Stal platgewaaid !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Stal platgewaaid !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:18

Poe hee , ben net door de wind naar Rena gefietst om wat hooi , biks enz. te geven , en ja hoorrrrr , de oude stal is voor 2/3 e platgewaaid !

Hele betonnen wand ligt op het hek van Rena haar wei gepletterd , er staat nog een stukje met wapperend deurtje overeind Haha!

Pas sinds 2 weken ofzo staan er geen paarden meer in dus die hebben geluk gehad ... Lips are sealed

Nou morgen dus maar vroeg naar stal als het wat beter weer is , dan kkan ik eerst het hek weer in orde gaan maken voor m'n werk , zodat Rena iig op de wei kan.....

Gelukkig zijn de bewoonde stallen nog in orde , ben nu toch wel heel erg blij dat ik Rena niet op de wei heb laten staan want de stal ligt precies neergestort op de plek waar Rena altijd bij het hek staat als ze naar binnen wil Scheve mond

Heftig windje !!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:23

idd, er is volgens mij veel schade aangericht!

gelukkig geen gewonde gavallen, dat is in zo'n moment het belangrijkste!

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:26

Ik hoop maar dat er op het CS niets gebeurd is , zie topic van Pipo Scheve mond

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:27

volgens mij was daar niks gebeurt! Maar het weer is niet fijn meer, mag nu wel ophouden. Mijn opa zou komen, maar die belde net dat ie nog thuis was, gelukkig!

Niet fijn van die oude stal, maar ja, blij dat er geen pony's in stonden!

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 19:31

Idd Lachen

Mijn kersverse collega's moesten van het weekend naar Zwitserland met aanhanger (met eier-sorteermachine Tong uitsteken ) , ik hoop maar dat die heelhuids teruggekeerd zijn Scheve mond

Ze reden om een uur of 10 weg vrijdagochtend en wilden meteen doorknallen zodat ze zaterdagmiddag weer terug zouden zijn.
Wel mooi een rit van bijna 11 uur ( mits de douane niet lastig is Boos! ) dus kans zat dat het allemaal wat uitliep....hoop maar dat ze idd gistermiddag al thuis waren Scheve mond

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:38

Ik kán niet eens naar mijn paard toe om hem eten te geven, er rijden geen bussen, en mijn ouders komen straks pas thuis! Arme beest krijgt dus stukken later zijn eten als normaal, pas als mijn vader thuis is kan ik erheen, hij brengt me met de auto!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 19:38

Gelukkig stonden er geen dieren meer in de stal.

Volgens mij is er overal een hoop schade. Ik moest net de kat van mijn moeder eten gaan geven, daar was ook een boom omgewaaid in de straat en een andere boom was al los van de grond, maar stond nog tegen een andere boom aangewaaid.