[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:48

Gaddarie Marlijn! Wat ongelofelijk klote! En sorry dat ik t zeg, maar ik vind het echt vette nalatigheid van je stal dat ze je niet hebben ingelicht en hebben overlegd? Groot gelijk dat je m daar hebt weg gehaald en nu even relaxed tot rust kan komen. Goed gedaan!
Heeft hij als puppy dan altijd alleen gestaan? Waar komt hij vandaan?
Is echt zo slecht voor een sociaal dier als een paard. Zeker op die leeftijd.
Hij zou dan idd heropgevoed moeten worden. En dat kan alleen door andere paarden, vaak vrij duidelijk en hardhandig... Geef dat proces in ieder geval de tijd. Eiffel opfok hoor ik erg goede verhalen over. Zou m half jaar minimaal even helemaal paard laten zijn.
Voor jou ook even rust want jullie hebben t nu ook druk toch?
Wens jullie in ieder geval t beste, zorgen om je paardje is nie fijn nie... :(:)


No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:24

Mijn stalbaas is wel echt een hele fijne man. Alleen communicatief niet. Ik vind het heel spijtig dat ik nooit iets gehoord heb, ook niet van mijn stalgenoten.
De verantwoordelijkheid licht uiteraard bij hem, ik ben ook wel erg verdrietig dat het zo gegaan is.
Over waar hij vandaan komt gooi ik maar niet hier op internet. Want hoe meer ik shym begin te kennen, hoe kwader ik op hun wordt.. Ik heb het zelf allemaal onderschat met shym. Jaaaaaaren ervaring met paarden maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Momenteel is shym zo bang dat hij zijn plas laat lopen als een ander paard achter hem aan gaat.
Ik zet hem voorlopig niet in kuddes. Eerst weer rust zien te vinden en ontspanning.
Aan de Eiffel heb ik zeker gedacht (of een andere opfok/kudde) maar dat is ook weer lastig met zijn andere probleem..

Fleur ❤️


YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:21

Gefeliciteerd met je 'nieuwe' paard Yildiz :D Fijn voor je dat het zo kon, heb je toch je merrie uit deze combi! Hou je Jazzy nog een jaar aan als leasemerrie?

Wat een vervelend gedoe steeds, Marlijn. Geeft ook een bult stress lijkt mij voor Shym, maar ook voor jou. Hoe oud is hij nu?

Wat fijn dat je je arm al weer helemaal kunt gebruiken, Kesje! Is toch nog best snel gegaan of niet? :) Haha, dat van die grote KWPN'ers is herkenbaar. Doe mij maar Arabieren, veel handzamer _O-
Rayna ziet er goed uit uit, en dat halster staat haar goed!

Fijn dat jullie deze periode zo goed hebben afgesloten, Eline! Kan ze de komende zomer er mooi over nadenken :D

Bedankt Roma! Ik vind dat extreme rabicano wel gaaf. Zijn staart is op een paar rode plukken na ook weer hoogblond <3 Fijn dat Malik in de omgang wel goed te doen is, kleine boef!
De kleintjes ook weer veel geleerd met het wassen, daar is het weer nu ook wel lekker voor. Lazio kan daar ook zo van genieten.


Vorige week dinsdag naar het concert van Bryan Adams geweest. Niet in woorden uit te drukken hoe geweldig dat was, wauw! In 2012 heb ik hem ook live gezien. Wat een top-artiest, en live nog véél beter dan op CD. Ben al sinds de basisschool fan, haha! Gelukkig veel filmpjes gemaakt, dus kan nog een beetje na genieten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




Verder gaat het zijn gangetje. Ik heb zaterdag nog foto's van Azi & co gemaakt op de wei. Stelletje blije guppies :D



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ze krijgt al een hele bos manen <3


Laasje:



En ik heb mijn haar weer in een ander kleurtje geverfd :D


Afbeelding

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 08:21

Wat een leuke plaatjes en heerlijke koppies!
Je haar is ook leuk! Ik zou het nooit durven zo maar het staat je goed!

Fleur ❤️

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 11:33


Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 14:52

YildizArabs schreef:
Top Eline! Heb ook met Nour sinds tijden weer les gepland staan bij Paulette! Zo fijn lessen. Les je dan normaal ook in Wilnis bij Clau? Zou wel tof zijn elkaar daar een keer te zien? Of ja eerder, want jullie komen natuurlijk relatief kort bij te staan hey?! :):)


Euh, in Wilnis bij Clau? Ik denk dat je me even kwijt bent :P Nee dus. Ik heb vroeger met mijn verzorgpaard Doesie les gehad van Paulette, toen ik nog in Zwolle woonde... dus al best wel een poos terug, en het was m'n droom om nog een keer met Mish een keer een lesje te doen bij haar. Maar ja, als we nu naar het zuiden verhuizen wordt dat nog wel een beetje een uitdaging, dus vandaar dat we het nog heel graag een keer voor de verhuizing wilden doen. Naja, maar het was niet fair naar Mish om dat dan toch nog deze week te willen doen.

We komen héél dichtbij, want ik heb zojuist werk gevonden in Drunen :D Dus ik kom wel echt een keer jullie meeten hoor!

@Kesje: Haha, hoe gaat het met je "week" nog niet paardrijden? :=
Super spannend van die huurwoning, ben benieuwd wanneer je wat hoort!
Mooi man dat Rayna zoveel beter erbij staat.

@Roma: Onzekerheid vind ik zooo moeilijk, heel slopend. Succes ermee, ben benieuwd of je dekplannen nog uit kunnen komen! Mausi duurt nog zo laaaanggg voor mijn gevoel!
Grappig hoe paarden zo compleet anders kunnen reageren dan hoe je verwacht he? Mish had ik wel verwacht toen ik haar ging wassen :') Die stond er de hele tijd bij zich een zielig verzopen katje te voelen met die oortjes afhangend en staart tussen de kont zo van |(

@Yildiz: Wat een leuk verhaal zo van Nyhla en Yazur. Zo valt alles voor jullie beiden perfect op de plek! Mooi toch dat jullie er allebei hartstikke blij mee zijn :)

@Marlijn: Jeetje wat poedersuiker van Shym, kan me voorstellen dat je daar behoorlijk mee in je maag zit! Da's ook nogal een verhaal zeg, dat wordt nog wel wat omdat weer recht te breien. Hopelijk kan je een fijne plek vinden waar hij op z'n plekkie is waar hij die opvoeding uiteindelijk alsnog mee kan krijgen. Flink wat kopzorgen in elk geval!

@Joyce: Wat een leuke foto's weer van je knappies. Het viel me net pas ineens op hoe groot Munir alweer geworden is zeg :oo in mijn hoofd issie nog een beetje dat veulentje.
Extreem rabicano is prachtig inderdaad. En blonde manen en staart ook. Mish is dat helaas weer helemaal kwijt :( Dat had ze als jaarling wel, maar nu is dat er weer helemaal af.
Wat tof zeg, Bryan Adams! Fijne muziek is dat.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:20

Gefeliciteerd met je baan!! Wanneer kan je beginnen?

Ja shympie geeft wat kopzorgen.. maar goed, we doen ons best!
Vandaag stond hij weer lekker in de wei te glimmen {:} Zijn glans was hij kwijt, waaarschijnlijjk dus omdat hij niet goed in zijn vel zat.

Fleur ❤️

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 15:36

Docent, dus met het volgende schooljaar :D

Ah wat fijn dat de glans er weer op zit :D Altijd goed teken. Mish begint ook appeltjes te kweken, is ook voor het eerst :) leuk is dat om te zien ja.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 19:50

Naaaa Eline! Wat leuk! Proficiat! En waar in Drunen (mag via PB hoor). Mijn oudste zoon zit namelijk nog 1 jaar in Drunen op school! :D
Sorry, ik denk dat heel NL daar bij Paulette lest whahahaha! :D

Fijn dat Shympie tot rust komt en t zo zichtbaar goed doet. Is hij ook vrij extravert qua karakter?
En voor jou natuurlijk daarmee ook n geruststelling! Had t je al gezegd, maar meen ik echt, ik denk dat Shym gezegend is met zon baasje als jij en die dankbaarheid ga jij over poos in 1000 voud van m terug krijgen! <3

Wat n luilekkerland toch bij jou Joyce! Heerlijke platen! Ik vind dit paars? Ook gaaf staan! Maar vlammend rood ook echt wel heel tof! Zou t nooit durven! Maar ja als je naar Brian Adams durft.... Whahahaha... Geen fan hier, maar gaat niks boven goede live bands! ;)

Nee, de lease is klaar nu met Jazzy. Heb n prachtig mooi merrietje uit haar met de looks en bloedlijnen waar ik mee verder wil. Hengstje is goed verkocht naar n top thuis en met vier paarden vind ik t ook wel genoeg zo. Wil ze toch ook allemaal genoeg aandacht geven en samen met Yul gaat dit goed zo (en hopelijk straks meer, maar dat weet je nooit met kids).

Kei drukke dagen zo gehad na week vakantie op m'n werk. Alles blijft dan gewoon liggen dus ff inhaalslag gemaakt.
Vandaag nog wel ff op kraamvisite geweest bij Nours kind, CA Amir van Chess Arabians. Echt binkie! Nog maar week oud maar man man, wat n attitude!

Afbeelding

Op Yazur ben ik ook echt heel trots! Zie nu duidelijk hoe Nour stempelt en daar word ik partij blij van. Gisteren ook bezoek gehad en leuk te horen dat de foto's die ik had hem totaal geen recht doen dus hopelijk komend weekend betere van Reindert.
Op moment staan er nog twee merries op klappen en ja ook naar die nakomelingen zeer benieuwd!
Idd Ditta, echt toevallig he? Bij jou op je nieuwe stal ook nog n dame maar die gaat later komen volgens mij, pas eind juni of zelfs begin juli als ik me niet vergis?
Hoe dan ook, ik kan enorm genieten van dat jonge spul en voel me plaatsvervangend oma whahahaha! :P :D

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:02

Hi allemaal!

Ik zal eens proberen onder de meeleessteen vandaan te komen!

Zag een hele hoop leuke en minder leuke veranderingen, een hoop leuke fotos en nieuwe paardjes!

Yildiz die een onwijs mooie deal heeft kunnen maken met nyhla.

Joyce met weer leuke fotos en enorm tof haar!

Miranda met enorm rot nieuws over fu en de rest van de beestebende.

En verder veel nieuwe 'gezichten'
Leukleuk!

Hier een hele bewogen tijd, zoals vele van jullie wel weten is het heel dubbel, zodra bahiyah haar veulentje geboren is dan word zij zelf ingeslapen door helaas zoveel gebreken dat ze niet meer paardwaardig kan leven.

Daarnet wel een lichtje in dit donker gekregen, mijn maatje, mijn vriendje Vegas komt naar huis en word van mij <3

Verder zag ik nog.fotos van die knappe ilya voorbij komen weet alleen niet of het hier was of op fb haha! Maar hij word gaaf zeg!

SA Bahiyah Bayesa Bahir Ibn Bayesa

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:04

Wauw, Vegas echt van jou, wat fantastisch!! Dat is wel een lichtpuntje in de duisternis!

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 15:13

Ja dit is indd een heel groot lichtpuntje, totaal onverwachts maar ik heb het eindelijk rond kunnen krijgen omdat dit voor daan ook veel voordeliger is dan hem in training te laten staan, dus voor beide een win-win situatie hihi

SA Bahiyah Bayesa Bahir Ibn Bayesa

Set_Elkol
Berichten: 14831
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:08

ik denk facebook Esme want ik schitter hier ook van afwezigheid! Bedankt voor het complimentje.

Ik leef enorm met je mee omtrent je merrie, maar ben erg blij voor je dat Vegas terug komt!

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 16:14

Oh haha ik wist het niet meer zeker,maar ben echt weg van hem!

Ja het is allemaal heel erg dubbel, verwarrend en als een achtbaan. Maar tot nu toe gaat het nog omdat het moment nog niet daar is.

SA Bahiyah Bayesa Bahir Ibn Bayesa

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 20:56

@JustOneBite: wat verschrikkelijk, ik werd er echt verdrietig van toen ik het las van je merrie |(

@Eline: ik kan zelf nu nog geen zadel opleggen (zwaar + hoog) en volgende week komt de osteopaat, dus ik denk dat ik nog wel 2 weken op de grond blijf ;) Gefeliciteerd met je baan :)

@Marlijn: Shym voelt zich vast een stuk beter, als zijn glans weer terugkomt!

Ik sta niet helemaal stil met het paard :+ Ik heb het rechtrichten weer opgepakt, en ik was voor de val ook al bezig met dressuur vanaf de grond. Dus daar kan ik nu lekker aandacht aan besteden.
Dit weekend is er ook een (polox)trainingsweekend en mini-toernooi. Ik ga zondag eens even langs om iedereen gedag te zeggen en te kijken, kan ik er toch nog van opsteken. En meteen kijken of ik mijn stick weer kan gebruiken :o En 2 weken daarna is er een scheidsrechterscursus, daar heb ik me wel voor ingeschreven, want dan mag ik wel weer rijden (vind ik zelf). Of ik Rayna meeneem hangt er van af of iemand haar op wil/kan halen. Anders zou ik misschien op het paard van een ander mogen, maar we zien wel :) Het lijkt me wel leuk om een keer Umpire te zijn tijdens een toernooi, maar laat ik beginnen met de cursus :P

Gave Polocrosse foto's zien? Klik!
Kijk ook eens op onze Instagram
Of bezoek onze Facebook pagina
Meer info op onze nieuwe Website
Videoimpressie

YildizArabs

Berichten: 3246
Geregistreerd: 10-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 06:10

Esme!!! Wat een geweldig nieuws na alle ellende! Proficiat met je kanjer. :D
Ook hier wordt met je meegeleefd. Zo verdrietig... Sterkte meis met alles wat nog komen gaat.

Kesje, rustig aan hoor, stap voor stap! :oo ;) Je plannen zijn wel top hihi, dus snap goed dat je er zin an hebt. ;)

Katja maar ook Miranda schitteren van afwezigheid, jammer... Hoe komt t? (Mag ook via pb).

Set_Elkol
Berichten: 14831
Geregistreerd: 06-06-06

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 06:27

Met mij gaat het heel goed hoor maar merk gewoon dat ik de oude garde mis! Niets ten nadele van de nieuwe groep natuurlijk. Maar het voelt toch anders nu. Jullie zijn leuk hoor en ik zal het vanmiddag weer eens proberen hier <<)

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 08:43

Hoe gaat het nu met jou, Katja?

Klopt, mis ik ook wel een beetje, Ersilia, Letizia, Shanna, enzo :) Zijn veel mensen een beetje verdwenen hier, erg jammer.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

amir

Berichten: 90
Geregistreerd: 30-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:36

Het is officieel we zijn een meisje rijker.
Na het verdriet van het verlies van onze kanjer NK Amir
Afbeelding

hier onze nieuwe liefde Navarrah
Afbeelding

Joygrant; Z2 , Joy ik zal je nooit vergeten
Amir 2-5-2002/ RIP 12-4-2016
[color=#400080]Amid 16-06-2002/ RIP 18-2-2011

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:38

Esmé gefeliciteerd met Vegas, verder leef ik heel erg met je mee omtrent je meisje. Ik snap dat het allemaal een roller goaster is.

Xandra wat onwijs gaaf heel veel plezier met haar

Kerihm<3, Eagels Lucky Raven<3
Forelocks Yacky Chan<3', Forelock's LaSilva<3', Forelock's Kasanova<3, Forelock's Liquid Spirit<3'
Tyrol Gede<3

Set_Elkol
Berichten: 14831
Geregistreerd: 06-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:40

oke hier gaan we dan :P

allereerst Yildiz dikke proficiat met de ruil, wat ontzettend gaaf man! Zo'n knappe merrie weer in bezit <3
ik vind Yanours zoon buiten de deur ook erruug leuk! en Zahra ziet er ook super uit :))

joyce wat wordt Azi mooi grijs :j ze heeft ook echt leuke oortjes

Roma, Aleeyah is echt :~ ben benieuwd naar haar baby on board. Wat vervelend dat het met jou prive wat minder gaat -O-


Eline wat ben je fijn bezig met Mish :j

Kesje wat een schrik allemaal, gelukkig gaat alles nu weer beter!

Wat een gedoe zeg met Shym, wat sneu dat hij zo verstoken van sociaal contact is geweest tijdens het opgroeien -O-

Nicky, wat ziet Dayem er altijd stralend en vrolijk uit!

rozequartz ik vind jouw paard echt een plaatje! <3


Oke, met mij gaat het dus goed :j beide werkgevers wilden me fulltime hebben dus luxe positie en dat geeft wel rust.
Paarden gaan eigenlijk echt hun gangetje, heerlijk en fijn. Ilya ziet er heel goed uit vind ik zelf. :+

een foto van hem als veulen wordt momenteel massaal geliked op de facebook Im a Horseaddict, leuk om te zien. intussen staat de teller op ruim 4400 likes _O-



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_rosequartz

Berichten: 14
Geregistreerd: 21-04-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 16:55

Joyce ik vind die zwart-wit foto supergaaf! Ik vind je haar mooi zo, wel ineens een stuk rustiger!

Yildiz, ja ze komt wat later in het jaar inderdaad! Waarschijnlijk zo rond de periode dat ik er echt officieel kom te staan. Ik vind Amir ook een gave kleur hebben, mooi neusje ook. Leuk hoor! Ik zie wel wat je bedoeld met dat hij zijn stempel doorgeeft, maar waar zie jij het voornamelijk aan?

Gecondoleerd nog met je merrie Esme, wat verdrietig. Wel heel fijn dat Vegas met je mee komt. Heb je een foto van hem?

Gelukkig maar No_No dat hij weer een beetje zijn glans terug heeft! Is meestal een goed teken. Duimen dat hij weer even rustig kan bijkomen en hij iets positiever naar de volgende stalling kan.

Wat fijn dat het allemaal goed lijkt te komen Kesje, rechtrichten op de grond is wel heel leuk om te doen, en dan is het inderdaad wel makkelijker om over de rug heen te kunnen kijken. Vind ik dan. :P

Wat heeft Navarrah een mooi hoofdje, Amir, maar erg verdrietig van je paardje.

Set_Elkol wat een plaatje begint Ilya te worden. Gaaf dat ze viraal is gegaan! Ik hoor vaak dat mensen mijn paardje knap vinden. Ik weet alleen nooit zo goed hoe ik moet reageren haha. Ik ben er zelf al even verbaasd om dat ik zo'n mooi paard heb. :')

Met Nadeem gaat het ondertussen goed, zelf wat kleine dingetjes geoefend toen Krista weg was met DAWRA en daar reageerde hij super goed op! Zo mooi om te zien dat hij me echt begint te vertrouwen. Waar ik eerder ook echt niet op eens mijn handen omhoog moest steken of met grote dingen moest gaan wapperen is dat nu helemaal niet zo spannend meer. (Ik moet eerlijk bekennen dat ik toen ik hem net had als een indiaantje om hem heen heb staan dansen gewoon om hem ervan te overtuigen dat ik echt heel gek was, maar niet gevaarlijk. Zijn aspiratie is immers toch om indianenpaardje te worden..) Maar we zijn weer een stuk verder met zijn tweeën. Vooral het stukje rondom de buik geoefend, het mooiste stukje vond ik toen hij rustig aan een worteltje stond te knabbelen in stal mét singel om. _/-\o_

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 17:49

Amir: Navarrah is prachtig :D Wel jammer van Amir, nog gecondoleerd :(:)

Katja: Die stoeiende paarden zijn altijd zo leuk om te zien! Toch wel jammer dat merries dat over het algemeen niet doen, levert een mooi beeld op :j

_rosequartz schreef:
Ik ben er zelf al even verbaasd om dat ik zo'n mooi paard heb. :')


Dat heb ik ook nog altijd <3 Ik sta haar vaak nog even na te kijken als ik haar weer terug in de wei zet. Ze zullen me voor gek verklaren, sta ik daar met een leeg halster het weiland in te turen :') Maar ik heb weleens horen zeggen: "Als je niet af en toe omkijkt naar je auto om er van te genieten, heb je de verkeerde auto gekocht"
Dat geldt (juist!) ook voor paarden, vind ik :D

Gave Polocrosse foto's zien? Klik!
Kijk ook eens op onze Instagram
Of bezoek onze Facebook pagina
Meer info op onze nieuwe Website
Videoimpressie

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 19:11

Ik moet heel even kwijt dat ik zo blij ben dat shym enorm goed verzorgd wordt op zijn nieuwe plekje *\o/* ik krijg iedere dag foto's en berichtjes over hoe het met hem gaat! Door de drukte die we nu hebben kan ik namelijk niet iedere dag naar hem toe.
Eten, extra eten, verzorging, knuffels, regendeken op en af, vliegendeken op en af, halster om en af aan laten wennen, voetjes geven enz enz!! Alles wat hij zich mar kan wensen +:)+

Fleur ❤️

JustOneBite

Berichten: 824
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Nieuw-lekkerland

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:14

Oh wat een leuke fotos weer katja! Heerlijk dat je zo op set kan stappen :-)

Fijn dat nadeem zo verbeterd qua aan dingen wennen zeg :-D
Hier een fotootje van vegasje Afbeelding

Word een slapeloze nacht vannacht, morgen is het zover dan komt hij al! <3

Fijn dat shym zo goed op zn plek is en dat jij je er ook fijn bij voelt en zo op de hoogte gehouden word zeg !

Navarrah is erg tof! Heb haar te koop zien staan geloof ik, is nog een jonkie toch? :-)

SA Bahiyah Bayesa Bahir Ibn Bayesa


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers