Het gaat de laatste tijd echt weer geweldig....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 17:56

Dipje hier dipje daar... En nu gaat alles al een paar dagen echt geweldig. Ik glim me een ongeluk...
Eerst mijn theorie, nul fouten.
Gister bij de Randstad, helemaal happy.
En vandaag zat ik te zenuwen. VAnnacht te weinig geslapen, op het paard helemaal freaky, wat gelukkig door het rijden wel over ging. En nu, nu kan ik FF RUSTIG ADEM HALEN... We zaten in LV (lage vuursche) en toen ging mijn telefoon. Blijk je daar dus zoveel ontvangst te hebben als een strontvlieg maar goed. Was het de voicemail (telefoon stond gewoon aan maar Libertel kon m kennelijk niet zien). Is het mijn mentor! Dus ik leunde al achterover, vatte mijn appelsap, nam een hap taart en ik zei: zo: GESLAAGD. Mijn vader: zei hij dat dan. Nee, maar ik wordt gebeld door mijn mentor als ik geslaagd ben en anders niet. Daarna belde hij nog een keer. Nog ff gevraagd, het enige wat ik hoorde was: klopt, daarna was het weer 1 grote dooie boel. Toen we weer naar huis reden zat ik echt als een malloot op Voltrack. Ik zei tegen hem (echt waar, dus in het echt kan ik ook behoorlijk ontspoord zijn): Voltrack, ik ben geweldig, vind je niet? Nou, vind je me niet geweldig? Dus mijn vader echt helemaal lahcen, EN WAT MOET HIJ DAN GAAN ZEGGEN. Nou, dat ik gelijk heb natuurlijk.
Werd ik toch nog misselijk, mijn vader viel van Kuul (wat een zak is dat paard ook zeg), maar we waren uiteindelijk weer in bereikbaar gebied (weer teruggetransformeerd van strontvlieg naar Laudine, was wel weer even rustig ademhalen). Heb ik mijn mamsie gebeld. Zegt ze en? Dus ik: hang de vlag maar uit. Heeft ze heel lief de vlag uitgehangen! Taart had ik voordat ik hoorde of ik geslaagd was al gehad, en daarnet op school...
Tralalalalaaaaaaaaa... Staat er bij Wiskunde dat ik voor mijn cse een 4 had... Neej, no kiddin. Maar echt hoor, STA IK DUS GEMIDDELD EEN 4.4, maar geod, niet zeiken, ik heb de 4. Natuurkunde was een 6.4 (dammit), maar geheel tegen mijn verwachting in waren zowel AK als En 8en...
Dus:
Wib: 4
NA: 6
GS 7 (7.zoveel, had een 7.8 voor mijn CSE, hoogste van alle CSE's behalve nl opstel: 8.5!!!)
NE 7 (7.3 of 7.4)
BI 7 (6.5 of 6.6 geloof ik)
Ak 8
EN 8

Me = so heppie, its a heppie deeeeee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 17:59

Toppie, gefeliciteerd

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:00

Volgens mij ben je nog steeds megasuperblij want je verhaal is een beetje warrig Haha! maar wel heel leuk om te lezen.
Dus bij deze: van harte gefeliciteerd en die 4...ach...je bent toch geslaagd, of niet dan??! *LOL*
Dus feest lekker verder zou ik zeggen!
Groetjes Marije

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:11

hallo kan je dat niet normaal vertellen. eerst heel lang en onduidelijk verhaal (ikke helemaal teleurgesteld in mn tiemgenoot dat ze bijna zakt) is ze toch geslaagd. hebt wle veel geduld dat je t netjes zo opschrijft ipv dat je enorm gaat gillen!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaah GEFELICITEERD Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:29

CONGRATS!!! Voor mijn cijfers zie berichtje over NLs...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:39

Jeetje wat een goede cijfers en je was zo negatief. Party!! Party!!

krijgen we nu weer leuek verhalen van je ???

gr Pris