Paardgereden in Londen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Paardgereden in Londen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 17:11

Ik was afgelopen weekend met een vriendinnetje in Londen. Ik had een reis gewonnen (verslag van de hele trip moet nog, maar nog geen tijd gehad Haha! ) dus wij zijn heerlijk met het vliegtuig naar Londen gevlogen, daar prima hotelletje....
Anyway, we hadden in een foldertje gelezen dat je kon paardrijden in Hyde Park en dat leek ons echt een geweldig idee! Paardrijden in hartje Londen! Zo gezegd, zo gedaan. Het was echt supergaaf! Wel gruwelijk duur Boos! maarja je kan niet alles hebben. Het waren hele leuke paarden en een hele mooie manege. Supermooi, groot park ook! Als jullie dus ooit een keer naar Londen gaan zeker daar gaan paardrijden! Echt de moeite waard!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:06

Tof zeg, had ik maar geweten dat daar een hele leuke manege zat. Ik was in de vakantie in Londen, maar ik ben daar niet geweest, tis ook zo groot allemaal.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:40

leuk zeg, zo had ik een buiten gereden in de New Forest, wat was je kwijt? Ik betaalde 18 pond voor een uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:52


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 18:56

Ik dacht dat mijn buitenrit van 80 pond in Wales duur was, maar dit is echt heel prijzig! (in Wales heb ik echt uuuuren gereden Lachen )
Wel geweldig, een keer door Londen rijden.. die kans krijg je niet vaak! Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:02

Leuk zeg! Hebben jullie ook foto's gemaakt? Lijkt mij ook wel wat om daarheen te gaan. In hoeverre letten ze daar eigenlijk op je gewicht? Ik zag op hun site namelijk staan dat je niet zwaarder mag zijn als 80 kg.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 19:44

Niet normaal meer die prijzen. 39 pond voor een buitenrit. De lessen zijn dan toch een beetje voor de jet-set, want die zijn nog duurder. Hyde park is prachtig, ook om gewoon in te wandelen Lachen

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 20:54

In het ANWB blad (de auto Kampioen) stond een stukje over Londen. Daarin stond als een van de tips paardijden in Hyde park. Ik mag inderdaad hopen dat je voor dat belachelijk hoge bedrag lekker hebt gereden. Het is natuurlijk wel leuk om eens een keer in het hartje van Londen een buitenrit te kunnen maken.

Wat leuk trouwens dat je een reisje had gewonnen. Waarmee had je dat gewonnen? Londen blijft toch wel een erg leuke stad.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:28

Leuk zeg !
Suzan, ik had dat stukje ook gelezen, leek mij ook wel leuk !
Nog een vraagje: hoe lang duurt zo'n tocht eigenlijk, en met hoeveel personen ga je ongeveer ?

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 22:31

Klinkt echt ontzettend gaaf, Doree! Ik zag ze toen ook rijden, dat leek me best leuk.
Maar ben je Hyde Park niet zo door?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 15:16

Ja het was echt belachelijk duur! Maar we wilden het per se doen en het is wel leuk om te kunnen zeggen dat je in Londen hebt gereden.
Hyde Park is idd niet echt groot, Fitz, maar drie rondjes is ook hartstikke leuk! Knipoog
En het waren idd echt hele sjieke stallen, met een boel eisen en belachelijk duur, maar blijkbaar willen mensen er zoveel geld voor betalen, want het loopt wel. Die lessen waren ook echt te idioot duur en het is echt niet beter dan in Nederland op een standaardmanege.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 15:56

ik ga in februari met school naar LONDON maar vrees dat we daar dan geen tijd voor hebben, vanwege het bezoeken van bedrijven.
Maar is wel weer goed voor mijn portemonaie dat ik dan niet kan Haha! .