lucky is gevangen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 16:10

Haha! ik ben zo blij. ik heb het idee van de kraal toegepas omdat er daar inhet land een muur staat van een tuindersschuur en daar recht tegen over een aantal hoge palen. ik heb toen een emmer biks bij die muur gezet en aan 1 kant alvast een heken om de palen mijn longeerlijn. zodra hij naar de emer si gelopen heb ik de longeerlijn dichtgesloten om het hek en hem zo gevangen. en towen kwam het spannende moment. 2 km verder op moest hij op stal. dus met een half wilde pony 2 km over een weg met trekkers en vracht wagens. ik heb de longeerlijn over zijn neus gedaan voor de zekerheid want hij is nog al sterk. hij was wel wat opgewonden, vooral toen hij lags een alnd met koeien moest... die wilde hij wel even dekken Haha! Verward wat zou je daar uit krijgen?? ....een palf (kruising tussen koe en pony) Haha! vanaovnd ga ik hem nog eenmaal heerlijk verwennen. met al die spullentjes die ik voor hem heb gehad die ik nog over heb. en dan zal ik nog een foto maken als afscheid en die ook hier neerzetten...... knul ik zal je missen. ook al was je maar zo kort van mij... toch raakt het je. een pony die je halfdood op stal haalt en na een aantal maanden weer weg moet doen. maar hij ziet er fantastisch uit. en dat was mijn doel. ik hou jullie op de hoogte.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 16:11

uhh sorry voor alle taal fouten. komt door het snelle typen. hoop dat jullie het kunnen lezen.

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:13

hee dat is mooi dat je hem hebt!! wel een goeie manier! ja kan het me best voorstellen dat het toch erg is om hem weer weg te zien gaan, jij hebt hem er toch weer bovenop geholpen!! maar het is mooi dat ie een goed tehuis krijgt.

groetjes flore

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 16:20

Hej Lonneke,

Waar gaat Lucky nu naar toe eigenlijk???????????

ben blij dat je hem hebt kunnen vangen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 17:10

Dat had je eigenlijk moeten doen voordat je de dag ervoor 1,5 uur bezig bent geweest....
maar goed dat Lucky niet zo groot is ik kan me goed voorstellen hoe dat zou gaan met een paardenformaat hengst!!! Dat had je Valfjes gehad die uit zouden groeien tot Poeien...
Pling Ik wens Lucky veel succes in zijn nieuwe plekkie!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 18:08

lucky komt bij mensen in friesland. als je wilt zien waa kijk dan op http://www.spaansewaterhond.nl. vanavond gaat hij nog ff in bad en dan is hij klaar voor vertrke. zal de arme schat wel missen.hij is zooooo mooi geworden. zucht... was ie maar een merrie dan had ik hem nog beleerd(met het buurmeisje erop) en had ik hem zeker nog wel een jaartje langer kunnen houden. nou ja ik denk dat het wel goed is zo.


Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 18:14

Heee, wat goed van je Lonneke!!! Ben je Lucky toch mooi effe te slim af geweest, hihihi. En het is onvoorstelbaar hoe sterk die kleintjes wel niet kunnen zijn *LOL* En hou maar in gedachte dat ie naar een goed tehuis gaat en je zal hem vast wel mogen bezoeken als ie in Friesland staat. Sterkte in ieder geval...
groetjes, Caballo

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 18:30

Waar gaat ie heen in Friesland? Zie ik 'm wellicht nog eens.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, ikkedus, VosjeN, xDeena_ en 51 bezoekers