KNHS 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

KNHS 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 13:41

Kreeg net een brief in de bus van de KNHS ivm eventueel afmelden van startkaart voor volgend jaar. Op de achterkant staat een stukje over innen contributie e.d.

Voor startkaarten en -coupons die rechtstreeks naar leden worden gezonden (voormalige NBVR-leden en een aantal leden van de voormalige NBVAP) zal per zending een toeslag van € 4,50 in rekening worden gebracht.

Pff, ik vind het een aardig bedrag.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Marije_jiplover

Berichten: 25241
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 20:16

Jeetje, waar is dat nou weer goed voor? Volgens mij wegen die startcoupons echt niet zoveel dat er voor 4,50 euro porto op moet? Echt oneerlijk.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 22:54

Weer een typisch voorbeeld van de NBVR die helemaal ondergesneeuwd raakt door de andere organisaties binnen de KNHS.
Zonde hoor en niet terecht.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:23

Het is nou eenmaal meer werk om al die leden persoonlijk hun spullen toe te sturen. Wij krijgen alles voor de hele vereniging binnen, en we mogen zelf zorgen dat het bij de leden terecht komt. Dat is altijd al zo geweest. Dus je kan het ook omdraaien Fitz: NBVR leden hebben altijd hun spullen zonder extra kosten thuisgestuurd gekregen, dat hebben de andere leden (lees NKB en KNF) dus via hun contributie mee moeten betalen..............Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:46

Toen NBVR nog NBVR was, waren de extra kosten gewoonweg niet nodig en daarom werden ze niet geheven en nog minder betaald door leden van andere bonden toentertijd.
Von, je moet het zo zien, we betalen gelukkig niet zo vreselijk veel contributie en we hoeven ook niet het secretariaat lastig te vallen, dat is die E 4,50 dan maar waard. De coupons zijn ook duurder geworden zag ik. Had ik nu verleden jaar maar 5 sets gekocht. Oh wacht eens, wanneer gaat deze prijsstelling in?

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:55

fabienne schreef:
NBVR leden hebben altijd hun spullen zonder extra kosten thuisgestuurd gekregen, dat hebben de andere leden (lees NKB en KNF) dus via hun contributie mee moeten betalen..............Haha!


Fab, dat is alleen dit jaar van toepassing geweest sinds het samengaan van de bonden, dus dat valt allemaal best mee.
Voorlopig zie ik nog steeds de voordelen van 1 grote organisatie nog niet. De selecties zijn ook van de winter weer een rommeltje (tenminste in de regio waar ik in rijd)

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 00:19

Het is trouwens helemaal een beetje onoverzichtelijk. Sinds het samengaan van de bonden merk ik alleen maar een steeds groter aantal evenementen die worden afgezegd. Na de toezegging dat Wanroy zeker door zou gaan heeft iedereen een schrijven gekregen dat het toch niet doorgaat. Vele mensen hebben grote kosten gemaakt (o.a. het maken van de kür op muziek Junioren) en het gaat niet door omdat de begroting niet sluitend kan worden gemaakt (tekort van €30.000). De Amev Hippo halve finale die daar ook gepland was is verschoven naar Deurne en zowel de proef als de kür worden nu op 1 dag afgewerkt (de planning was om dat in Wanroy over 2 dagen te spreiden).
Volgens 'inside information' is het een gevolg van de teruglopende economie. De sponsoring gaat met sprongen achteruit want dat is het eerste waar men op gaat bezuinigen.
Op zich wel jammer allemaal hoor want er is niet meer zo gek veel over van de echte aansprekende evenementen.
Resteert nog wel evenementen als Indoor Brabant en JIM, maar die worden weer in hoofdzaak betaald door financiëel onafhankelijke organisaties (BCM bijv).
Ik heb horen vertellen dat ,indien een rubriek daarbij gewenst is, er een zeer hoog inschrijfgeld aan vastzit wat zelfs de wat gunstiger bedeelden het voorhoofd doet rimpelen.

Al met al zie ik nog niet echt de voordelen van de fusie, of het zou zo moeten zijn dat indien er niet gefuseerd was de broekriem nog verder aangehaald zou moeten worden dus wil en kan ik daar geen oordeel over vellen.
De hoop is nu gevestigd op de (voorgenomen) doorstart van Jumping Amsterdam 2003.
Laatst bijgewerkt door Eyes op 30-10-02 01:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar


fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 01:21

Haha het is een grote puinhoop sinds de boel in Ermelo zit ook..........vraag je gelijktijdig twee startkaarten aan.... een komt netjes in orde.......de andere aanvraag hebben ze nooit ontvangen Verward
Idem met aanvragen van startcoupons, dat loopt ook regelmatig mis.......
Vandaag kreeg ik een brief over een startkaartaanvraag, waarbij geen kopien van de papieren van het paard zaten......duh.......het paardnummer stond er wel bij......het paard is bekend bij de bond, wordt ook al door andere ruiter uitgebracht. Zo kan ik legio voorbeelden aanhalen van hoe het niet moet.........maar hoe het wel gaat sinds de fusie......
Wat te denken van bijvoorbeeld de proeven die je kon downloaden van de site van de KNHS? Hebben er ff opgestaan, er klopten er een paar niet, alles eraf gegooid, moest nagekeken worden, dat is inmiddels meer dan een half jaar geleden.........enz enz

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 07:59

Peoh, dat schiet idd niet op, zoveel heffing erbovenop. Ik vond ze al zo belachelijk duur. Ik start niet zo veel, eens per maand ongeveer dus bestel meestal maar een setje tegelijk. Denk dat ik dat ook maar eens ga opvoeren. Jeetje.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers