poedersuiker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

poedersuiker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 10:21

Winnie de Jong was gister weer lekker bezig in Barend en van Dorp. Enkele weken geleden ging ze nog door t lint toen Frits Wester zei dat híj háár ongeloofwaardig vond…gister was die jongen er van het nummer ‘poedersuiker’ en die zei heel netjes gewoon waarom hij het nummer had geschreven en hij was vond ik ook heel redelijk tegen Rob Oudkerk, die natuurlijk destijds het woord ‘poedersuiker’ gebruikte. Ineens viel Winnie hem verbaal aan dat zij hem ongeloofwaardig vond en dat hij niet het zielige Marokaantje moest uithangen. Zo hé…dat mens spoort echt niet. Kijk, ik vind het geen lekker nummer omdat ik niet zo van die muziek hou, maar die jongen was echt gewoon heel redelijk. Het blijft een ongelooflijk raar mens, die Winnie. Als die veel stemmen gaat krijgen (maar dat lijkt me toch niet) ga ik emigreren.

Culemborg here I come!!


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:26

Ik heb het ook gezien, en de raymzter (ofzo) komt beter over dan het liedje zelf. Ik vind het liedje dus ook niet mooi, maar de jongen zelf zette Winnie goed op haar nummer, Winnie heeft haar ware aard laten zien. Ze begon van schrik weer Duits te praten *LOL*

זכור

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: poedersuikermarokkanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:33

Weet je wat nou erg vervelend is?

Het gekke mens woont bij mij in het dorp.. Misselijk Zie haar regelmatig voorbij schuiven in de supermarkt enzow.. Behh..

Dat mens is echt raar hoor!

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:35

Die Winnie spoort echt niet! komt met argumenten die totaaal nergens op slaan, kan ze niet onderbouwen en gaat uit onmacht dan maar een beetje lopen schreeuwen. We hebben iniedergeval kunnen zien wie hier de netjes opgevoede mensen waren (Raymon) en wie niet (Winnie)

If it's not an icelandic, it's just a horse

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:29

Ik heb dat programma niet gezien maar ik heb haar wel eens op interviews op de radio gehoord. Mensen mensen, wat is die gefrustreerd! Ik vond haar ook een echte vreselijke bitch.

De hond is de betere mens

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:35

Nou het was weer vreselijk zoals ze gisteravond zat
te bleren, het is toch om je kapot te schamen?
En die Eberhart zat daar ook als een droogklootje
in het publiek, bleh!!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:37

Waarom hebben ze zo iemand als Winnie eigenlijk uberhaupt bij de LPF gelaten destijds? zo iemand maakt de club toch niet geloofwaardig?

De hond is de betere mens


Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:55

Ach ja, volgens mij spoort die idd echt niet. Ik heb het stukje ook toevallig ff gezien. Naja, dat sommige mensen nog op tv daarvoor kunnen komen. Maf mens. We moeten maar blij zijn dat wij niet zo zijn en dat we beter weten, toch Verward Meestal dan Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:57

Laten we wel wezen: het is toch leuk dat sommige mensen bestaan. Je kunt je er toch prima mee amuseren als je ze op tv ziet. Je hebt er de grootste lol om. Anders was het toch maar saai. Zulke mensen zijn ergens ook slachtoffers, ze vragen er om.

De hond is de betere mens

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:00

Ik heb de herhaling vannacht ook gezien en idd, het pleidooi van Mw. Winnie had weinig inhoud. Ik denk dat ze hiermee geen sterke indruk heeft achtergelaten met het oog op de komende verkiezingen.
Wat betreft het nummer van Raimzer(of zoiets), ik hou helemaal niet van die muziek en ik kon meer dan de helft van de rap niet verstaan, maar hij diende haar wel goed van repliek. Rob Oudkerk vond ik ook wel sterk toen hij uiteenzette wat hij eigenlijk bedoelde met zijn opmerking k*tmarokkanen, waarbij hij heel duidelijk nogmaals z'n excuses aanbood. Die jongen reageerde daar trouwens wel goed op hoor, bijv. de opmerkingen van de ouders van de (mede)dader in Venlo, dat het van de pot gerukt was en ook zijn visie mbt. die groep die het voor iedereen verpest.
Maar al met al een zeer zwak optreden van Mw. de Jong en haar conservatieven.nl

Aan de andere kant zou ik tegen Mw. de Jong (en zovele anderen) willen zeggen; " Alsjeblieft, verander niet, want dan hebben we niets meer om te lachen".

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:02

Eyes schreef:

Aan de andere kant zou ik tegen Mw. de Jong (en zovele anderen) willen zeggen; " Alsjeblieft, verander niet, want dan hebben we niets meer om te lachen".


Juist, dat bedoelde ik! Ik vond het liedje trouwens toch een goed idee: het maakt discussie los, er wordt gepraat en mensen krijgen elkaars kant van het verhaal te horen. Ik snap dat marokanen die zich hier goed aanpassen zich onterecht veroordeeld voelen. maar zij moeten snappen waardoor onze vooroordelen ontstaan> het zijn ook wel ERG vaak marokanenen als er ergens rottigheid wordt uitgehaald. Dat moeten ze zelf ook inzien maar dat doen ze ook wel.

De hond is de betere mens

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:34

Iedereen op school had het er ook over, had het graag willen zien! Weet iemand of er nog beeldmateriaal ergens komt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie