Vrijgezelligfeest organiseren.... iemand ideeen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Vrijgezelligfeest organiseren.... iemand ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 22:56

Nou, de titel zegt het al.
Mijn vriendin gaat trouwen, en dan moet er natuurlijk een vrijgezellenfeest georganiseerd worden. Maar wat moeten we doen?
Heeft er iemand een idee? Of misschien een heel leuk feest gehad?
Tell me!!!!

En oh ja, ze moet natuurlijk ook vreselijk te grazen genomen worden he? Hoe kunnen we haar het beste voor schut zetten?


Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 08:58

Je komt uit Almere dus Amsterdam lijkt dan een ideale lokatie. Bij deze link http://www.amsterdamexcursies.nl kun je heel veel vinden.
Zingen op de zeedijk bijvoorbeeld of schateren met schutters.
Erg leuk..... Haha!
Nog even een vraagje: de bedoeling van een vrijgezellenfeest is toch niet om iemand voor schut te zetten Verward
Stel je voor dat je zelf aan de beurt bent dan wil je toch gewoon een geweldig feest samen met je vriendinnen??
Veel plezier met de voorbereidingen!

Dees

Berichten: 18872
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 09:35

Las een kookwekker op een bouwvakkershelm (liefst zo'n gele). Laat die wekker elk kwartier afgaan en voer ze dan iets, zoals een bakje appelmoes, een glas beerenburg, een bord geel/roze spekken....
*lol*...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-02 20:18

Hahahahaha, wat een onwijsgoeie site Dees.
Misschien is het een probleem dat het in Amsterdam is. Mijn vriendin woont namelijk in Sliedrecht en de meeste van haar vriendinnen wonen ook in die omgeving. Ik zal even polsen hoe het zit met de auto's daar. Maar het zijn absoluut goeie ideeen, vooral die met die travestiet. Kunnen we haar mooi op laten maken als travestiet.

En dan die helm, hahaha leuk, die houden we erin voor tijdens het eten denk ik Haha!

Bedankt alvast! Nog meer ideeen zijn welkom!!!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 11:41

speurtocht met opdrachten opzetten, waarbij ze met het OV naar een bepaalde eindbestemming moet. Zelf schaduwen, en posten neerzetten. Super leuk, wel wat werk. Mocht je meer willen weten, PB maar

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 12:07

Dees schreef:
Las een kookwekker op een bouwvakkershelm (liefst zo'n gele). Laat die wekker elk kwartier afgaan en voer ze dan iets, zoals een bakje appelmoes, een glas beerenburg, een bord geel/roze spekken....
*lol*...

Zal ze blij mee zijn als ze net enorm veel is afgevallen om perfect in haar jurk te passen Bloos

Ik hoop maar dat mijn vriendin hier niet meeleest om allemaal rare ideetjes op te doen voor mijn vrijgezellenfeest over 4,5 maand!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie