Foto's van m'n westernfjordje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:58

op het plaatjesforum: bericht geplaatst door Stef, titel iets van Sonja, Dick, Leonardo en Milena.

Hoe vinden jullie m'n meissie? Stoere knol zo he!

Grtz, Sonja


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 23:07

Ik heb ze gezien Sonja!!! Wat een leuke paardjes (nou ja, paardje en paard *LOL* ) hebben jullie zeg...En lachen zeg, die Milena in het water *LOL* Hele leuke foto's...
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 23:18

Leuke foto's, leuke paardjes Lachen Die foto in het water vind ik gaaf, ook omdat de oren van Leonardo zo lekker op de voorgrond staan Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 00:25

Het zijn droppies!!! Kwijl Lovers Kwijl En die foto in het water is inderdaad wel erg cool! Leuk ook om eindelijk eens te weten hoe jullie er uit zien ook!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:48

Sonja, vraagje (misschien heb je het ooit wel eens verteld en heb ik dat gemist, sorry dan):

Heb jij bewust gekozen voor een fjord om western mee te rijden? Of heb je Milena gekocht en toen besloten om die richting uit te gaan? Je reed vroeger toch Engels? Deed je dat ook al op Milena of niet?

Poe wat een vragen! Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Wil wel graag ALLES weten... hiHi *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 14:26

Hoi Mieke! Juist leuk dat er iemand belangstelling voor m'n Fjordenknollie heeft!

Ik heb er niet bewust voor gekozen; niet voor een Fjord, en ook niet voor western (ben van huis uit een echte dressuurfreak)
Toen ik een paard ging kopen, ging ik me eerst rustig orienteren; nou ja, dat was de bedoeling. Ik kwam nl. Milena al meteen tegen en was helemaal verliefd op haar. Ze was zeven jaar, kon nog geen moer, maar toen we elkaar zagen was het "aan", van beide kanten! Ze liet haar veulen alleen om naar me toe te komen.... Lovers !
Ik heb haar dus ook "gewoon" Engels ingereden, en reed vorig jaar met haar op een best leuk niveau dressuur, maar ik werd een beetje TE fanatiek, waardoor ik ons het leven zuur begon te maken.

Toen Dick een paard kocht en we proef gingen rijden met Leo (de vos op de foto's) bleek hij western gereden te worden, en kwam Dick dus met z'n koninklijke bud in een westernzadel te zitten. En dat was dus een waar feest voor z'n door mijn dressuurzadel getergde billen!

En toen vond ik het ook wel geinig om een westernzadeltje te hebben "voor buitenritten" (jaja, zo begint het...) Maar ja, toen nam ik een lesje, en nog eentje etc etc. En toen begon ik m'n meissie om te scholen.
Gaat best aardig moet ik zeggen!

Nieuwsgierigheid een beetje bevredigd? Zo niet: kom maar op!!! *LOL*

Sonja

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:05

Sonja bedankt!

Wat ontzettend leuk dat jullie op deze manier met westernrijden begonnen zijn!

Aan de foto's te zien hebben jullie er allevier lol in en das belangrijk!

Groetjes Mieke

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 12:15

ik vind mileen een prachtige fjord en al helemaal et westernoutfit en knappe sonja op het zadel!echt toppie.ik was er helemaal van onder de indruk toen ik die foto's voor het eerst zag......

soms is het beter om te zwijgen

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:37

wat vind ik van je paardje***************************************leuk heel,leuk Haha! Lovers echte leuke dressuur paarden Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:59

nu breekt mijn klomp
Een fjord is geen western paard, maar zeker wel een dressuurpaard????
Sjiezzzzz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:47

Citaat:
Op 2001-06-18 17:37, schreef Blaze:
wat vind ik van je paardje***************************************leuk heel,leuk Haha! Lovers echte leuke dressuur paarden Pling


'k Zal er maar serieus op in gaan:
een Fjord is natuurlijk ook geen dressuurpaard, en ook geen springpaard, en ook geen westernpaard bij uitstek. Een Fjord is leuk voor een veelzijdige ruiter, die het leuk vind om van alles wat te doen, maar geen ambities (meer) heeft om Anky, Rieky, Franke of wie dan ook na te gaan doen.
Gewoon een hartstikke leuk recreatiepaardje dus, dus dat past prima bij mij, want ik ben een hartstikke leuke recreatieruiter *LOL* !

Sonja


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 53 bezoekers