Raar verhaaltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 13:16

Hoi,
vriendin van mij is op zoek naar een geschikt paard.Zij dus in zon advertentiekrantje kijken voor een paard en er stond dit in:

Haflinger ruin:2 jaar,erg lief,1.71m,beleerd en mak in het verkeer

Raar verhaal vind je niet?
Je mag nog geen eenz een paard van 2 jaar al beleren! En trouwens,de stokmaat klopt ook niet helemaal...hmmm er zijn toch veel mensen die geen *&^%&^% van paarden afweten...en toch een paard kopen...en dan weer verkopen in een rare advertentie.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:19

hoi
dat van de stokmaat is misschien een drukfoutje.
en je hebt altijd van die gladiolen die een paard met 2 jaar oud toch al beleren.
Ik zou zeggen bel erheen en je weet het percies.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:19

volgens mij is dit gewoon zo'n onzin-advertentie. maar je kunt natuurlijk altijd eens bellen en kijken wat het is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:23

Ja het komt in ieder geval een beetje vaag over. Maar ja, sommige mensen weten niet beter.
Kwam pas op een mooie site terecht van mensen die 'veldpony's' in de wei hadden staan. AHUM, zwarte pony's met veel behang, dus ik een mailtje erheen gestuurd van 'bedoelen jullie geen Fell Pony's? Site erbij gedaan van Fell Pony's zo van: kijk daar eens op, zijn sprekend jullie pony's, blablabla...' kreeg ik een mailtje terug. "We denken inderdaad dat je gelijk hebt. Bedankt voor de tip" Frusty Die mensen hebben zich waarschijnlijk zo een pony aan laten smeren en hoorden toen iets in de klank van 'veldpony's' nou leuk doe maar. Hahahahahahahahaha dan weet je toch niks van je eigen pony's af!!! Moest er wel om lachen hoor maar wel een beetje dom }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Domiinique, Faya__, Fenders, IndianSu, Kirsha, Laj1, Speirs en 100 bezoekers