Riding Out! MMORPG paardenspel

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jorex

Berichten: 9906
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 21:04

Die van mij is nu aan het updaten en dan zal ik t voor het eerst proberen.

Zucht, denk ik dat ik naar het dorp ren, ben ik helemaal naar de dark chamber gerend ipv het dorp, kan ik dat hele eind weer terug rennen :+

Alex en Jorie <3


Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:55

Fennadev, hoe kan je rennen? :+ Ik kan alleen maar lopen, en ik moet nu het dorpje vinden en heb geen idee hoe ik dat ga aanpakken :')

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 13:54

Aagje_Nimbly schreef:
Fennadev, hoe kan je rennen? :+ Ik kan alleen maar lopen, en ik moet nu het dorpje vinden en heb geen idee hoe ik dat ga aanpakken :')

Shift, ik heb ook bijna een uur rondgewandeld om er in het dorp achter te komen dat ik alleen maar shift in hoefde te drukken :+

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Jorex

Berichten: 9906
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:49

Ik kan trouwens ook niet praten in de chat, weet niet hoe, is ook geen toets voor.

en ik kan het dorp niet vinden, de map is heel anders dan de werkelijke paden :P

Alex en Jorie <3

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 14:33

Ik heb een paar vraagjes. Ben er achter gekomen dat de resolutie te hoog stond dus kan nu gewoon spelen. Maar er zijn dingen die ik niet begrijp. Ik ben aangekomen in de stad maar kan het hotel niet in. Ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen? Voor zover ik weer heb ik geen nieuwe opdracht gekregen zowel dan heb ik geen idee waar ik die nieuwe opdracht kan vinden.

Ik vind ook die chat erg irritant kan je die dempen?

The smell of earth after rain!

xRaisin

Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 14:49

Spel ziet er leuk uit! Vind het wel apart om zoveel geld voor de beta te vragen zeg, vooral nu ik lees dat hij het nog heel niet zo lekker doet. Voorlopig vind ik het dus nog zonde van mijn geld om daar 20 euro aan uit te geven. Misschien later als het spel wat verder ontwikkeld is!

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 16:02

Voor de mensen die het spel al even spelen: Waar vind ik nou de leuke paarden? De enige die ik steeds vind zijn donkerbruin/zwarte. Maar ik zie zoveel mensen rondlopen met bonte paarden, schimmels, friezen, weet iemand waar deze te vinden zijn? Ik weet dat je de friezen op het 2e eiland kan krijgen, maar hier kan ik ze ook niet vinden...



Petrichor schreef:
Ik heb een paar vraagjes. Ben er achter gekomen dat de resolutie te hoog stond dus kan nu gewoon spelen. Maar er zijn dingen die ik niet begrijp. Ik ben aangekomen in de stad maar kan het hotel niet in. Ik heb ook geen idee wat ik nu moet doen? Voor zover ik weer heb ik geen nieuwe opdracht gekregen zowel dan heb ik geen idee waar ik die nieuwe opdracht kan vinden.

Ik vind ook die chat erg irritant kan je die dempen?

Er zijn nog geen opdrachten nu, deze komen later waarschijnlijk. Het hotel kan je idd niet in, dit is bij iedereen zo. Het enige wat je nu nog op het spel kan is geld verdienen en paarden vangen :j

Chat kan je helaas niet dempen, dat ding zit mij ook behoorlijk in de weg :=




xRaisin schreef:
Spel ziet er leuk uit! Vind het wel apart om zoveel geld voor de beta te vragen zeg, vooral nu ik lees dat hij het nog heel niet zo lekker doet. Voorlopig vind ik het dus nog zonde van mijn geld om daar 20 euro aan uit te geven. Misschien later als het spel wat verder ontwikkeld is!

Persoonlijk vind ik het ook best veel geld voor een spel dat zich nog (lang niet) goed heeft ontwikkeld. Maar wat ik vooral raar vind, is dat de Steamversie duurder is, terwijl deze, in mijn ogen, toch een stuk minder interessant is dan de singleplayer versie. Of het zonde is van het geld durf ik nog niet te zeggen, maar ik vind wel dat er op dit moment erg weinig te doen is en het spel idd niet super werkt (elke keer als ik het opstart is het weer duimen dat niet mijn hele computer crasht...). Ik hoop wel dat de uitleg van het spel wat beter word, op het forum en op facebook zie ik steeds dezelfde vragen voorbij komen, dit zijn ook de vragen waar ik in het begin steeds mee zat. Vragen als "hoe kan ik rennen?" "Hoe vang ik paarden?" "hoe verdien ik geld?" "Hoe weet ik waar ik ben in het spel?", dit zijn de dingen die eigenlijk niet uitgelegd worden, ik heb mijn antwoorden ook uit filmpjes en chats moeten halen, anders had ik het ook niet geweten...

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

dalena

Berichten: 3084
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-16 16:04

Ik kan echt niks met de steam versie.. :/ heel langzaam..

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

Jorex

Berichten: 9906
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 16:28

Mijn hoofdvraag is nog steeds, hoe vind ik het dorp?
Ik sta nu op een drie splitsing, maar ben bang dat ik weer terugren naar de mijnen ipv het dorp..

Alex en Jorie <3

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 17:03

Fennadev schreef:
Mijn hoofdvraag is nog steeds, hoe vind ik het dorp?
Ik sta nu op een drie splitsing, maar ben bang dat ik weer terugren naar de mijnen ipv het dorp..

Als je op M drukt, krijg je een kaart te zien, hierop zie je helaas (nog) niet waar je je bevind, maar je kunt wel een beetje kijken waar je heen moet. Als je vanaf de boerderij naar het dorp wilt, moet je rechts aanhouden bij de eerste spitsing en dan constant de weg volgen. Een eindje na de splitsing zou je ook iemand tegen moeten komen die links van de weg staat, ik ben z'n naam even vergeten, maar dan weet je dus dat je op de goede weg zit :j

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

Jorex

Berichten: 9906
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 17:22

Ja, maar als ik dan het rechtse pad aan houd kom ik uit bij de mijnen... Ik ga denk ik eerst maar eens terug naar de boerderij

Ik snap t echt ook niet hoor.

Alex en Jorie <3

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 18:21

Hoe kan je paarden vangen als je geen geld hebt voor een wortel?

The smell of earth after rain!

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 19:30

Inmiddels een stapje verder. Ik heb gereedschap gekocht en van die stenen gehakt. Ook al gesmolten etc. Kan ik ze nu verkopen of wat kan ik hier mee? En aan wie kan ik ze verkopen?

The smell of earth after rain!

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 23:29

Fennadev schreef:
Ja, maar als ik dan het rechtse pad aan houd kom ik uit bij de mijnen... Ik ga denk ik eerst maar eens terug naar de boerderij

Ik snap t echt ook niet hoor.

Huh? Als je rechts blijft, zou je gewoon bij de stad moeten komen. Zodra je bij de splitsing links gaat, dan ga je langs de velden (waarvan ik de naam ben vergeten), en dan naar de mijn. Vreemd dat je niet gewoon bij de stad uitkomt :?





Petrichor schreef:
Inmiddels een stapje verder. Ik heb gereedschap gekocht en van die stenen gehakt. Ook al gesmolten etc. Kan ik ze nu verkopen of wat kan ik hier mee? En aan wie kan ik ze verkopen?

Deze kan je verkopen bij het kraampje waar je ook het gereedschap heb gekocht. Je pakt het aantal dat je wilt verkopen uit je inventory en dat sleep je naar de vakjes van de winkel toe. Je krijgt geen bevestiging ofzo, als je het erheen gesleept hebt, is het meteen verkocht en heb je meteen je geld ;)

♥ Amelie en James ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!



♥ Amelie
&if=1

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 23:45

Ik heb hem ook gekocht. Na meerdere mislukte download pogingen is het eindelijk na 3 dagen gelukt... Vind het soms erg onduidelijk. Zoals die man op de boerderij die zegt dat je rechts moet om bij het dorp uit te komen. Ik ging rechts en kwam bij dat travel point uit :')

Je moet ook héél veel ijzer hakken voordat je überhaupt 1 stomme wortel kan kopen. Op dit moment ben ik verdwaald op dat 2e eiland. Ik wilde ijzer hakken (heb nu 94 ijzer yay) dus ben langs de kant dat eiland over gelopen. Ik zag toen een paard en liep erheen, uiteindelijk wilde ik ook wel weer terug, dus weer via de kant terug. Nou ik ben wel 5x zolang bezig en erg verdwaald. Helemaal geen pijltje of zo op de kaart om te zien waar je bent...

Verder, die Duitsers die de hele chat volspammen. Mijn Duits is niet echt geweldig, dus meepraten kun je niet en het is redelijk irritant dat je hem niet kan verbergen.

En hoe kun je nou aan een paard zien of hij fries/pinto/arabier is? Tot nu toe zie ik alleen grijze paarden en 1 witte op dat eiland, maar er zit verder 0 verschil in :+ ook elk paard 'wildpferd, natur'... Joh :Y)

Ik vind hem de 20 euro niet waard. Eerst heel veel ijzer hakken om 1 wortel te kopen om 1 paard te temmen waar je dan wat op rond kan rijden. Maar verder? Niet echt speciaal. Maar toch ga ik verder, want ik wil een paard :Y)

...
Ik ben gerpiegorp

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:43

Hoeveel ijzer moet je hebben voor 1 wortel?

The smell of earth after rain!

Jorex

Berichten: 9906
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:05

Ik kan überhaupt niet in de chat praten, ik wacht verder wel even met spelen tot ik vakantie heb in de hoop op wat updates (ben 21 juni verlost van de uni)

Alex en Jorie <3

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 20:59

De chat heb ik gevonden om door op enter te drukken :j

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:55

Hoe hak je die stenen kapot? Heel af en toe lukt het een keer, maar naar heel veel pogingen.

The smell of earth after rain!


Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:02

Elke keer uit een andere hoek proberen :j

Ze hebben een plek waar er heel veel van die stenen liggen, ben de naam alleen kwijt haha. Hout is trouwens duurder, dus ik zou een axe kopen <<)

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:33

Hout is goedkoper, hout is 1 goudstuk en dat steenspul 5 goudstukken.

The smell of earth after rain!

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:20

echt? :')
Ik dacht dat ik 35 zag lol

dalena

Berichten: 3084
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-16 14:35

FB:
Great News!:)

I said last time, that we would work on the editor next.
We will be done with it, within the next 2 Weeks. :D
Maybe sooner, but we don't want to promise to much, since we want to test it a little bit!

The Editor will be different from the one, that was implemented in the last version. I won't say to much, but it will be easier to handle for everyone ;)

P.S.: I've heard someone whispering about new horses/ colors today...I'll keep you guys updated about it :D

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

xPearl

Berichten: 3272
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:41

Is het nou de moeite waard om hem te kopen? Ik twijfel, haha!

Petrichor

Berichten: 10506
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Riding Out! MMORPG paardenspel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:00

Nee, is het absoluut niet waard!

The smell of earth after rain!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers