Nicky gestorven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Nicky gestorven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-02 17:26

In vraag-maar-raak heb ik topic geplaatst over vervolging van iemand die een veulen van 3 maanden bij de moeder heeft weggehaald. Hierin schreef ik dat het niet goed ging met Nicky. De da is geweest en heeft besloten om Nicky een spuitje te geven. Op een leeftijd van bijna 4 maanden jong. Ze was uitgedroogd en totaal op en had bijna geen vechtlust meer. Nicky was een mooie zwarte shetlandmerrie.

Afbeelding

Hier staat ze met haar vriendinnetje Sjonja van Klein Garwerd. Ze word begraven, want dit heeft ze verdiend en geen destructiewagen.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:34

de foto is niet zichtbaar, erg spijtig. heel jammer dat ze gestorven is...
maar het was beter zo, vast. ze hoeft niet meer te lijden. sterkte!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-02 17:35

Wat een zonde zeg!! Hoe is het zo ver kunnen komen? Dat moeten ze toch zien komen hebben? Uitdroging gaat toch niet van nu op straks? Mijn veulen werd met 4 maand gespeend omdat de merrie er telkens achter jaagde als er te eten viel. Ik lette er bijzonder goed op dat ze echter voldoende dronk, en de eerste dagen heb ik 'r vaker naar de drinkbak gebracht en min of meer onder dwang doen drinken ...

Ik vind het héél erg voor je - ik kan me niet inbeelden hoe het moet voelen eentje aan de dood in te leveren ... ik hoop voor wat ook de keuze of omstandigheden moge geweest zijn de omstaanders er iets uit geleerd hebben! Ik wens je goede moed voor de komende tijd ...