FD_horses schreef:Oké bedankt, bij een bestelling is het tot 60 dagen, word lang wachten vrees ik
Soms zijn ze ook heel snel hoor, ze hebben 60 dagen er bij gezet zodat je niet naar het dispute gaat als ze 2 dagen te laat zijn bv.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
roxiie schreef:OKe hier zitten echt verschrikkelijke 'uitwerkingen' tussen, maar ik zie toch ook wel een paar 'goede/betere' dupes. Dat het die dames niet staat zegt in die gevallen meer over hun eigen figuur dan over de daadwerkelijke jurk imo.
fjordjes schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb even een vraagje over een dispute.
Product is zaterdag geleverd, beschadigt gearriveerd en ik heb dus om terugbetaling van de aanschafkosten gevraagd.
De verkoper heeft nog niet gereageerd terwijl de reactietijd over ong 42u verstrijkt en er staat bij dat als de verkoper bij het verstrijken niet gereageerd heeft 'the dispute will be closed in your proposal.'
Nu snap ik die zin niet helemaal en als ik hem door translate heen haal krijg ik 'het geschil zal in uw voorstel worden gesloten.'
Betekend dat dan het in mijn voordeel wordt gesloten en ik dan dat geld terug krijg of begrijp ik het verkeerd?
Volgens mij hoeft het niet altijd zo te zijn dat jij dan ook daadwerkelijk geld terug krijgt. Heb je ook foto's gemaakt van het beschadigde product? Dat kan helpen. Verder zou ik een mail naar AliExpress sturen met de foto's zo vergroot je de kans dat je je geld terug krijgt of dat je het mag houden en een nieuwe krijgt.
bontebonte schreef:ik kon via de site aanklikken voor gewone verzending of via DHL dat hij er tussen de 5 en 8 dagen zou zijn zodat ik hem nog optijd heb voor een verjaardag . dus neem aan dat ze dat wel zien .....
lor1_1984 schreef:Ik heb even een vraagje over een dispute.
Product is zaterdag geleverd, beschadigt gearriveerd en ik heb dus om terugbetaling van de aanschafkosten gevraagd.
De verkoper heeft nog niet gereageerd terwijl de reactietijd over ong 42u verstrijkt en er staat bij dat als de verkoper bij het verstrijken niet gereageerd heeft 'the dispute will be closed in your proposal.'
Nu snap ik die zin niet helemaal en als ik hem door translate heen haal krijg ik 'het geschil zal in uw voorstel worden gesloten.'
Betekend dat dan het in mijn voordeel wordt gesloten en ik dan dat geld terug krijg of begrijp ik het verkeerd?
lor1_1984 schreef:fjordjes schreef:Volgens mij hoeft het niet altijd zo te zijn dat jij dan ook daadwerkelijk geld terug krijgt. Heb je ook foto's gemaakt van het beschadigde product? Dat kan helpen. Verder zou ik een mail naar AliExpress sturen met de foto's zo vergroot je de kans dat je je geld terug krijgt of dat je het mag houden en een nieuwe krijgt.
foto's zitten erbij, idem voor een korte beschrijving wat er aan mankeert.
dan wacht ik morgen nog even af en stuur daarna alsnog een mail naar aliexpress als ik niks hoor vd verkoper.
Sammie schreef:@Ananas, er zijn een bepaalde verzendmethodes waarbij het traceren tot en met de Chinese grens gaat. Daarna is het niet meer te volgen. Dat zou dit kunnen zijn? Anders is het een lange vlucht