lucky op zijn nieuwe stal.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 19:53

na ong 4 uur te hebben gereden kwamen we dan op lucky's nieuwe paradijs aan. hij werd gelijk bij de rijpaardmerrie in de bak gezet. en dat ging goed. hij krijgt lekker aandacht en kan eigenlijk altijd wel buiten lopen als het weer het toelaat. het is 1 grote beesten boel daar. ze fokken spaansewaterhonden daar liepen er zowat 16 van (waaronder 2 nestjes pups) ze hebben een mastino napolitano, kippen konijnen ratten gerbils postduiven katten 2 koeien en een aantal paarden. de beesten hebben het er allemaal heel goed. ik denk dat hij daar wel op zijn plek is. ik hou wel contact met lotte en rolf en ze is sinds een paar dagen ook een boktlid. dus jullie zullen ook wel een keer fotos zien.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 19:56

Moeilijk dat hij weg is natuurlijk. Scheve mond\ Verdrietig Maar gelukkig krijg hij wel een goed tehuis.
Groetjes Joleen

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 20:00

Jammer dat hij ergens anders heen is, maar wel heel fijn dat hij het zo goed krijgt! Hij wrdt vast gelukkig Lachen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:12

ja, tijd voor een mini forum, de bokkers lucky update, kunnen we allemaal op de hoogte blijven van hoe het met hem gaat. echt fijn dat hij zo goed terecht komt, en dat je ook op de hoogte blijft van zijn levensverloop.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:20

ik ben erg goed bevriend met het nieuwe bazinnetje van lucky,en kan jullie allemaal meedelen dat hij het er prima zal hebben en een goede verzorging zal genieten

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:22

jammer dat ze weg moest. Maar gelukkig heeft ie nu een leuke nieuwe stal! En ook leuk dat Sanderijn je op de hoogte kan houden! Lachen
xxx Roos