Dat stomme wijf!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 19:45

Was ik vanmiddag weer is bij de smoelensmid,voor een poetscontrole.
Nou...mijn brecertjes (of hoe je dat ook schrijft) zijn weer is goed aangetrokken Huilen
en dat betekent weer veel pijn tijdens het eten Boos! ...hmmm dat is nog niet het ergste...dat mens dat mij onder handen nam was een nieuwtje en toen wou ze van die gekleurde elastiekjes om mijn brecertjes heen doen met zo'n gaar schaartje...schoot ze uit!!!!!!! Verdrietig Verdrietig Verdrietig flats,in mijn tandvlees...owwwwww dat deed pijn!!!! Grrrr dat klerewijf Extreme duivel en toen was ik met mijn pijnlijke bek naar huis aan het fietsen,...schoot dat elastiekje uit mijn mond! Weheheheeheheheh en ik heb ook nog een kwartier (op de fiets nogwel) vastgestaan in het verkeer omdat een smeris die het verkeer stond te regelen ons niet had gezien!!!!

Mijn dag was errug leuk toen Sunny ook nog is met me er vandoor ging (not)...



coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 20:03

Ik moest even ontdekken waar je het over had. *LOL*
Dat is een lomp mens dat ze uitschiet in je tandvlees.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:28

dan zou ik maar snel terug gaan als ik jou was zonder elastiekjes doet je draad tussen je brackets niet erg veel Lachen
ene uitschieten is idd niet erg slim nou ligt ook niet iedereen fijn stil sukkels wil je met verdoving nee zijn we aan het boren trekken ze het hoofdweg of doen ze ineens dicht als het toch zeer doet op een draaiende boor! en altijd zijn wij dan de schuldige he....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:32

zijn dat niet van die elastiekjes die je elke dag moet verversen? Of is dat ouderwets ('t is alweer 9? jaar geleden dat ik een beugel heb gehad)

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 16:37

Het zijn gewoon die gare elastiekjes die je voor de sier om je grijse breckerts krijgt als je dat vraagt...helaas had dit (stomme) wijf geen verstand van "het omdoen" van die dingen en schoot ze uit...ze bood nog geen eens der excuses aan en zij alleen maar "whoops"...en ging weer vrolijk verder...

Trouwens...ik lig altijd keurig stil op zo'n tandarts stoel want ik heb der veel ervaring mee dat het toch beter is om stil te blijven liggen als je getrokken moet worden (ik heb al 10 melkkiezen moeten laten trekken Verdrietig )

Maar goed...ik ga trugjes denk ik...mn moeder maakt een nieuwe afspraak! Grrrrrrr ik haat nieuwtjes Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Asvinia, Butterfly, gigil, maaikemuis, Meliaforever, MirjamRobin, Mo_86 en 168 bezoekers