Een klacht tegen mij door een klant.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Een klacht tegen mij door een klant.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 22:12

Ik was vanavond aan het werk en zoals bijna elke dinsdagavond kwam ook vanavond Claire weer even winkelen. Clair is een vrouw van achter in de zestig denk ik en ze heeft smetvrees, echt afschuwelijk. Ik zal jullie niet vermoeien met de manier waarop zij boodschappen doet, want dan wordt dit wel een heel lang verhaal.. Haha!

En om half zeven, tataa ze kwam weer binnen...En zoals elke week wilde ze haar wagentje weer bij mij achter de infobalie neerzetten. Ze vraagt het niet netjes, nee ze zet hem er gewoon neer. Maar vanavond lag het vol, met onder andere een tas die een collega had laten liggen. En madam gooit zo die tas weg.

Dus ik zeg tegen haar dat ik dat niet netjes vind en vraag of zij haar wagentje achter de klapdeurtjes neer wil zetten. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om dat te vragen. Ze kon maar beter naar een andere supermarkt gaan zei ze.
Toen zei ik: ''Nou prima, daar heb ik geen problemen mee".
Claire: ''Jij wordt ook met de dag brutaler he''
Ik: ''Ja, bij sommige mensen is dat ook wel nodig''. Extreme duivel
Claire: ''Jij denkt dat je hier de dienst uit kan maken he''?
Ik: ''Nou, volgens mij denkt U dat U hier de dienst uit kan maken''.
Claire: ''Nou meisje, hier zul jij spijt van krijgen, ik zal meneer Aaij (supermarktmanager) morgen bellen en een klacht tegen jou indienen''.
Ik: ''Dat is dan jammer, maar meneer Aaij is er morgen niet''. Haha!
Claire: ''Nou dan bel ik donderdag''.
Ik: ''Prima, doet u dat''.
Claire:''En je blijft met je poten van mijn wagentje af!''.

Om 10 voor 8 was madam dus nog steeds aan het inpakken, dus een collega van mij ging erheen om te zeggen dat we eigenlijk om 8 uur dicht gingen. En mevrouw begint toch te schreeuwen, wij waren een stel brutale nesten, en we waren asociaal en dit zou ze niet tolereren. En desnoods belde ze naar Zaandam..

En als laatste zei ze: ''En jij, LINDA, Jij zult hier spijt van krijgen, want jij krijgt op je donder van meneer Aaij''.

Nou jammer dan, mijn verkoopmanager hebben we alles verteld en die moest alleen heel hard lachen.

Maar ik vind het gewoon op een gegeven moment niet grappig meer, elke week is er iets te zeiken en zij trekt zich nergens wat van aan. Ik vind dat zij een winkelverbod moet krijgen. Bij iedere supermarkt in de buurt is zij zo overheersend. Ik kan haar wel schieten...

Wat vinden jullie hier nou van??Ik krijg altijd complimenten van mijn verkoopmanager dat ik zo netjes en beleefd tegen klanten doe, maar bij haar...Er knapte echt wat vanavond. Ik had er schoon genoeg van... Boos!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:18

is dat de AH aan de schutstraat? Mijn nichtje werkt daar ook Haha!

Lekker laten zeiken, volgende x weer gewoon braaf ja en amen zeggen. Zulke mensen valt niet mee te praten. Ze zijn verbaasd dat je uberhaubt een hele zin kan zeggen. Voelen zich te goed voor de kassamiepjes.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 22:19

Wie is jouw nichtje als ik vragen mag???:)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:20

ach ja mensen die zuigen moet je ook hebben he? Hele gefrustreerde mensen die op een negatieve manier aandacht vragen. Lache toch. En hoe ouder ze worden des te erger zeworden. Haha.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:25

Ach zulke mensen hou je toch.
Fijn dat je baas in ieder geval weet dat het niet aan jou ligt.
Ik werk zelf in een callcenter dus dan heb je wel vaker dat mensen heel onredelijk worden. En als ze dan echt niet kunnen winnen dan krijg je ook: wat is je naam en ik dien een klacht in blablabla.

gisteren toevallig een heel leuk geval.
We hebben een speciaal pilotteam waar bepaalde telefoontjes binnenkomen. Gisteren was een collega van mij de enige die daarvan aanwezig was. Krijgt ze een klant binnen die meteen begint te schelden en te zeuren. Hij zou een toestel gratis krijgen van ons??
Nou dat kan wel in combinatie met een verlenging maar daar was hij niet op ingegaan dus ook geen toestel. Dus zij hem dat uitleggen en ook dat hij eventueel alsnog kon verlengen. Maar nee hoor: hij begon weer te schelden en hij riep de hele tijd: ik eis dat het contract nu stopt!!!!

Nou op een gegeven moment heeft mijn collega gezegd dat hij maar terug moest bellen als hij normaal wilde luisteren en dat ze ook niet uitgescholden wenste te worden.
Dus hij ook weer van ik heb je naam enz.
Hij hing op en belde terug: maar doordat het een pilotteam is kreeg mijn collega dus weer die man aan de lijn. Hij had het zelf niet in de gaten en begon een heel verhaal over dat hij een klacht wilde indienen tegen een medewerker. Had hij even pech. Weer opgehangen, liet hij zijn vrouw bellen.....
Nou uiteindelijk heeft hij nog de hele avond heen en weer lopen bellen maar hij is niet geholpen.
Als hij gewoon normaal had gedaan was er niets aan de hand geweest.

Ach in het begin zat ik ermee maar nu laat ik het. Ik weet dat ik gewoon correct ben, en als ik een keer een boze klant heb dan houd ik me maar voor dat het niet persoonlijk bedoeld is!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:33

Ludo schreef:
Wie is jouw nichtje als ik vragen mag???:)


Dorien. kassamiepje Tong uitsteken

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 22:35

hee, wat grappig, moet ik morgen mee samenwerken, en Ella is dus ook een nichtje van je..Lachen Lachen

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:45

ja, maar ella werkt er niet meer he?
Grappig dat je ze kent.

leuke nichtjes heb ik he? Lovers

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 22:48

Echt wel! Haha Lachen

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:03

Ja, verschirkkelijk die klanten Lips are sealed Je moet je vaak zo erg inhouden Boos! En dat tegen 'n sloeberloontje Tong uitsteken (ik ben 17 en krijg per uur betaald)
Weet je waar ik op 'n gegeven momente ook zo kwaad om wordt? De klanten krijgen dus gratis zegels en dan moet je vragen of ze dat willen en dan moet je 'Ja' of 'Nee' indrukken en dan wordt 't erbij gerekent (anders klopt 't niet meer)
Ik: 'Wilt u GRATIS zegels?'
Klant: 'Nee hoor'
Ik: 'Voor de ovenschalen bedoel ik, he?'
Klant: 'Nee hoor'
Ik: Plingrukt 'Nee' in*
Ik: 'Wilt u koopzegels?'
Klant: 'Nee, maar ik wil wel die zegels voor die gratis zegels'
Ik: *Wordt na 'n paar keer behoorlijk moordlustig Extreme duivel *, want ze hebben 'recht' op die zegels volgens hun. Misselijk

Of als ik bezig ben met het schoonmaken v/d kassa's is de Service Corner open, ze ZIEN dat er niemand bij de kassa zit en TOCH gaan ze daar staan wachten Boos! Woedend kan ik hier om worden, ze kunnen gewoon bij de SC afrekenen Boos! Maar je bent verplicht om ze dan te helpen Boos! Je denkt nu: 'Wat is het probleem dan', maar als ze dat constant doen wordt je ook wel pissed hoor

Of mensen die je van 'n afstand aan 'ruikt' komen Misselijk Of van die irritante ouwe ventjes die je bij je naam gaan noemen (zien ze op je naamplaatje staan) en overdreven antwoorden, bijv:
Ik: 'Wilt u uw bon mee?'
Klant: 'Ja, daar heb ik toch recht op?!'
En dan op zo'n overdreven manier en met zo'n stomme kop erbij
Laat die mensen maar lekker ergens anders shoppen Schijnheilig

Het is dat er geen ander werk voor me is, anders was ik daar al weggeweest hoor Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:31

Ja ik zit deels achter de kassa meestal laatse want dan kan ik lekker vullen, maar ik kan er over meepraten.
Meestal hebben ze niet van die opmerkingen, ben bestwel vriedelijk en met sommige klanten kan je ook echt lachen vooral de wat jongeren die je dan nog gaan uitnodige voor een of ander feest ook, maar ligt wel aan mn bui! Haha!

Verder als zo geen hallo zeggen zeg ik weleens ook hallo of nog een keer hard hallo, daar heb ik zo'n hekel aan je kan toch wel gedag zeggen Verward
Er was er ook een joch en die zij ja mag ik me tas met een bom neerzettend ja ben van Bin Laden! Verward Echt stom! Misselijk

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:50

Weird joch en ik word nooit voor 'n feest uitgenodigd Verward Haha!

Ik loop er trouwens ook kranten bij, da's 'n stuk rustiger (en vermoeiender, ik=lui), maar het wordt wel weer nat en koud weer Verdrietig Gelukkig zijn die spinnen weg, ze spannen altijd 'n web over het voetpad Boos!
Solly, beetje offtopic Lips are sealed

Btw: Als ik ff heel brutaal mag zijn, wie is hier 16/17 jaar en wat verdien je bruto per uur en bij welke winkel? Bloos
Ik verdiende 'n paar weken geleden (op m'n 16de) E2,91 BRUTO per uur, dat lijkt me toch wel weinig, maar zat wel boven het minimum.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:58

Ja dat is idd er weinig joh ik ben 16 en verdient 3,20 ofzo.

Maar over dat feest vertellen ze bijv. aan het aantal drank dat ze een feest hebbenzeg ik lekker joh, ja kom je ook enxo daar en daar *LOL*
Doe ik natuurlijk echt niet! Knipoog

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 08:13

Toen ik daar kwam was ik zestien, bijna zeventien en verdiende ik in guldens 5,79. Nu ben ik negentien en verdien ik€ 4,67. Maar ik krijg volgende maand weer loonsverhoging. Maar ik vind het ook veel te weinig hoor... Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:11

Inderdaad de bas betaalt trouwens erg goed maar ik heb het wel naar m'n zin op het werk, en ik zou niet al mn vrieden willen kwijtraken daar, omdar ik wat meer zou willen verdienen Lachen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:12

Haha jullie maken wat mee daar!
Ach, bij sommige mensen moet je gewoon even je tanden op elkaar houden. Beter om geen energie aan te verspillen en later er hard om lachen! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:18

We hebben ook weleens een dronken vent aan de kassa gehad. Nou niet normaal joh schelde dreigen tegen de baas, jee niet normaal.
Of bijv. de moet ik de plu weten en dan vraag ik aan en college wat is dat zeggen die klanten echt heel door dat is een ananas. *LOL*
Of er komt weleens een heel verstrooid vroutje bij ons. Gaat ze allle bonnetje bekijken nee is niet van hmij, nee ook niet (gek he *LOL* ) Gaat ze voor de kinder tv zetten nou wij al lachen en ze is nog super doof ook. Of dan loopt ze eerst een paar rontje rond en dan zeg ze wat doe ik hier nou ook alweer *LOL* is echt grappig.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:22

er was eerst al een topic hier op algemeen die over het gedrag van klanten ging. Klanten versus personeel heette die geloof ik. En toen kwam dit ook aan de orde. In het begin werkte ik met plezier in een winkel, maar omdat klanten je vaak zo beroerd behandelen en dat je je inderdaad voor dat rotloontje je veel moet laten welgevallen werkte ik er niet meer. Jammer, want ik kan goed verkopen en met mensen opschieten. MAar op zo'n manier wil ik het niet meer hoor.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:43

Nou van dat vervelend behandelen valt opzich bij mij wel mee, alleen die dronken vent was erg, mischien omdat ik uit niet zo'n grote stad kom Lachen

Wel merk ik gebrek aan respect sommige mensen denken echt dat je zo super dom ben, echt zo dom joh tis toch maar een bijbaantje en als bijv. vakkenvlult heb je dat helemaal niet mensen vragen waar dat ligt en zijn best beleefd echt vreemd Verward
Ik baal er van dat ik geen grote mond mag geven soms, doe ik soms wel eerst erd ik echt keiboss op een man die geeft 10 euro ik heb het dus gewoon nog in mn hand want het was te weinig ja ik heb 20 gegeven, vuile leugenaar..... Boos! hij bleef er nog bij ook.
Al die mannen geven een knipoog he Knipoog bij hallo zeggen, best vreemd irl doen ze dan meestal niet Haha!
Of al er een lekker ding staat... Haha!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-02 12:00

Citaat:
Ik ben het er niet mee eens. Misschien omdat ik in Drenthe woon?? Ik werk bij de AH en heb bijna nooit last van onvriendelijke klanten. De meeste klanten ken ik ook en daar maak ik vaak even een praatje mee. En als mensen chagerijnig zijn, doe ik altijd heel overdreven vriendelijk zodat wanneer ik ze een prettige avond wens er toch nog een glimlachje afkan...


Dit schreef ik toen. Daar moest ik gisteravond ook wel aan denken..Nooit onvriendelijke klanten, haha Haha!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 23:14

Kais, k verdien 3,50 per uur en werk bij een bakker. Werk dan ook wel zwart, maar vind dak het dan toch redelijk getroffen heb! (ben 16)