vooooor geeeen ene meter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 06:29

ik had gisteren western gereden voor t eerst!
t ging voor geen meter.
dat paard waar ik op zat was ook vervelend maar dat licht ook een beetje aan mij.
ik ben 2 keer de bak uitgerend Haha!
de eerste keer dat ie dat deed ging ie de stallen in.
de tweede keer pakte de juffrouw hem vast.
toen ging ze een longeerlijn halen en toen ging t wel goed sturen enzo lukte wel.
ik moet woensdag weer en dan moet ik in een groep.
en gisteren niet.
maar in die groep zit een jongen die ook al western heeft gereden en dat meisje ook nog nooit.
groetjes en bokjes van siouxsie Koe


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 06:32

ook vervelend gelijk de eerste keer. Maarja, met paarden weet je maar nooit. Het blijven beesten. Als ik de bak niet dicht doe wil de mijne ook nog wel eens teug naar de stal. Niet als ik erop zit, maar met longeren ofzo. De drang naar eten is bij hem nogal sterk Tong uitsteken
Gewoon volhouden en je zult merken dat westernrijden heeeerlijk is Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 07:57

De eerste keer dat ik op Escala zat ging ze volgens mij ook naar links wanneer ik naar rechts wou, naar achteren als ik naar voren wou, naar voren als ik naar achteren wou... *LOL* Nou ja, misschien dat ik een klein beetje overdrijf nu Knipoog maar ik weet us waar je het over hebt hoor...en het is allemaal goed gekomen! Haha!

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 08:05

Ha, daar had ik ook last van Haha! Helemaal toen ik, vorige week, voor het eerst met bosal reed. Sam deed alles wat ik niet wilde Boos! En dat terwijl hij op een halstertje heel braaf liep. Ik had alleen al zo'n 2 weken niet in de bak gereden (hij stond net op het land, heb toen alleen veel wandelingen van 1 a 2 uur gemaakt en wat buitenritjes) dus dat speelde ook wel mee. Ineens was alles op de boerderij weer nieuw en spannend Lachen De vierde dag liep hij weer als een zonnetje gelukkig Lovers

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 10:12

"Sam deed alles wat ik niet wilde". Dat ken ik wel. Zulke dagen heeft Lois ook wel eens, dan ga ik meestal maar het bos in, want in de bak is er dan ook geen land mee te bezeilen. Het bos is voor hem 1 grote snackbar dus daar is ie altijd wel gemotiveerd Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 8 bezoekers