[Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

[Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 17:20

Afbeelding
Foto door DeFotografe.nl
Het internet en paardennieuws zijn altijd in beweging. Om met deze beweging mee te kunnen gaan én om ons nieuws zo relevant mogelijk te maken voor onze gebruikers hebben wij een enquête opgesteld.

De enquête stelt vragen over het huidige nieuws, het nieuwsteam en de toekomst van het Bokt Nieuws. Graag horen wij van jullie middels deze enquête wat jullie van het Bokt Nieuws vinden en wat er beter kan.

Alvast bedankt voor het deelnemen. De enquête vul je hier in


Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 18:29

Ingevuld! Word er nog een terugkoppeling gegeven met de uitkomsten of blijft dat achter de schermen?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16217
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:05

Ik heb hem ook ingevuld :)

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:26

De intentie is om inderdaad nog een terugkoppeling te geven :)

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:37

Ingevuld :)

17-11-2017 een prachtige zoon gekregen
04-03-2019 - rust zacht lieve Damian! Y;(

01San

Berichten: 18751
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 19:57

Ingevuld ! :)

FjeLOVER
Berichten: 520
Geregistreerd: 20-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:25

Done *D


Jupinkle

Berichten: 302
Geregistreerd: 12-06-15
Woonplaats: Antwerpen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:35

Ingevuld! Leuk dat je kans maakt om te bloggen :)

Every dream begins with a dreamer!

ChiniChar
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-16

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 20:47

Ben benieuwd hoeveel mensen zouden willen bloggen of een andere functie :)

Kan ik al weer terug naar bed?

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:02

Ingevuld! Lijkt me heeel leuk om te bloggen op bokt *\%/*

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:12

Ik vind dat bloggen echt 3x niets. Vind ik ook niet bij nieuws horen

Enne gojje mins blieft altied leave ~ Rowwen Hèze

Machie

Berichten: 15998
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:27

Ingevuld.
Al kon ik er niet super veel mee. Lees duidelijk alleen de voorpagina qua nieuws :+

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:31

Citaat:
Als jij het de inhoud van het nieuws op Bokt zou mogen aanpakken, wat zou je als eerste doen?


Ehm..

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Telpeva

Berichten: 14689
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-16 21:57

romyloverrr schreef:
Ik vind dat bloggen echt 3x niets. Vind ik ook niet bij nieuws horen

Precies, dat vind ik dus ook. Er zijn zo veel leuke bokkers met leuke, interessante of aangrijpende verhalen die ik boeiender vind dan de verhalen van de bloggers die nu steeds op de voorpagina verschijnen. Daarmee wil ik de huidige bloggers echt niet afschuiven hoor, maar ik snap niet waarom die verhalen zo boeiend zijn voor de voorpagina, en de verhalen van andere users niet.

Heb hem ook ingevuld, ik had eigenlijk nog een ruimte verwacht achteraan waarin we 'overige opmerkingen' zouden kunnen plaatsen. Want ik heb nog een opmerking over de huidige bloggers/vloggers, allereerst vind ik het een best geinige extra voor bokt maar ik vind het echt heel erg zonde dat de vlog zo groot bovenaan de website staat. Ik vind uitgelicht veel mooier, professioneler :). Het plaatje wat je van het filmpje ziet is vaak zo slecht van kwaliteit, ik snap dat dat waarschijnlijk niet anders kan maar ik vind het zonde als zo'n niet niet fotogeniek blurrig plaatje de plaatjes van uitgelicht uit mijn beeld duwt.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:40

Ik vind het bloggen ook niets. Ja, als je een Dirk Willem Rosie hebt. Maar die heeft er ook inhoudelijk echt kijk op. Zijn columns lees ik graag op Horses.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Jessica
Berichten: 19840
Geregistreerd: 08-10-02

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:29

Bij de aankondiging van het bloggen hebben we uitgelegd waarom de blogs momenteel op VN staan. Op dit moment is dat de plek die ons inziens het beste past, in de toekomst is het de bedoeling een apart gedeelte te maken voor de blogs.
Tot die tijd zullen ze op VN staan. Je hoeft ze natuurlijk niet aan te klikken en te lezen. ;)

Het is daarnaast de bedoeling meer en een grotere diversiteit aan bloggers te vragen, zoveel mensen zoveel meningen en smaken tenslotte.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:49

Die blogs :')

Ik zou de enquête trouwens een stuk serieuzer nemen als hij wat serieuzer geschreven was. En ik vind de nieuwsredactie een beetje overbodig, op zo'n groot forum ontstaat er vanzelf wel vraag en aanbod, waardoor er nu topics gesloten worden omdat de nieuwsredactie ze niet heeft geopend. Oehhhh.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:20

Ik heb hem ingevuld. Lijkt me ook onwijs leuk om een functie binnen het team te bekleden, maar denk dat ik er nog een beetje te jong voor ben :+ Wie weet ooit in de toekomst.


Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:24

De minimale leeftijd die Bokt hanteert voor teamleden is 18 jaar :) als je dat bent (of bijna bent) mag je je altijd aanmelden.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:27

Ik heb me aangemeld, ik word over een paar dagen 18 en dat heb ik ook aangegeven in de enquête. Wie weet! :D

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 13:45

Ingevuld!

https://www.instagram.com/zomora.horses/
They don't judge, gossip or lie. Horses, our true friends. He might only be here for a part of your life, but for him you are his whole life :+:

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:23

Jessica schreef:
Bij de aankondiging van het bloggen hebben we uitgelegd waarom de blogs momenteel op VN staan. Op dit moment is dat de plek die ons inziens het beste past, in de toekomst is het de bedoeling een apart gedeelte te maken voor de blogs.
Tot die tijd zullen ze op VN staan. Je hoeft ze natuurlijk niet aan te klikken en te lezen. ;)

Het is daarnaast de bedoeling meer en een grotere diversiteit aan bloggers te vragen, zoveel mensen zoveel meningen en smaken tenslotte.

A oke gelukkig, ben er totaal niet in geintresseerd dus heb dat ook niet gelezen.

Enne gojje mins blieft altied leave ~ Rowwen Hèze

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:07

Ik zou willen dat we eens een paar stappen verder komen dan enquête-niveau. We zijn al jaren bezig met een nieuwe opzet van VN.
Toch, hoop doet leven en als nog tamelijk recent opgestapt NR-lid (ja, een nieuwe opzet was EEN reden) heb ik toch de enquête maar weer ingevuld. Met vertrouwen in Jans :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 12:31

Ik was er aan begonnen om de huidige leden een duwtje in de goeie richting te hebben en ik ben afgehaakt :D Die nieuwe opzet (incl. ja er komt ooooooooooooooooooiiiiiiiiittt een apart gedeelte voor de blogs en nieuws krijgt een andere opzet etc. hoor) wordt al dik tien jaar beloofd en idd telkens komt het niet verder dan een enquête en dan gaan we echt eens kijken wat er kan.

Hier de feiten en dáár holt Bokt er achteraan.

Ik wens de nieuwe NR-leden dan ook vooral heel veel sterkte en ik hoop dat hun enthousiasme eens niet verpest wordt door het geslak en gekleineer van bovenaf. Gezien de gebeurtenissen van de afgelopen 16 maanden it aint gonna be easy. :(:) Maak er wat!

- Offline -

Telpeva

Berichten: 14689
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 14:41

Jessica schreef:
Bij de aankondiging van het bloggen hebben we uitgelegd waarom de blogs momenteel op VN staan. Op dit moment is dat de plek die ons inziens het beste past, in de toekomst is het de bedoeling een apart gedeelte te maken voor de blogs.
Tot die tijd zullen ze op VN staan. Je hoeft ze natuurlijk niet aan te klikken en te lezen. ;)

Het is daarnaast de bedoeling meer en een grotere diversiteit aan bloggers te vragen, zoveel mensen zoveel meningen en smaken tenslotte.

Je zegt het eigenlijk precies goed, posts die ik niet interessant vind die doe ik niet aanklikken of lezen, daarom heb ik de aankondiging plus uitleg waarom het op de voorpagina staat gemist :D

Maar zonder gein, ik vind het een leuk idee en er zal vast vraag naar zijn maar er zullen ook mensen zijn die het niet zo veel interesseerd, en dat is óók prima toch. Wat ik zelf een fijne functie vind die er op bokt al is, is het tabblad favorieten, die kan je zo instellen zodat je alleen updates binnen krijgt van berichten in (sub)fora die jou aanspreken. Ik heb bijvoorbeeld mensenwelzijn, enkele rastopics, en young riders er niet in staan, en nieuwe topics die daar aangemaakt worden die krijg ik daarom ook niet te zien op 'mijn' voorpagina van bokt. Is zoiets niet ook handig voor de nieuwsberichten? Mensen die hun nieuwsberichten graag filteren kunnen dan erop los filteren, en ieder die daar geen behoefte heeft kan die functie links laten liggen. Dan hoeven jullie ook niet zelf voor alles te bepalen wat er wel of niet op de voorpagina komt te staan, als users deze dingen zelf kunnen aanvinken.

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers