bioscan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andrea
Berichten: 26
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 09:53

Hoi,

Gisteren is bij ons op de manege een paard behandeld met de Bioscan. Jenny gaat vanaf maandag en dan 3 keer. Het ingespoten been gaf geen pijnpunt dus dat is mooi. Haar andere kogel voor wel. Ook op haar schouders en nek had ze wat pijnpunten. Oh wat hoop ik dat dit werkt en zo haar andere voorbeen niet ingespoten hoeft te worden.

Groetjes Andrea

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 10:25

Hoi Andrea,

Mijn paard krijgt vanavond bioscan. Ze blijkt
geen last van haar schouders te hebben maar wat ik zelf al aan twijfelde ze is hoefbevangen en Bioscan helpt daar ook goed voor. Ik hoop het zo want haar moeder heb ik daar door verloren. Beterschap met je paard.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:08

Nathalie: kun je uitleggen waarom Bioscan goed werkt bij hoefbevangenheid? Heb hier wel interesse in

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:35

Hoi,Ik stuur je een privebericht.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:28

BioScan werkt zowel op spieren, zenuwbanen, acupunctuurpunten, ingewanden en botten en pezen.
Bij hoefbevangenheid moet er voor gezorgt worden dat het hoefbeen niet kantelt en de pony onmiddelijk behandeld wordt door dierenarts en hoefsmid.
BioScan is een hele goede aanvullende therapie omdat het er voor zorgt dat de gifstoffen sneller worden afgevoerd, de bloedbanen worden gestimuleerd, overbelaste spieren (door de krampachtige houding)worden behandeld en de pijn wordt verlicht.
Veel succes.

andrea
Berichten: 26
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 13:14

Hoi Natalie,

Hoe is het met je paard en de bioscan gegaan?
Bij mij gaat het heel goed. Ze is 3 keer behandeld in 1 week en na de laatste behandeling had ze nog 5 punten over. De punten op haar voorbenen waren weg. Ze komen nu tot dat ik weer naar de veearts moet om de 3 dagen om alleen haar benen te behandelen. Bij mijn vriendin wiens paard een peesblessure had is het revalidatieproces versneld door de bioscan, ik hoop dat dat bij mij ook zo is.

Groetjes Andrea

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 10:13

Hoi Andrea, Ik heb allebei mijn paarden onder behandeling met Bioscan nu mijn ene paard vanwege dat ze hoefbevangen is geraakt wat gelukkig al een stuk beter gaat en mijn andere merrie van 3 jaar vanwege het Wobbler syndroom en na 1 behandeling ook al vooruit is gegaan. Fijn dat jou paard ook zo goed reageert.Groetjes Nathalie