Je vriendin verassen en erg welkom zijn *not*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Je vriendin verassen en erg welkom zijn *not*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 18:47

Nou ik ben dus vrijdag op de fiets naar Auk(je) gefietst van Venlo naar Panningen. Ik had haar met opzet gezegd dat ik om half 10 ongeveer weg zou fietsen en dan rond 11 uur bij haar zou zijn. Maar ik dacht dan verras ik haar dus ik mijn wekker op half 8. Ik om 8 uur aangefietst en ik was om kwart over 9, helemaal bezweet, bij Auk(je). Dus ik bel aan.........niks. Ik bel nog een keer aan en toen kwam er langzaam iets naar beneden. De deur gaat open en wat denk je dat ze zegt? Nu al! Ik dacht in mezelf en bedankt ik zal nog eens vroeg opstaan. Maar mijn schatje heeft der exuses al aangeboden, het kwam namelijk een beetje rot over maarja toen zijn we met zijn tween nog maar even het bed ingedoken (nee niet doordenken) om nog een poging te doen te gaan slapen maar dat lukte niet meer. Ik was al te lang wakker en dan kan ik niet meer slapen.
Laatst bijgewerkt door Dennis v m op 29-10-02 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 18:52

Ik zal niet doordenken Tong uitsteken Hihi.. *LOL*

Je zet het wel op zo'n manier neer dat je eigenlijk niet anders kan.. Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 18:53

hoezo ik zet het er met opzet bij omdat ik het anders in racties of pb's te horen krijg dus dacht zet het er maar achter.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 19:25

Maar wie heeft nou ook al eens zo'n gave actie meegemaakt van zijn vriend vriendin?? Want ik voelde me wel effe rot hoor op dat moment maar was wel blij om haar te zien, weet niet hoe zij er over dacht op dat moment, maar ik hoop hetzelfde.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 19:34

Hmm, nee nog nooit zoiets meegemaakt, wel zelf een keer zoiets gedaan.
Dat ik om een uur of 12 langs zou komen, om een cd'tje af te geven, maar de persoon in kwestie was ook geslaagd voor z'n examen en zijn feest zou een dag daarna zijn. Toen ben ik dus maar iets (3 uur Haha! ) eerder opgestaan, grote bos bloemen meegenomen en een stuk vlaai meegenomen.

Was op een zondag en op zaterdag gaan we altijd uit tot een uur of 3, dus erg wakker was hij niet toen ik om 10 uur voor z'n deur stond Haha! Maar hij vond het wel heeeeel lief en ik kreeg een hele lading kusjes ervoor terug *LOL*

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:29

lol dennis, ik zou ook zo reageren als ik opeens een zweetende vriendin
voor de deur heb staan en dan nog een anderhalf uur van te voren als afgesproken Tong uitsteken misschien is het in de familie Tong uitsteken

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:33

Jaaaa m'n exvriendje stond een keer om 7 uur 's morgens op mijn kamerdeur (die ligt aan de tuin) te kloppen. Het was valentijnsdag en hij had een grote kaart en een zak met spekkies in de vorm van hartjes voor me gekocht. Hij moest om half 8 de trein hebben naar zijn school dus vandaar dat ie zo vroeg was. Ik vond het wel lief Lovers

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:41

hihihi, nou ik zou het heel lief vinden hoor. Mijn vriend doet dat echt niet, die draait zich liever nog een keertje om Verdrietig

Marjolein

Berichten: 11635
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 20:50

jaaa, alleen was t toen nog niet mijn vriendje, hij kwam smorgens vroeg mij ontbijt op bed brengen en daarna zijn we de logeehond gaan uitlaten. en die avond was t aan. alleen was hij iets te aanhankelijk dus was het vrijsnel weer uit omdat ik dat absoluut niet trok.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:54

Ik zou ook zo'n doos zijn om met "nu al" te reageren. Het is dan niet verkeerd bedoel, maar ik heb ook andere dingen te doen dan alleen maar aan me vriendje te denken. Tuurlijk waardeer ik het dan wel, maar het moet niet te vaak gebeuren. Daar krijg ik het nl. heel benauwd van. Ben en blijf nou eenmaal het onafhankelijke eefje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 21:56

Haha ik kan ook weleens banketstaaf uit de hoek komen, terwijl ik dat absoluut niet zo bedoel. Helaas valt dat voor Roy niet mee, dat takke-eind fietsen....

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:27

Mijn vriend komt ook nog wel eens wat vroeger dan normaal...Hij sluipt dan naar binnen (Hij heeft de sleutel) en dan verrast hij mij!
En ik doe het ook andersom Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 22:29

mmm geef mij ook maar een sleutel auk dan kan ik de volgende keer gewoon naast je in bed kruipen hoef ik je niet wakker te bellen!

Druif_01

Berichten: 8836
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:30

sorry het spijt me dennis! Lovers maar als ik 's morgens bruut uit mijn slaap word gehaald ben ik niet zo vrolijk Haha! hoewel jij het wel mag, maar ik voel me nu dus best wel l*llig daarover. En inderdaad jurga, het komt best wel banketstaaf over, maar zo bedoel je het dan niet

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:34

Nou vind het nog heel wat dat ze heeft opengedaan, mij moeten ze niet zomaar wakker maken, hehe heb nogal een humeur dan Lachen Dus geef auk geen ongelijk.
Aan de andere kant is het wel lief van je dat je lekker vroeg spontaan ben gekomen Lachen

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 22:45

een ex heeft me ook een keer verrast, door een paar dagen eerder van vakantie terug te komen. Midden in de nacht belt ie dus aan. Ik was ontzettend kwaad, want ik dacht dat er iets ernstigs was gebeurd ofzo. We hebben een week niet tegen elkaar gesproken. Arme jongen...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-02 22:47

hhaha zal die zich klote voelen dan. Das wel een beetje overdreven he. Komop man vrouwen moeten blij zijn dat mannen zoiets voor hen over hebben.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 23:34

hihi ik zou dan dus echt gewoon hardnekkig in bed blijven liggen en niet opendoen Haha! Moet diegene maar niet zo vroeg komen hoor dan slaap ik nog Lachen Dat was waarschijnlijk ook een van de redenen waarom mn exvriendje de sleutel had Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 00:37

Haha, ik hoor de bel niet eens als ik slaap Haha! Dat zou ik dan weer banketstaaf vinden voor degene aan de deur Tong uitsteken Blijft bellen, en Colin ligt nog lekker op bed *LOL*

Het is overigens 'verrassen' (in je title)...verassen (ver-assen) vindt Auk wellicht niet zo fijn Schijnheilig

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 02:27

auk schreef:
sorry het spijt me dennis! Lovers maar als ik 's morgens bruut uit mijn slaap word gehaald ben ik niet zo vrolijk Haha! hoewel jij het wel mag, maar ik voel me nu dus best wel l*llig daarover. En inderdaad jurga, het komt best wel banketstaaflig over, maar zo bedoel je het dan niet


dat heb ik gemerkt ja Tong uitsteken vooral aan de ontbijt tafel Tong uitsteken gemeen van mij he? NGA NGA NGA Tong uitsteken }>

en ja dennis, dat sleutel idee lijkt me wel goed Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 08:49

lijkt mij ook wel een goed plan denk alleen dat haar ouders daar anders over denken. En logisch ik heb net 1 maand verkering met haar. En dan nog niet, ik zou het wel leuk vinden maar dat was het dan ook want meestal is er toch iemand thuis

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 09:43

Mijn vriend had hem ook binnen een paar weken...Maarja we waren voordat we iets kregen al hele goede vrienden natuurlijk enzo Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 10:08

ja wij waren ook hele goede vrienden van te voren maar dat wil denk ik niet veel zeggen.

Mer1980

Berichten: 18827
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:08

Mijn ex heeft me ook wel eens verrast om het maar zo te zeggen:

Ik werd gedumpt op kerstavond om vervolgens hem een paar uur later van de trap naar beneden te zien komen in All You Need Is Love en zijn ex voor mij terug te vragen.

pikant detail: hij werd afgewezen.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:13

Me !

Ik ben vorig jaar met valentijnsdag als verrassing naar m'n vriend gegaan. Normaal kon dat niet want hij woonde toen in Amsterdam en ik in de buurt van Maastricht.

Dus ik heel enthousiast erheen en toen ik voor z'n voordeur stond hem opgebeld of hij svp even z'n voordeur wilde openmaken. Wat denk je dat hij zegt! "je hebt toch zelf een sleutel"!!! GRRRRR!!!

Bleek dus dat zijn broer zich verluld had en hij allang wist dat ik zou komen.... ging al m'n voorpret...
Laatst bijgewerkt door Maud_82 op 29-10-02 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt