jesse en Eva, en ook Britt veel foto's van mij gedeeld. Dit jaar heeft Britt weer een van mijn foto's gebruikt :=
Ik wordt een beetje overspoeld met pb's of ik foto's heb gemaakt bij dit of bij dat. Dat had ik zegmaar niet verwacht haha. Wel erg leuk!

Nou dan vraag ik het ook maar Heb je van de jumping battle of de bende van elende foto's gemaakt?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 19:51

Wat waren het weer drie geweldige dagen! Ermelo is een stuk compacter dan Deurne en dus ben je zo van de ene bij de andere piste. Toont daardoor ook wat 'kleiner' op een of andere manier, maar ik vond het allemaal bijzonder geslaagd! Het was mijn eerste jaar als (deels) deelnemer en het was superbijzonder om zelf een keer met paard richting HE te komen en niet alleen vanaf de zijlijn toe te kijken. Een hele ervaring, en bovendien eentje die ik nooit meer zal vergeten!! :o

Ik zie schitterende foto's langskomen, nou was ik niet één van de meest opvallende 'deelnemers', maar wie weet heeft iemand toch foto's van mij en mijn palomino Quarter Horse merrie op:

vrijdag: Outdoor Piste, Centered Riding clinic, rood/geel/wit Ed Hardy shirt, paard zand/wit/blauw/rode blanket
zaterdag & zondag: Penny Piste, Penny feestje in de piste (redactie), roze showshirt met bruine bloemen, roze Penny showblanket ;)

Alle foto's zijn welkom, en uiteraard ben ik bereid te betalen!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers