Met sym de weg op

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Met sym de weg op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 11:59

Haha!
O wat had ik het naar mijn zin gisteren. De bak was vol dus we konden niet longeren. Na wat denken zijn we maar met Exel en Symphony naar buiten gegaan. Sym was supere braaf. Errst 30 m over de weg. ASuto's gevraagd rustig te rijden en dat deden ze allemaal
Toen het pad naast de wei op. Sym liep al voorop(dappere dodo).
Na 100 m een weg over en het wetering park in. Moest met sym zelfs eerst over een bruggetje, want Exel durfte niet symmie na wat aanmoediging wel.
We zagen wat maffe dingen. Fietsen eng een beetje. honden raar, maar iemand op zo'n pruttelede sap was niet eng Verward
Haha en toen ik met mijn rara hoofd hihi. We gaan een heuveltje op. Nou wist eigelijk al wat er ging gebeuren, maar ach soms moet je gewoon rare dingen doen. Op wilde ze in draf, maar dat mocht niet van mij, want dat kon ik niet bijhouden dus stap. Tja maar nu nog naar beneden. Ik op zoek naar een wat minder stijl stukje. Ik naar beneden let wel op sym, want tja straks springt ze boven op me Haha!
Sym precies op de zelfde plek naar beneden ik dus weer een stap op zij, sym ook een stap op zij Haha!
Neemt ze me toch een sprongen en bokken en stijgeren net zo'n lippitzaner Kwijl Echt geweldig gewoon, maar niet trekken hoor. nettjes dat stukje touw wat ze3 kreeg nam ze in gebruik Lovers
tja nu terug naar huis. Sym helemaal druk. Koste me wel wat moeite om haar achter me te houden, maar ging prima. Hier en daar wat bokken en stijgeren van entouhsiasme Haha! . Komen we weer op het pad langs de wei, gaat sidje en de shetten rennen. Haha die staart er op en dansen naast me en achter mee Kwijl
Tja op de weg was het wat moeilijker want kon haar niet in haar achteruit zetten als ze voorbij wilde van wege de auto's. De oprit bij ons loopt stijl naar beneden. Niets mis mee, maar wel met zo,n enge auto achter je aan. Heb haar toen wel ff achteruit laten gaan en daarna was alles goed.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:14

Was er iemand die met je meeliep of had jij beide paarden vast?

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:14

Was er iemand die met je meeliep of had jij beide paarden vast?

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, rover_ en 35 bezoekers