Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Oscar schreef:Een deel van het BBB wordt altijd nog door beheer geschreven, bijv. het stuk dat onder Beleid staat.
September heeft voor ons bijna volledig in het teken gestaan van Horse Event. De voorbereidingen, de nieuwe locatie, de Boktlounge, de merchandise etc. etc. Eigenlijk hetzelfde als voorgaande jaren in september, alleen nu met als extraatje dat we het vertrouwde Deurne verlaten hebben en voor een deel niet meer terug konden vallen op dingen van voorgaande jaren.
Horse Event is achter de rug, maar de evaluatie gaat deze maand ook nog behoorlijk wat tijd in beslag nemen.
Mijn werk is vooral een continue proces. Het begeleiden van de hoofdmods, het meedenken in zaken die spelen etc.etc. Daarnaast zijn er altijd wel een aantal projecten die lopen en zaken die extra aandacht nodig hebben. Deze maand gaan ook de jaarlijkse evaluaties met alle teamleden van start en ik ben dan altijd druk met de voorbereidingen daarvan. Voor jullie niet echt heel spannend om te weten, denk ik, maar dit is wel wat mij op dit moment bezig houdt
Oscar schreef:
Citaat:cCitaat:bCitaat:a
Citaat:a
Citaat:b
Citaat:c
Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 5 bezoekers