[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 23:42

Ja dat vermoedde ik inderdaad al, vandaar dat ik het even meldde. :)

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017


Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:03

SindyKaya schreef:
Murthul schreef:
Wat Neonlight zegt ja, of een topic gebruikt word hangt van een aantal dingen af. Op het moment dat een topic op de Bokt Facebook geplaatst word word hij niet meer voor uitgelicht gebruikt en andersom. Ook de Facebook word van tevoren ingepland, dus het kan inderdaad gebeuren dat het pas een paar dagen later is. Voor de kerst hebben we inderdaad kersttopics opgespaard om ook de voorpagina een feestelijk kersttintje te geven.
Hoeveel keuze we hebben kan enorm per week verschillen, soms moeten we echt zoeken naar mooie plaatjes en een week later kan het zomaar zijn dat we zowat verzuipen in de topics. We proberen ervoor te zorgen dat er afwisseling in uitgelicht is en dat er zoveel mogelijk leuke topics in uitgelicht komen, maar er zijn redelijk wat topics die afvallen vanwege de kwaliteit of waarin geen mooie uitsnede mogelijk is oid.
Zeker topics met TeM's proberen we zoveel mogelijk te gebruiken in uitgelicht of op de FB, maar een TeM voor uitgelicht is geen garantie dat het topic ook daadwerkelijk uitgelicht word.

Das apart! Want ik kwam een keer met een topic in uitgelicht, een paar maanden later ook op facebook
Even kijken of ik dat topic weer kan vinden.

Volgens mij was het deze!
SindyKaya @ [VD-ITP] Grondwerk met Gijs


Is vandaag weer het geval :)

Afbeelding

Afbeelding

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 14:07

Dankjewel voor je oplettendheid. Dit heb ik gisterenavond inderdaad even niet gezien, maar is niet dusdanig spannend dat hij nog gewisseld gaat worden. Overigens is enige tijd geleden besloten dat het een (FB) het ander (Uitgelicht) niet per se meer hoeft uit te sluiten. :)

De Turtle.

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 00:07

Het wordt vast niet gewaardeerd dat ik het in dit topic zet, maar het moet me toch van het hart:

Er staat nu een foto in uitgelicht van een kind ZONDER cap en ZONDER goed schoeisel terwijl er in het bokt bulletin nog voor wordt gewaarschuwd.


Ookal lijkt het " schattig" omdat het om een kindje gaat, ik vind het ronduit onverantwoordelijk. Is dit echt het visitekaartje wat bokt wilt uithangen? maakt niet uit dat er niets aan de veiligheid is gedaan want het kindje is " schattig"? Sorry als ik het verkeerd interpreteer maar zo ziet de foto er op eerste gezicht wel op uit..

Marjo

Berichten: 37154
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 05:54

fohadie schreef:
Het wordt vast niet gewaardeerd dat ik het in dit topic zet, maar het moet me toch van het hart:

Er staat nu een foto in uitgelicht van een kind ZONDER cap en ZONDER goed schoeisel terwijl er in het bokt bulletin nog voor wordt gewaarschuwd.


Ookal lijkt het " schattig" omdat het om een kindje gaat, ik vind het ronduit onverantwoordelijk. Is dit echt het visitekaartje wat bokt wilt uithangen? maakt niet uit dat er niets aan de veiligheid is gedaan want het kindje is " schattig"? Sorry als ik het verkeerd interpreteer maar zo ziet de foto er op eerste gezicht wel op uit..


Ik denk. Nou komt het. Volle galop over het strand. Zie je een foto van een meiske die portret staat in jurk. Je kan ook overdrijven hoor...

:7

Mariett

Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 06:48

Vergeet ook niet dat ze hoogstwaarschijnlijk niet echt los staat, maar dat iemand gewoon de pony aan een touw heeft, die weggewerkt is. Bovendien staan ze gewoon stil: zo'n groot risico vind ik het echt niet.

fohadie
Berichten: 4262
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:26

En dan kan het paard niet schrikken?

En dat meisje die vermoedelijk haar teen gebroken had stond ook alleen maar naast het paard, een ongeluk is zo gebeurd!

Marjo

Berichten: 37154
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:35

Jemig je kan ook overal een probleem van maken he ;)
Paard kan altijd schrikken maar in dit geval vind ik het echt een beetje overdreven hoor

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:49

fohadie schreef:
Het wordt vast niet gewaardeerd dat ik het in dit topic zet, maar het moet me toch van het hart:

Er staat nu een foto in uitgelicht van een kind ZONDER cap en ZONDER goed schoeisel terwijl er in het bokt bulletin nog voor wordt gewaarschuwd.


Ookal lijkt het " schattig" omdat het om een kindje gaat, ik vind het ronduit onverantwoordelijk. Is dit echt het visitekaartje wat bokt wilt uithangen? maakt niet uit dat er niets aan de veiligheid is gedaan want het kindje is " schattig"? Sorry als ik het verkeerd interpreteer maar zo ziet de foto er op eerste gezicht wel op uit..

Goed schoeisel is belangrijk zodat je niet in de beugels kan blijven hangen. Zie jij hier beugels? Op de foto's dat ze ernaast staat zie je haar voeten niet en kan ze dus gewoon goede schoenen aangehad hebben.

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:02

Het is zeker zo dat we rekening houden met dit soort omstandigheden, normale foto's van een kindje dat er zo op zou zitten zouden niet zomaar in uitgelicht komen, maar voor mooie topics maken we uitzonderingen. En daarbij is inderdaad moeilijk vast te stellen in hoeverre de pony echt los stond en en wellicht dingen zijn weggewerkt om zo de illusie te wekken dat de pony en het meisje alleen op de wereld waren. We kunnen nu eenmaal niet bij ieder topic vragen om foto's achter de schermen om te kijken of het er wel verstandig aan toe ging, maar we houden hier dus zeker wel rekening mee.

De Turtle.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 15:28

Sorry ik ben geen mierenneuker, maar ik moet Fohadie hier toch wel gelijk in geven... Feit blijft dat uitgelicht op je voorpagina staat en dus je visitekaartje is. Daarop hoor je dus foto's te tonen waar je als bokt zijnde achter staat.

In dit geval zie je dus een meisje van een jaar of 4 zonder cap op een losstaande pony. Maakt niet uit of het gephotoshopt is of niet, want dit is wel wat het toont.

Ik vind dat niet een hele goede boodschap om mee te geven, en 'voor mooie foto's maken we een uitzondering', had dan op zijn minst een foto van het meisje naast de pony als uitgelicht foto gebruikt.

Mariett

Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:09

Ik bleef speciaal nog even wakker voor de nieuwe Uitgelicht, maar ik zie hem nog niet. Ligt dat aan mijn telefoon of niet (niet opdringerig bedoeld overigens)?
Nu ga ik maar lekker slapen, slaap lekker allen :Z

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:15

Viel mij ook al op!

Old Avenue's Larissa ---- L1 dressuur + 21 pr: 204 ---- B springen + 3 pr: 78,5 stijlpunten [o]

Anoniem

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:21

Hier ook nog geen nieuwe :)

xjessiesl
Berichten: 414
Geregistreerd: 26-11-14
Woonplaats: Angeren

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:35

Dacht al dat het aan mijn telefoon lag, vernieuwd telkens niet. Maar bij meerdere zo dus haha!

hannelover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 14-03-15
Woonplaats: Barendrecht

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:42

Bij mij is het veranderd! Had het eerst ook ja

Hanne G Tietse 428 stb sport x Folkert 353 stb sport pref.
Dressuur: B+26 L1+11 L2+21 M1+24
insta: hanne.friesian.mare
[RIJ-ITP] Beter laat dan nooit. Geweldige kans!

Muronia

Berichten: 19407
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:45

Dat lag niet aan jullie ;) Ik had vandaag een spoedgevalletje aangezien mijn man zijn enkel heeft gebroken bij het hardlopen en ik de hele dag zo ongeveer in het ziekenhuis heb doorgebracht. Daarna moest ik werken en ik was pas net thuis dus uitgelicht was iets later klaar dan jullie gewend waren. Mijn excuses!

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Anoniem

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 23:49

Ach, dat is te begrijpen hoor!

Shirley

Berichten: 26849
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 00:17

Wat een narigheid, Murosch!
Beterschap voor je man :(:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

SeaSide

Berichten: 2304
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 05:18

Oei Beterschap met je man inderdaad Murosch!

Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea
Sociale media:
Tiktok: Priscilla_otto
Insta: Priscilla_otto
YT:Seaside Horse Adventures
FB: Seaside Horse Adventures
Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com

Mariett

Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 08:12

Beterschap Murosch, heel begrijpelijk!
Moet je dat uitgelicht dan elke dag handmatig doen?

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 16:31

Namens de Facebook en uitgelicht teammies: ja, we zetten dat iedere dag handmatig klaar :)

Je kan het wel vooraf klaarzetten dat het automatisch publiceert op een bepaalde tijd.

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Mariett

Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 16:34

Respect voor jullie teammies! :D

Muronia

Berichten: 19407
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 16:58

Bedankt voor de beterschapswensen!

Stal Muronia - Groninger Paarden fokkerij - gecertificeerde K.I.-service op locatie provincie Groningen / Drenthe
Veronia (v. Macho Polo), voor 2024 drachtig van Leffe (Lenard x Onno S) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) voor 2025 gedekt met Major (Mylord x Valentin) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)
[KS-MK] Stal Muronia gaat op naar een '24 Groninger veulentje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:24

Met in mijn achterhoofd 'het visitekaartje van Bokt' blijf ik het vreemd vinden dat er topics uitgelicht worden waar men zich duidelijk in beschermde natuur bevindt, met paard en al. Dat is geen sneer naar wie dan ook persoonlijk toe, maar meer mijn verbazing. Die heb ik al eens eerder geuit maar toen werd er genoemd dat 'we niet altijd zien of een paard zich daadwerkelijk ín de beschermde natuur bevind, of op een pad daartussen'. Dat gaat toch zeker niet ook op wanneer het wél duidelijk te zien is? Nogmaals, geen aanval, naar niemand persoonlijk gericht, iedereen moet zelf doen wat hij of zij wilt en daar is mijn mening vrij irrelevant in. Maar als we het specifiek hebben over het 'visitekaartje van Bokt' lijkt het mij gewoon geen wenselijk / geschikt visitekaartje?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers