even van me afschrijven hoor....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

even van me afschrijven hoor....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 17:07

Ik baal als een stekker... Hoor de laatste tijd alleen nog maar negatieve dingen, positieve dingen gaan aan me voorbij... En dan komt net op zo'n moment weer een rotopmerking over tinkers... Mag ik even alles van de daken schreeuwen, Grrrrrr

Ik rijd nu al een poosje niet echt meer op snowdon, ik heb er gewoon geen zin meer in, tijdens de lunterenmeeting baalde ik ook grotendeels... Ik rijd nu ook af en toe een tinkermerrie (western) die amper iets kon volgens iedereen, ik kreeg na veel moeite vanalles bij haar gedaan, zou zo een pleasure en trailproefje kunnen doen met haar.

Van het mennen komt ook al weinig meer, wat nu net mn grootste hobby is en wat snowdon ook heel leuk vindt! Zit ook met grote twijfels over wat te gaan doen met snowdon, veel geld uitbesteden om te kijken of hij engels rijden wel leuk vindt? of ene andere stal, zodat ik dichter bij de stad zit, zodat er eerder iemand mee kan gaan mennen... Of dure lessen nemen, waarbij op rijtechnische dingen gelet wordt, of het nu western of wat dan ook is...

School is voor het eerst in mn leven een positieve factor eigenlijk, het zit me eindelijk eens mee, thuis gaat het nu een beetje goed, doordat ik op kamers woon en dan nog ruzie over de telefoon :S

En over de liefde zullen we het al helemaal niet hebben, zo'n chaos is het nog nooit geweest...

Maar kortom: ik zit te denken om te stoppen met bokt, erger me de laatste tijd steeds meer aan mensen hier en heb het idee nooit serieus genomen te worden of zelfs genegeerd.

Ik steek nu veel energie in de tinkermeeting, geef even iets uit handen en meteen chaos....

Dus als jullie niets meer van me horen op bokt na de 24e, dan weet je waarom adios dressuurmutsen/anti-tinkermensen!


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:12

het belangrijkste is dat je lol hebt met je paard. of het nou een tinker, appaloosa of een bonfire is. en zo aan de diverse topics te zien die hier langskomen ben je niet de enige die baalt, het zal wel tijd van het jaar zijn. na regen komt zonneschijn!

Amor Vincit Omnia

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:13

en de tinkermensen en niet dressuurmutsen dan??? Ik zou t echt onwijs jammer vinden als je hierdoor niet meer op bokt komt hoor. Maargoed als jij zelf denkt dat t je helpt moet je het doen natuurlijk.
maarreh als ik vragen mag waarom baalde je bij de lunterenmeeting dan?? was toch gezellig en t ging goed??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:22

Tinkers zijn toevallig wel hele leuke ondeugende paarden hoor. Puur omdat mensen verschillend denken over dingen, maakt het leven juist uniek en aangenaam, niet negatief.
Trouwens wees blij dat het geen fjord is! Geintje Knipoog

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 17:25

Deze baalperiode is er al vanaf de zomer, blegh.. alles volgt elkaar op. En de lunterenmeeting was wel leuk, maar zonder het rijden ook volgens mij :S En bovendien was ik er wel een beetje afgezonderd, ik zal wel vreemd zijn ofzo...

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:26

Joh, laat je niet zo op de kop zitten door anderen! Het doet er toch niet toe wat die vinden? het gaat erom of JIJ lol hebt! dat is toch ook het uiteindelijke doel van iedereen die paardrijdt? en of je nou dressuur rijdt, western, springt of een beetje rondhobbelt op een harige IJslander *LOL* , zolang je maar plezier hebt in wat je doet. No matter wat anderen ook mogen zeggen

If it's not an icelandic, it's just a horse

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:26

Idd!! Of nog erger barokke paarden!!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:32

Kan het me goed voorstellen hoor.. Maar het zou zode zijn als je wegging om iemand anders!
Als jij tinkers leuk vind is dat jou goed recht! Gelukkig bestaat niet heel de paardenwereld uit dressuurmutsen Haha!
Volgensmij heeft die tinker het maar getroffen met jou! Hij hoeft tenminste niet voor de 7e keer in die week de bak in om een nette schouderbinnenwaards te laten zien! }>

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:34

Ik dacht dat ik hier een reactie aan het plaatsen was, maar het bleek een PB geworden te zijn. Anyway, heb een poging gedaan om je een tsjakka-berichtje te sturen, hoop dat je er iets mee kunt... Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-02 17:38

Hoi Karin, thanx voor je Pb en je onderschrift is wel erg toepasselijk!

Er komt dus even een time-out van mij (na de tinkermeeting dus), stoppen kan ik altijd nog Haha!

Ik hoop dat ik t volhoudt whaha en nu heb ik meer tijd voor je video Tong uitsteken

Groetjes leon en snowdon

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 17:41

Zo denk ik nou ook weleens, zou ik toch wel op bokt blijven..Ben al weggegaan op het divoza forum. Om diezelfde reden...
Denk dat ik ook niet hier thuis hoor eigenlijk..Heb al zoveel meegemaakt, hele slechte tijden, met school en meer dingen die ik hier maar niet zet Verdrietig .
Keltic was mijn enige vriend op zulke momenten, de rest kon gewoon opr*tten!!
Vooral met het divoza forum, ben ik soms in janken uitgebarsten.

Ik haat deze wereld Verdrietig

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:27

Misschien eens chrale troost, ik heb ook al sinds september (begin van het collegejaar) een baalperiode, ik word er echt niet goed van.
Alles lijkt een chaos, ik zit de hele tijd te stressen en het volgende moment kan het me allemaal niks meer schelen.
Ik heb ineens problemen met allerlei mensen en nu het paard ook niet meer loopt is het helemaal gedaan....ik wil vakantie! (maar heb over drie weken tentamens...)
Waarom moet ik toch zoveel?

Maargoed, met bokken stoppen doe ik niet snel...heowel ik wel actiever ben geweest dan nu. Daar gaat het niet om, het gaat nu even om het behouden van Leon voor Bokt. Laat je toch iet op je kop zitten door een stelletje mutsen! Het handige van internet is dat je mensen die je niet mag gewoon kunt mijden.
Ik heb btw zonet even je foto's bekeken: vooral voor de wagen ziet er super uit!

Hee succes en pb's zijn altijd welkom!!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 18:56

Joh, er zijn misschien een paar mensen die je NIET mogen, maar ik denk dat een driedubbel zo groot aantal je wel leuk vind! Kop op, en stop maar niet met bokt, hier kan je je verhaal kwijt!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:03

Tinkers rule! Laat je het plezier niet vergallen door een ander, ga gewoon door met rijden hoor. Niemand, maar dan ook helemaal niemand hoort een oordeel te vellen over een ander. En degene die het wel doen zijn je aandacht niet waard.

Voor de rest is het inderdaad weer het begin van de herfst en van de winter. Het weer werkt ook niet mee. Ik zou zeggen, trakteer jezelf eens op een paar sessies zonnebank, daar wordt je acuut vrolijk van en zie je het weer een beetje zitten...

En blijf bokken, we willen je verhalen over Snowdon blijven horen!

Je suis Charlie.


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:15

Slaat dit toevallig op het Tinker-topic dat nu op de mesthoop belandt is? Zo ja, dan weet je de achtergrond van dat topic niet dus maak daar alsjeblieft geen probleem over..

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:24

ja dat vraag ik me ook af. Dat is nl behoorlijk verdraait door de starter van dat topic.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 19:33

Kom op Leon, postitief blijven! Ik ken jou verder niet persoonlijk, maar je lijkt me een aardige jongen en het zou erg zonde zijn als je niet meer op bokt zou verschijnen. Er zijn altijd dingen hier waar je het niet mee eens bent, die moet je proberen te negeren en je richten op de berichten die je wel aanspreken.
Wees gewoon blij met je superpaardje, want al ben ik geen tinkerfan, ik vind Snowdon erg leuk. Lachen *en dat meen ik echt!*

En als je iets leuks wilt doen, kom dan gewoon eens langs bij Grassie, zo ver zit je hier nu toch niet vandaan! Knipoog Alhoewel ik uiteraard wel een 'dressuurmuts' ben in jou ogen Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:03

Trek je nou toch niks aan van de mening van anderen. Dit is MAAR internet!!!!!!!!!!!
Bovendien, voor wie heb je zo'n leuk paard, voor jezelf of voor anderen????
Niet opgeven, niet treurig worden omdat een ander een andere smaak heeft, niet down worden als iemand anders een Tinker stom vindt. JIJ houdt van dat dier en daar gaat het om!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:29

Joh wat jammer. Dressuurmutsen zijn toch niet in de meerderheid?

Je hebt zo'n mooi ding. Persoonlijk houd ik meer van tinkers met veel zwart, maar die van jouw vind ik echt magnifiek. Hij heeft zo'n uitstraling, dat zie je zelf toch ook?

Als ik mijn paard ga voeren, rijd ik langs een tinkermerrie die onlangs een veulen heeft gekregen. Veulen is grijs. Er straalt zo'n rust van die 2 af en zo'n inmens moederliefde van die merrie, moet altijd kijken en vergeet op verkeer voor mij te letten.

Je bent er misschien achter gekomen dat de paardenwereld toch niet zo leuk is, maar je hebt het beestje toch voor je eigen plezier? Je moet er lekker alles mee doen wat je zelf leuk vind en waar je tinker plezier in heeft.

Ik lees vaak alleen maar berichten. Veel onderwerpen lees ik na het 1e bericht al niet meer door. Je kunt lekker selectief zijn en dat is het voordeel van bokt.

Merk wel dat er een vaste klub is die alleen op elkaars berichten reageren, maar ach, so what.

Geef je tinker een knuffel, hij is van jouw en lekker niet van een ander!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 23:07

Ik vind het een beetje onzin om dressuurmutsen te gaan veroordelen Verward
Je doet nu dus in principe hetzelfde als de zg "tinkerhaters"

Ik snap ook niet dat je je zo druk kan maken om mensen die tinkers niet zo leuk vinden als jij. Een tinker trekt mij ook niet, maar als een ander dat wel leuk vind... veel plezier zou ik zeggen.

Er zijn ook vast wel mensen die raar kijken dat ik op mijn leeftijd een D-pony heb, wat kan mij dat schelen. Zolang je lol met je beest hebt ga je je daar toch niet druk om maken....

IMO is dit hele topic gewoon onzin en enigszins aanstellerig.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 08:49

Ik heb geen idee waar het verder over gaat, maar als er mensen daadwerkelijk opzettelijk gemene opmerkingen hebben gemaakt over jouw tinker, dan moet je daar gewoonweg boven staan. Ze zetten zich zelf namelijk alleen maar voor paal met zulk kinderachtig en simpel gedrag.
Gewoon op bokt blijven en genieten van je paard, net zoals ieder ander!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 09:07

Pb is on his way....

Lachen

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 09:28

Nou je weet wat ik gezegt heb, geniet van je tinker. Want zo een als die van jou is heel bijzonder. Laat je plezier niet vergallen door mensen die niet van tinkers houden (is immers ook hun goed recht) En als jij het gevoel hebt dat het beter voor jezelf is om een tijdje niet op bokt te komen, moet je dat vooral doen. Maar je kunt ook gewoon de mensen negeren en praten met de mensen die je wel aardig vindt. Nou ja ik zal de verhalen over snowdon in ieder geval wel gaan missen en ik hoop dus dat je gewoon hier blijkt komen.

Groetjes Marjolein & Killian

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 10:49

Hoooo wacht even... voor zover ik uit zijn berichtje haal is het niet DOOR Bokt dat Leon er even genoeg van heeft. Er lopen al heel wat dingen in zijn leven niet lekker en dan krijgt hij op Bokt ook nog eens negatieve dingen te horen. Die hoeven dan nog niet eens persoonlijk bedoeld te zijn, maar omdat hij al niet lekker in z'n vel zit, raken ze hem wel persoonlijk. Ik herken dat heel goed, en ik denk dat veel anderen dat ook best zullen herkennen.

Meestal werkt het op zo'n moment best verhelderend om eventjes afstand te nemen van de dingen die bij jou irritatie opwekken en even extra aandacht te besteden aan de dingen die dat nodig hebben. Even jezelf weer op de rails krijgen, even weer wat positieve energie opdoen. En ik heb goede hoop dat Leon weer wat fanatieker gaat bokken als hij wat lekkerder in z'n vel zit, want ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat hij echt nooit meer terugkomt. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 12:18

He Snowdon, kom op, soms zit het mee, soms zit het tegen. Zoals sommige mensen negatief kunnen zijn over Tinkers, zo zit ik met een beest van 28, dat je overigens nog graag uit zou dagen wie het snelste is *LOL*
Ander recept, daar is ie weer, www.recreatieruiter.nl mail naar Judith en zeg dat je het van mij, het meubilair van de NVVR, hebt.
Tip: laatste weekend van november, 29-30 en 1dec, zitten we in Zwiggelte voor een weekend, kom gezellig langs en kom kijken wat voor stel gezellige gekken wij zijn. Oh ja, foto's van Snowie meebrengen graag, wij zijn gek op mooie paarden.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Blue_flower, Frummel01, Lijsken, MeesMo, Murloc, Ninouschka, RoronaZorro, SentiBot en 66 bezoekers