maandblad Horse&rider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 11:48

Vraagje; is er iemand hier geabonneerd op Horse&Rider (een uitstekend Amerikaans maandblad voor westernruiters)
Ik wil mij op dit blad abonneren, maar kan op het internet alleen maar een subscription form vinden voor USA residents only.
Weet iemand een URL en/of e-mail adres van Horse&rider?

Groetjes
Liesbeth



DubbelFun

Berichten: 88620
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:05

Nee, met Horse&Rider kan ik je niet helpen. Al ben ik wel geïnteresseerd in de prijs. Ik ben wel eens geabbonneerd geweest op 'Western Horseman'. Kostte $27 (12 st) incl. verzending, in de winkel kost 1 exemplaar f.15,= dus reken maar uit Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 17:57

Ik ben wel geaboneerd op de Horse Illustrated en ik zal eens kijken of ik een e-mail adres kan vinden. Het lijkt me dat ze ook wel naar het buitenland sturen. Ik weet dat de HI dat wel doet. Dat is trouwens ook een leuk blad, zowel voor engels als voor western. Ik ga effe voor je zoeken Liesbeth.
Groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:10

Ik vond het maandblad H&R op het internet en hun homepage is; http://www.horseandrider.com
Ik vond daar ook dat je lid can worden en 12 tijdschriften kost je $31,95 inclusief verzendkosten. Anders heb ik hier nog hun e-mail adres; hrider@palmcoastd.com
Je kan je dus wel via internet opgeven voor het tijdschrift, maar ik geloof dat je daar dus wel een creditcard voor nodig hebt. Succes Liesbeth.
groetjes, Caballo

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 19:14

Je kan het ook via een Nederlandse verzendboekhandel doen : Eurocenter. Ik heb ook een abonnement op Arabian Horse World via de heer Bogaard.
Adres Eurocenter
Arnhemseweg 27
NL 3832 GH Leusden Zuid
tel. 033-4320198

Galactica Wadim X Gemini

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 20:42

hoi,
Ik ben ook lid van Western Horsemen. Goed blad maar die van jou ken ik nie.
kim

Vrijwilligers gezocht voor onderzoek!
info:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=210362

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 09:54

Hoe duur is dat arabian horse world dan??? Dat lijkt mij wel wat!!!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 17:28

Hoi,
Arabian horse world is rond de 200,- per jaar ( ligt nl. aan de koersen, nederlands geld is wat minder waard ofzoiets ). Maar er zijn een heleboel arabierentijdschriften, de een weer goedkoper als de ander, dus je kan het beste even vragen aan Bogaard... Party!!
In de AHW staan wel heel veel info en foto's van dekhengsten ( van US ). Ik weet niet waar je meer van houdt, misschien heb je daar niet zoveel intersse in..maar ik vind het een superleuk blad. Lachen

Galactica Wadim X Gemini

Liesbeth
Berichten: 268
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 09:47

Aan iedereen die gereageerd heeft, heel hartelijk bedankt. Ik heb nu een internetsite en een e-mailadres van de Horse&Rider.
Ik ga het eens proberen om mijzelf te abonneren.

Groetjes
Liesbeth

P.S. Western Horseman is ook een heel leuk blad (www.westernhorseman.com)
P.P.S. He, He, eindelijk een hele leuke site, waar normaal op gereageerd word, naar mijn smaak beter dan het westernforum op Horses.nl.
Zoals daar op elkaar gekat word, daar zakt je broek toch gewoon vanaf!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:01

Daar zijn we voor Liesbeth Knipoog En ik zie het nut er niet van in om iemand af te gaan staan katten.
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers