Even voorstellen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 21:22

Hoi allemaal!

Enige tijd geleden plaatste ik dit topic: [BKR] Kennismaking met PRE

Op bezoek bij Finca Linda ter kennismaking met de PRE's en je droompaard tegen komen....het zal je maar gebeuren :D

Omdat het allemaal wat vlot ging en ik het ras totaal niet kende, hebben we afgesproken eerst een tijd te verzorgen en als de klik er was, dan kon ik haar kopen. Ik mocht alle tijd nemen die ik nodig had. Linda was zo lief om haar gedurende die tijd uit de verkoop te halen. Ze gunde dit paard om lekker aan de slag te gaan en had zelf haar handen vol aan haar hengsten en jonge paarden. Stiekem zag ze haar liever ook niet vertrekken ;-) Ik wist al gauw zeker dat wij een goed team zouden zijn, dus voor mezelf de knoop doorgehakt; met haar wil ik verder! Helaas kreeg ik enkele dagen later een heftig bericht en heb ik een famielid in financiele nood bijgestaan, waardoor de spaarrekening dusdanig slonk dat direct kopen geen optie meer was. En nu...? Linda heeft een gouden hart; ik mocht haar gewoon blijven leasen totdat ik het aankoop bedrag weer gespaard had!

Onder begeleiding van Linda ben ik nu heerlijk met haar bezig, voornamelijk aan de dubbele longe. Rijden pakken we rustig op, eerst de juiste basis erin.

Eigenlijk wilde ik haar pas voorstellen als de koop officieel rond was, maar vandaag heeft Ivonka (ID Photos) zulke mooie foto's gemaakt, dat ik ze met de hele wereld wil delen!

Dus hierbij 'mijn' trots; Camelia del Parral!
Een heerlijk eigenwijze 7-jarige PRE. Moeder: Festera del Parral, vader: Predilecto V.

Afbeelding


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DominiqueDG op 27-09-15 21:49, in het totaal 2 keer bewerkt

churity
Berichten: 42
Geregistreerd: 16-05-15

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:40

Wat een leuke combinatie jullie twee! Wat aardig van Linda dat je alsnog de kans krijgt om je droompaard te kopen. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen +:)+ en gauw een update plaatsen hè!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 21:44

churity schreef:
Wat een leuke combinatie jullie twee! Wat aardig van Linda dat je alsnog de kans krijgt om je droompaard te kopen. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen +:)+ en gauw een update plaatsen hè!


Bedankt!! Ik ben zo gelukkig met haar en apetrots!

Updates zullen er zeker komen!

Ivonka

Berichten: 4948
Geregistreerd: 11-12-05
Woonplaats: Malden

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:47

Heel veel geluk met deze topper! En een betere plek kun je bijna niet treffen!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 23:00

Ivonka schreef:
Heel veel geluk met deze topper! En een betere plek kun je bijna niet treffen!


<3

Bedankt!!