Seems like a lifetime already!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 15:53

Lieve Zafira,

07-07-2007 als de dag van gisteren, maar hier leerden we elkaar voor het eerst kennen. Via via werd ik gevraagd om jou in te rijden. Wist ik veel dat je de liefde van m'n leven ging worden!

De kennismaking, wat is er nou beter dan een poetsbeurt?

Afbeelding

Als het goed is kende je verder nog helemaal niets, maar je was zo braaf en samen met een vriendin hadden we het zo voor elkaar.
Ons eerste galopje

Afbeelding


Helaas had ik niet echt een goede rijbak tot mijn beschikking (klein en zwaar) en het rijden op de wei was ook niet geweldig. Daar hadden we al gauw een oplossing voor!
Qimm @ [RT-HAW] 3 jarige Zafira @ work in het bos

Wat was en blijf je toch ook een braaf dier!
We bleven vooral lekker buiten rijden. Niet te lang en niet te veel want je moest ook nog mama worden!
Afbeelding
8 april was het zo ver, je eerste dochter was een feit. Om je hier goed van bij te laten komen hebben we lekker een tijd niets bijzonders gedaan.

Het rijden eenmaal weer opgepakt werd het maar eens tijd om met hindernissen kennis te maken. Op weg naar de rijbak van mijn vriendin. En zowaar, je snapte het :D
Afbeelding

Op een van de plekken waar ik graag reed begon het er steeds mooier uit te zien. Dus tijd voor foto's!
Afbeelding
meer -> [RIJ-ITP] Fotoshoot tussen de bloemetjes en in het water!

Ook ben ik ergens een keertje getrouwd met de ándere liefde van m'n leven :+
[RIJ-ITP] Trouwfoto's te paard

Ondertussen werd het tijd voor je eerste zoon
Afbeelding
Frederik a.k.a. Freek

Dat springen, dat vonden we wel geinig. We gingen eens wat spannendere hindernissen proberen
Afbeelding
Ging best mooi al zeg ik het zelf :D


Door chronisch gebrek aan een fotograaf heb ik maar weinig foto's want we zijn inmiddels al weer een jaar verder en hier hebben we dan dochter nummero twee. Giulietta!
Afbeelding

Daarna werd het alleen maar mooier. We gingen verhuizen, en ons nieuwe huis.... Had een heus weiland. Een belletje naar de eigenaar dat ik wel een grasmaaier kon gebruiken was zo gepleegd, en toen woonde ze in mijn achtertuin. Gezellig samen met oudste dochter Joy :) jullie bleven niet lang met z'n tweeen... Want het volgende kind stond al weer te gebeuren. Je had nog maar weinig uier en harsen deed je nog niet, maar ik had wel al een sliertje zien hangen 's avonds. Het was nog 3 weken te vroeg, dus ik verwachtte er niet veel van.... De volgende ochtend heel vroeg, op koninginnedag, kon ik de slaap niet meer vatten en glipte ik naar het weiland
Afbeelding

Daar was je al, 3 weken te vroeg maar blakend van gezondheid!
[KS-ITP] Bonte Boston, Barok Pinto (v. Apollo)

Ook het werk ging gestaag door. Eindelijk waren we op een plek waar ik een rijbak heel dichtbij had, al dat ouwehoeren en buitenrijden is leuk, maar soms is het ook een goed idee om dressuurmatig aan de slag te gaan. Hier was je het niet altijd even veel mee eens. Het viel me erg tegen, wat heb ik toch veel gemopperd en geroepen dat ik geen zin meer had om te rijden. Je ging zo hard en je werd zo 'boos' als ik je rustiger aan wilde laten doen. Ik wist dat je het kon, buiten ging het namelijk prima. We hadden hulp nodig, en dringend ook. Joolien heeft ons een aantal keer goed geholpen en na een tijdje konden we in overwegende rust en in een niet vliegend tempo rondrijden
Afbeelding

We hadden ons opgegeven voor een fotomeeting. Hartstikke leuk!
Afbeelding
Die bolle buik verraad al wat!

Afbeelding
Romeo <3

In deze tijd schafte ik ook een tailer aan en Na jaren smachtend te kijken als mijn vriendin met haar paardje naar Broekelo ging.... Kon ik eindelijk een keertje mee!
Afbeelding
We werden geheel onverwacht 3e :D

Dat was leuk. En het begon te kriebelen, dat dressuren ging al best heel aardig... Zou ik? Begin dit jaar was mijn allereerste startkaart een feit en kon het feest beginnen! Nou zijn wij helaas geen sterduo die de puntjes zo even bij elkaar harken, maar al met al gaat het niet gek. We hebben inmiddels b+14 met een persoonlijkrecord van 190.

Nog een fotomeeting, Broekland was erg gaaf...
[SGW-ITP] Zafira @ grensverleggende fotomeeting Bussloo

Wij in ons dressuurkloffie
Afbeelding

Nou werd ik ook nog gevraagd om mee te rijden met een viertal. Dat is leuk zeg! En ook niet geheel onverdienstelijk.
Afbeelding

We gaan hartstikke mooi.... Maar begin deze zomer kreeg ik bijna een hartstilstand je baasje belde me op om te vertellen dat hij je wilde verkopen....


AAN MIJ :D

Mijn lieve, lieve Zafira. Wat heb ik toch een geluk met jou, en hoewel ik je dikwijls achter het behang heb willen plakken ben je van goud.... En van mij!

To infinity and beyond.... <3


(Pfff waren dat 15 foto's? Ik heb nog lang niet alles kunnen vertellen, we hebben al zo veel meegemaakt! 1 ding is zeker meisje, voorlopig geen veulentjes meer! :D Overigens ben ik helaas al haar veulens uit het oog verloren. Mocht je er toevallig 1 van (her)kennen, ik hoor het graag!)

Volhouders bedankt voor het lezen!

Marjo89

Berichten: 3962
Geregistreerd: 01-01-07

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:10

Wat een mooie reportage van foto,s !
En wat een stel prachtige kids heeft ze op de wereld gezet !

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 17:20

Wat leuk zeg :D het ziet er super uit samen, leuke combi.

Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 19:30

Leuk topic en toffe foto's :D

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 09:58

Dat ziet er leuk uit!

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 10:33

Bedankt allemaal :)

Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 10:04

Wat een leuk topic, jullie hebben veel mooie dingen meegemaakt samen :D

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 17:10

Dank je wel :) Ik hoop ook nog heel lang samen met haar te mogen genieten :D

Niene87

Berichten: 3402
Geregistreerd: 09-03-10
Woonplaats: Enschede

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:46

Wauw hele verhaaltje gelezen :)
Time flies zeg *D

En wat geeft ze gave veulens!

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:51

Leuk overzichtje :) Gaaf dier!

maj0

Berichten: 6585
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:48

Wauw Kim super mooi verhaal!

Anoniem

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 11:29

Wat een leuk overzicht Kim! En wat ziet ze er super uit!!! Ik vind het nog steeds zo tof dat ze nu van jou is :D Heel veel succes verder!

Rohol

Berichten: 658
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 12:59

Jeetje, die is knap opgedroogd. Ze heeft het duidelijk goed, veel plezier met haar nog!

CedriiC

Berichten: 689
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Nijkerk

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 19:14

Wat een mooi topic :D Knap samengevat, die 8 jaar :wow: Wat zijn die bonte veulens gaaf! Hopelijk kun je er nog wat op het spoor komen. En op naar de volgende 8 jaar :D

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Seems like a lifetime already!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 20:48

Bedankt allemaal :) fijn al die reacties