pablo niet helemaal lekker...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

pablo niet helemaal lekker...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 19:55

Vandaag ging ik maar weer eens rijden... ik had vanaf vrijdag niet meer gereden dus het werd wel weer tijd.
De bak was echt supernat maar goed... ik had besloten om te rijden dus dat deed ik dus.
Ik had het zadel er al opgemikt en toen ging ik opstijgen... Dit ging niet echt super maar ja hij heeft wel meer van die momenten dat hij dat niet fijn vind dus heb ik daar geen aandacht aan geschonken.

Na een kwartiertje gereden te hebben... want het zat me toch niet zo lekker dat hij zo raar deed met opstijgen ben ik er van af gegaan.
Ik poets hem altijd na dus nu ook deze keer.
Maar hij had me opeens zo een pijn vlak bij zijn schoft en er zat ook een kleine bobbel... ook in zijn schouder...
Als ik hem aanraakte kwam hij meteen met zijn snoet naar mij toe.
Ik meteen mijn vriend gebeld en we zijn samen net nog even aar stal geweest.

Hij vond het ook vreemd... we hebben wel wat buigoefeningetjes gedaan en dat deed hij wel goed... tenminste redelijk...
Ik heb nu zijn dek maar ff voor een dagje afgehouden en maar ff aankijken hoe het er morgen uitziet.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 05:35

Wat vervelend dat hij pijn heeft, altijd naar als paarden pijn hebben en je niet kunnen vertellen wat er aan de hand is, en je ze er niet mee kan helpen.
Je gaat zeker wel naar de DA als het blijft?

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 16:35

ik laat er vanavond een vriendin van me naar kijken.
De staleigenaar dacht dat het een drukplek was....
Maar hij heeft al een jaar een witte plek op zijn rug maar dat is dus geen drukplek.

Ik heb vanaf donderdg niet meer op hem gereden en gister dus heel even... hij deed als zo raar met opstijgen... maar ja dat had hij wel vaker gedaan dus ik had dom als ik was geen aandacht aan geschonken.
Ik heb toen een kwartiertje gereden en toen was het dus hommeles.