Wie (her)kent mijn Gelderse ruin ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wie (her)kent mijn Gelderse ruin ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 19:17

Hier bij wil ik een "Gezocht" oproepje plaatsen over mijn Gelderse ruin van 10 jaar. Hij heet Sergeant bob (Dit is overigens niet zijn echte naam, de echte naam weet ik niet.) en is een vos met een tamelijk brede witte bles en 3 witte voetjes.
Linksachter is helemaal bruin.
Ik heb hem in Februarie van Manege Beerwijkhoeve in Dordrecht gekocht, en daar heeft hij maar 2 weken gestaan. Daarvoor "schijnt" hij uit Tilburg te komen.
Hij is zeer dominant, zowel naar paarden als naar mensen. Een echte hengst (denkt hij zelf).
Om het wat makkelijker te maken heb ik uiteraard normale foto's maar ook foto's van zijn opmerkelijke littekens, waardoor hij meer herkent zou moeten worden.

Allereerst een foto van toen ik hem net een week had, oorspronkelijke staat dus.
Afbeelding

De meest recente foto (zo ie hij dus nu, kijk hier niet naar want daar herken je hem niet)
Afbeelding

Op zijn rechterwang (als hij voor je staat) heeft hij een behoorlijk groot zwart litteken van waarschijnlijk een brandwond, waar nooit meer haar op groeit, tevergeefs er alles geprobeerd op te smeren maar geen resultaat Huilen
Zie hier :
Afbeelding

Op zijn achterbenen hij heeft ook een paar lelijke littekens van waarschijnlijk schrikdraad, of van een hoefnagel ( met ijzers eronder zetten misscien een vlieg weggetrapt toen ze nagels nog niet waren afgeknipt) en die wonden zijn omringt met witte haren, dus ook littekens...
Afbeelding

Afbeelding

En tenslotte ook nog 1 op zijn lies

Afbeelding

Ken je mijn paard, of denk je hem te herkennen dan hoor ik het graag ik ben nu al zo'n 3 jaar tevergeefs op zoek !!! Scheve mond

Verder zijn ik en bob hartstikke gelukkig met elkaar Lovers , na wat tegenslagen. Maar ik zou wel graag willen weten wat hij allemaal meegemaakt heeft.

Alvast bedankt !!!
Groetjes Shanna&Bob[/img]


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 20:53

He Shanna, ik kom uit Tilburg, en heb her en der eens gevraagd. Helaas kent niemand hem, maar dont give up!!!

Misschien nog meer mensen hier uit omgeving Tilburg???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:41

Hey anouk !!!

Harstikke bedankt, dat je toch een beetje navraag hebt willen doen, stel ik zeer op prijs..

Jammer dat er niet meer reacties zijn, maar in ieder geval bedankt !!! *LOL* *LOL*

Groetjes, Shanna

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 14:45

He ik kom uit oisterwijk,naast tilburg.Mij zegt hij ook niks.
Anoukie en ik kennen natuurlijk ook niet alle paarden hier.
Ik weet hoe moeilijk het is om een beestje na te lopen.Ik zoek namelijk al een hele tijd mijn pony welke ook in brabant moet staan,maar niemand weet iets.Veel succes.

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:45

hoi, ik ken je paard niet , maar ik vind wel dat je hem geweldig opgeknapt hebt!! echt een wereld van verschil!

All people smile in the same language....

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 15:47

hoi, ik ken je paard niet , maar ik vind wel dat je hem geweldig opgeknapt hebt!! echt een wereld van verschil!

All people smile in the same language....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 22:07

*LOL* *LOL*
Bedankt holly, dat je toch de moeite hebt genomen om even na te denken Haha!
Ik dacht hem laatst bijna gevonden te hebben, maar bleek waarschijnlijk een dubbelganger te zijn Lips are sealed

Enne tessa, bedankt voor het lieve compliment

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 23:12

Toch wel raar dat niemand hem kent, want met zulke herkenbare littekens moet iemand hem toch kennen. Zou ook heel benieuwd zijn naar wat hij allemaal meegemaakt heeft.

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag !

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:39

ja maar ja niet de hele wereld zit hier op bokt.. misschien s hij wel naar het buitenland verhuisd of weet ik waar Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 13:57

Ik zou dit bericht op zoveel mogelijk paarden-sites plaatsen. Helaas is niet overal de mogelijkheid om een foto te plaatsen, maar je weet maar nooit of het bij iemand een belletje doet rinkelen.

Gewoon overal deze tekst (en eventueel de foto's) neerknallen. Heel veel succes!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 15:54

little schreef:
Toch wel raar dat niemand hem kent, want met zulke herkenbare littekens moet iemand hem toch kennen. Zou ook heel benieuwd zijn naar wat hij allemaal meegemaakt heeft.


Ja dat zou je ook denken, ik heb hem al op verschillenden sites staan, maar krijg geen reacties helaas Huilen
Maar het kan natuurlijk ook zijn, dat niemand hem WILT kennen, want ik moet eerlijk zeggen het is een behoorlijk krengetje.. en zijn ze blij dat ze van hem af zijn Frusty

Maar in ieder geval bedankt allemaal Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 103 bezoekers