Divoza is best snel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 16:15

Ik had maandag mijn bestelling op de post gedaan (nieuw zweetmes en een dressuurjasje) en heb het net gekregen! Wist niet dat ze zo snel waren! Cool Het jasje is best mooi, zit mooi vind ik.. heeft een fluwelen kraagje Party!! En het is gewoon een sprinter (de goedkoopste die ze hebben Cool ) en je krijgt er nog eens een kleding-hoes bij van 30.- (wist ik ook helemaal niet) Party!! En weer 12 puntjes erbij.. nog even sparen en ik kan een hele borstel kopen Knipoog
Maar ik wist dus niet dat Divoza zo snel was zeg! Maandag op de post gedaan, dan was het er dinsdag, nu is het donderdag en heb ik het al!!! Party!! Ben wel blij met m'n nieuwe spulletjes Cool


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 18:43

leeeuukk!!!
Ik vind het altijd wel spannend, iets uit een boekkie kopen, je weet tenslotte nooit of het wel is wat je wil.. Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 09:41

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 11:43

Ik heb in oktober vorig jaar bij Hippo Assen (horend bij Horselover) een badstof deken besteld. Heb in april maar gezegd dat ik de deken niet meer hoef... Frusty Dus ja, Divoza is wat dat betreft iets sneller Knipoog

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:05

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:08

Huh? Een HALF JAAR wachten op een deken? Da's lekker... Ik heb laatst een bodywarmer besteld bij Divoza, duurde wel een week, maar goed. Alleen zat-ie niet lekker. Voortaan toch maar geen kleding meer via internet bestellen, ik pas het toch liever ter plekke... Maar voor bitten en verzorgingsspullen is het wel handig.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:31

Ja ik weet niet, was een badstof deken voor een D-pony dus geen abnormale maat ofzo. En ik maar vragen en bellen naar Hippo. En dan kreeg ik te horen: "Bent u al gebeld door ons dan?" Euhm...nee? "Nou, dan is hij er kennelijk nog niet" Tssssss Boos! Mag ik misschien een keertje bellen na twee maanden als ze mij beloven dat hij er binnen een week is??
Ik weet niet wat er mis is gegaan maar die deken heb ik dus nooit gehad.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 16:33

Ik bestelde eens zwarte chaps met klitteband bij horselover, maat xl. Ik kreeg bruine met rits maat L, die terug gestuurd, kreeg toen zwarte met rits maat xxl, die terug gestuurd, kreeg ik weer zwarte met rits maat xxl. Er zijn in totaal zo'n vier maanden overheen gegaan. Uiteindelijk heb ik de chaps maar gehouden en voor een prikkie verkocht. Ik weet het wel. Ik bestel waarschijnlijk nooit meer iets bij horselover!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 16:04

ik heb ook 2x cd besteld bij divoza via internet die kreeg ik na een week.
ik wil nu ook graag een nieuwe jas maar die stond in de aanbieding nou was ik gister jarig en wilde ik um gaan bestellen was die uit de reclame nu is die weer 50,- duurder en dan nog is de verzend kosten er bij Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig maar ik ga hem wel halen gewoon er heen met de auto ik vind die jas wel erg Cool
xxxxxxxxxxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 19:51

Heb bij Horse Lover en Divoza allebei weleens iets besteld, waren er allebei wel snel. Op zich ideaal, zo'n ruitersportverzendhuis, maar het is inderdaad altijd afwachten wat je krijgt... Ik bestelde eens een grijze rijbroek, maar wat ik voor kleur thuiskreeg..... Mag Joost weten, niet te omschrijven kleurtje... Verward Toch maar teruggestuurd. Alles is goedgekomen, maar ja. Ilo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Niwla en 84 bezoekers