18+ advertentie op bokt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 16:56

Excuseer me als het niet goed staat!
Ik lees net een topic over een micro pp en scroll naar beneden en wil naar de volgende pagina, klik ik blijkbaar op een advertentie en niet op de volgende pagina want er opent een nieuw venster en ik kom uit op een of andere s*x webcan girls website uit.. uhh hoort dit op bokt aanwezig te zijn? Snap dat je inkomsten wil maar zo'n website?
En ik heb verder ook zelf niet naar zulke sites gezocht dat het daar aan zou kunnen liggen.. heel apart en zeker op een forum waar ook jongere kinderen komen vind ik niet dat zulke advertenties voorbij horen te komen!

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje


Shirley

Berichten: 26897
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:00

Stuur even een screenshot naar Bart!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:02

Hoort zeker niet op Bokt te verschijnen :n

Op Bokt wordt echter een flink deel van de advertenties automatisch geplaatst en dat miljoenen keren per maand. Daarbij kan wel eens iets fout gaat helaas. Als je dit nog een keer tegenkomt dan zou je me ontzettend helpen als je een screeenshot kan maken of als je de URL door kan geven van de adverteerder.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Flowery

Berichten: 2442
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:02

Bij mijn zijn 99% van de advertenties sites waar ik zelf op heb gezeten, ik weet niet of je een gedeelde laptop/computer gebruikt :=

Nachtschade

Berichten: 58
Geregistreerd: 02-08-16
Woonplaats: Drenthe

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:21

Als je Google gebruikt zijn advertenties geloof ik gebaseerd op het soort sites dat je bezoekt? :+
Een webbeheerder kan ads van bepaalde categorieën of specifieke sites blokkeren vgm, zeker als je dus het url van de adverteerder hebt.

How can you hold your ground if everyone around you wants to bury you beneath it?
You have to believe that they were wrong.

~Shane Koyczan, 'To This Day'

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:24

Of TS die sites bezoekt ja of nee, of dat een ander op de laptop dat gedaan heeft, doet er niet toe. Punt is dat het op Bokt staat en dat dit niet gewenst is.


Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:29

420BlazeIt schreef:
Of TS die sites bezoekt ja of nee, of dat een ander op de laptop dat gedaan heeft, doet er niet toe. Punt is dat het op Bokt staat en dat dit niet gewenst is.



Tja, maar niet iedereen krijgt dezelfde advertentie.

Evengoed, ik krijg ook regelmatig reclame van dingen die ik niet bezoek, zoals nu weer iets over auto's. Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst naar een audi gezocht heb :+

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 17:54

Nee niks daar op gezocht heb net een nieuwe telefoon dus het is raar dat het ineens verschijnt! Vandaar dat ik het dus plaats omdat ik echt een w,t,f momentje had haha
Soms idd advertenties van dingen waar ik op google heb gezocht zoals handschoentjes maar dit was echt totaal irrelevant

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

yvje86

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-09-12

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 18:09

Ik had vanmiddag exact hetzelfde ts.
Ik klikte niet eens op de advertentie.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 18:13

yvje86 schreef:
Ik had vanmiddag exact hetzelfde ts.
Ik klikte niet eens op de advertentie.

Ik let er niet echt op en het ging nu dus omdat ik nog wat moet wennen aan mijn telefoon (van iphone naar samsung) per ongeluk de link aangeklikt

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Joltsje

Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:18

Kan ook zijn door welk topic je op bokt leest. Hoeft soms helemaal niet 18+ te zijn, maar sommige woorden zijn dan triggers.

Maar dan og is het niet de bedoeling. Maar lees dat Bart er al wat aan gaat doen Over mogelijk

Be your best self

Joltsje

Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:22

Dubbelpost

Be your best self

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:39

Flowery schreef:
Bij mijn zijn 99% van de advertenties sites waar ik zelf op heb gezeten, ik weet niet of je een gedeelde laptop/computer gebruikt :=



BontBeest schreef:
Als je Google gebruikt zijn advertenties geloof ik gebaseerd op het soort sites dat je bezoekt? :+
Een webbeheerder kan ads van bepaalde categorieën of specifieke sites blokkeren vgm, zeker als je dus het url van de adverteerder hebt.

Het verbaast mij elke keer weer als er zo'n topic komt dat er ook weer zulke reacties zijn, want dit is gewoon bullsh*t :+

Dacht dat zo langzamerhand iedereen dat wel wist..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 23:56

Dat is helemaal geen (complete) bullshit.. Als ik bij divoza naar hoofdstellen kijk krijg ik ads van hoofdstellen van divoza te zien. Zoek ik bij booking naar hotels in italie krijg ik ads van booking.com te zien. In topics over scheiding komt er wel eens therapie of de scheidingsmakelaar langs, dus je zoekgedrag en het onderwerp van het topic heeft zeker invloed op de getoonde ads. Alleen ja af en toe vliegt er een ander tussen door, het is dus niet gezegd dat ts op 18+ sites heeft gezetten ofzo.


Onder dit topic staat bijv. een banner van Google AdWord. :=

- Offline -

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 00:03

Zit dit te lezen en staat en ad bij over of ik wil adverteren :') :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 00:36

Jullie zijn viespeuken en bokt weerspiegelt dat!

SHAME! SHAME!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 06:10

Shadow0 schreef:
Resistance schreef:
Google laat alleen dingen in banners zien die te maken hebben met je zoekopdrachten. ;) Dat slaat heus wel ergens op, het is namelijk echt waar.


Dit is NIET juist.

Google bepaalt op verschillende manieren wie welke advertentie te zien krijgen. Soms gebeurt dat op basis van voorkeuren die Google heeft geregistreerd. Sommige bedrijven laten ook heel specifiek advertenties zien van iets dat je bekeken hebt (bv schoenen of vakanties.)

Maar dit geldt zeker niet voor alle advertenties, en je mag er dan ook nooit de omgekeerde conclusie uit trekken, dat er rare advertenties komen omdat iemand wat raars gezocht zou hebben.

Een quote van shadow uit een ander topic ;)

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 14:44

Kan het niet een virus op je pc zijn? De vader van een vriendin van me (volgens mij zijn pc, of die van haarzelf) had op de computer ook van die advertenties over meisjes die webcamdingen wilden doen etc., maar dat bleek een virus te zijn.
Zou dat niet een optie zijn?

*pum*

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 14:52

SindyKaya schreef:
Een quote van shadow uit een ander topic ;)

Precies.. Geen complete bullshit dus :Y)

- Offline -

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-16 15:22

Het is grappig hoe sommigen nog steeds denken dat ik naar zulke websites zoek. Ben niet lesbisch en de telefoon is net een dag in gebruik dus een virus oid kan ik me niet voorstellen. Het kwam echt van de advertentie af hier op bokt!
Waarom zou ik er anders een topic over openen, als ik echt zelf zulke sites bezocht zou ik er hier niet over klagen. Verbaasde mij meer omdat ook veel jong publiek bokt.nl bezoekt

Volg mijn leven in Nieuw Zeeland
[BEU] Een nieuw leven in Nieuw Zeeland, het boerenleven!

Fotografe & paardenmeisje

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 20:01

Lienek schreef:
Het is grappig hoe sommigen nog steeds denken dat ik naar zulke websites zoek. Ben niet lesbisch en de telefoon is net een dag in gebruik dus een virus oid kan ik me niet voorstellen. Het kwam echt van de advertentie af hier op bokt!
Waarom zou ik er anders een topic over openen, als ik echt zelf zulke sites bezocht zou ik er hier niet over klagen. Verbaasde mij meer omdat ook veel jong publiek bokt.nl bezoekt


Volgens mij weet iedereen dat en is het alleen maar een beetje plagen. :D

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Joltsje

Berichten: 9022
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 21:55

Lienek schreef:
Het is grappig hoe sommigen nog steeds denken dat ik naar zulke websites zoek. Ben niet lesbisch en de telefoon is net een dag in gebruik dus een virus oid kan ik me niet voorstellen. Het kwam echt van de advertentie af hier op bokt!
Waarom zou ik er anders een topic over openen, als ik echt zelf zulke sites bezocht zou ik er hier niet over klagen. Verbaasde mij meer omdat ook veel jong publiek bokt.nl bezoekt


Laat je niet gek maken.

Als je websites bezoekt die niet via die manier werken heb je dus eigenlijk geen 'voorraadje' reclame en wordt er gewoon random reclame op gezet. In dit geval ongewenste reclame.

Be your best self

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 06:07

Ik schop dit topic even op want heb al sinds een tijdje elke keer deze advertentie..
Ik heb niks raars op gezocht (en zeker geen arabische vrouwen :') ), alle cookies en alles verwijderd en nog krijg ik deze advertentie. Ken ook iemand anders die deze advertentie krijgt, met een ander toestel natuurlijk.
Ik hoop dat t verandert kan worden, want t begint zo langzamerhand toch wel irritant te worden :P

Afbeelding

Ik doe trouwens vrijwel niks op internet behalve facebook, whatsapp en bokt. Dus misschien daarom krijg ik standaardavertenties? Geen idee.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131946
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: 18+ advertentie op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:38

Bedankt voor het doorgeven, Eileen. Ik zal Bart even inseinen en vragen of hij een kijkje wil nemen.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:48

lieveli schreef:
Jullie zijn viespeuken en bokt weerspiegelt dat!

SHAME! SHAME!



:') _O-


Confess!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers