Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:06

Vandaag 30 piek bij elkaar gechecked :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 21:33

Tallie1979 schreef:
Vandaag 30 piek bij elkaar gechecked :D


Lekkerrrrrr, lang mee bezig geweest? Wat voor checks heb je gedaan? :D

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:18

Ik heb 3 plus babymelk checks, een broncho check en 2 tonijnchecks gedaan. Alles bij elkaar goed voor 1.5 uur :)

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:25

Bij mij niks helaas.. Wou naar een stad verderop fietsen (15km) want stond gister veel open, vandaag nog maar 3 dingen.. Dus zag ik een babymelk check hier in het dorp, wou ik erheen. Was ie weg, kijk ik om 5uur stond ie er weer, 6 uur weer weg. En nu staat ie er weer! Zal ie morgen dan voor mij zijn? :D

Lekker hoor 30 in 1,5 uur, dat is toch echt niet slecht verdienen!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:41

30 euro in 1,5 uur is niet gek zeg. Ik ben zeker een half uur bezig geweest met die zuivel check en dat voor 7,50 nou ja én een invite, dat is dan wel weer leuk :)

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 23:06

Merell123 schreef:
Bij mij niks helaas.. Wou naar een stad verderop fietsen (15km) want stond gister veel open, vandaag nog maar 3 dingen.. Dus zag ik een babymelk check hier in het dorp, wou ik erheen. Was ie weg, kijk ik om 5uur stond ie er weer, 6 uur weer weg. En nu staat ie er weer! Zal ie morgen dan voor mij zijn? :D

Lekker hoor 30 in 1,5 uur, dat is toch echt niet slecht verdienen!


Volgende keer reserveren als je hem ziet staan en je in de buurt bent :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:37

Iemand nog op pad geweest voor Roamler vandaag? Heb net toch nog weer een zuivelschap check gedaan dus nu duimen dat deze ook goedgekeurd wordt. Medewerker die ik aansprak nam me helemaal mee naar boven naar kantoor waar de grote bazen zaten. Die waren helemaal verbaasd dat ik op zaterdag kwam een zaten beetje gekheid te maken dat ik geen Nikon meekreeg voor de foto's ipv mijn eigen telefoon. Maar goed mocht mijn opdracht wel doen dus ik vind het prima.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:21

Goedgekeurd!!! Gelukkig :D Ik zat maar te wachten en te wachten op de keuring, zit ik even in de app te kijken om te zien hoelaat ik het verstuurd had zie ik er ineens goedgekeurd bij staan. Kijk ik in mijn inbox, ja hoor gewoon een berichtje dat hij goedgekeurd was van een uur eerder al. Waarom ik daar geen push bericht van heb gehad is me een compleet raadsel :?

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:08

Vandaag weer 20 euro verdiend, vandaag 2 uurtjes werk gehad, lagen wat verder uit elkaar. :P

Maar heb vanavond wel een uitbetaling van 107 euro kunnen aanvragen, toch niet slecht verdiend in een weekje :D

Alwiene, dat heb ik ook soms, dan geeft de app het gewoon niet door ofzo?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:36

Zo, 107 euro in een week is zeker niet gek, ik heb deze maand pas iets van 4 tientjes ofzo. Misschien maandag nog even kijken of ik nog een paar zuivelchecks mee kan pakken, want hoop/denk dat ik ze nu door heb hahaha. En dan is het wel lekker verdienen.
Ook wel fijn om weer een invite erbij te hebben, al heb ik nog geen idee aan wie ik die uit moet delen. Aan alle kanten hoor je dat mensen invites weggeven maar de nieuwe Roamler er nooit meer wat mee doet, en dat is toch verrekte zonde. Maar hoe je dat kunt voorkomen, ik heb nog geen idee eigenlijk.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:57

Alwiene schreef:
Zo, 107 euro in een week is zeker niet gek, ik heb deze maand pas iets van 4 tientjes ofzo. Misschien maandag nog even kijken of ik nog een paar zuivelchecks mee kan pakken, want hoop/denk dat ik ze nu door heb hahaha. En dan is het wel lekker verdienen.
Ook wel fijn om weer een invite erbij te hebben, al heb ik nog geen idee aan wie ik die uit moet delen. Aan alle kanten hoor je dat mensen invites weggeven maar de nieuwe Roamler er nooit meer wat mee doet, en dat is toch verrekte zonde. Maar hoe je dat kunt voorkomen, ik heb nog geen idee eigenlijk.


Ik blijf mensen eigenlijk altijd spammen tot ze level 2 zijn. Daarna zal het me worst wezen en steek iker geen energie meer in. Heb er nu van de 7 invites 1 die nog steeds geen level 2 heeft gehaald, en daar stop ik nu ook geen spam energie meer in (ik doe ongeveer 1x per maand een herinnering als ze level 2 hebben gehaald).
Heb er 1 die echt nog steeds actief is. Niet zo actief als 100 euro in een week, maar meer richting de 0.50-1 euro per maand die ik krijg.

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:01

ik wilde vannochtend de scheer opdracht doen bij de appie, verkopen ze geen schreermessen. dit aan gegeven, moest ik alsnog 29 vragen over scheermessen beantwoorden en hoe ze beveiligd zijn.....ik geef toch net aan dat ze niet bij onze appie verkocht worden!!!!!! -O- -O-
het zou maar 2 euro opleveren dus heb hem geannuleerd

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:14

Jill, dat had ik gisteren ook, overal aangegeven dat het niet in het assortiment zit en een foto gemaakt, kreeg gewoon uitbetaald hoor :)

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:33

ik had gewoon geen zin om al die vragen te beantwoorden :') ik was niet in de stemming om geduldig te zijn :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 19:55

Die scheer opdracht leek mij wel aardig tot ik zag dat je de winkelmanager aan moet gaan spreken als er iets niet op voorraad is, dat leek me beetje teveel moeite van het goede voor die 2 euro :=

@Jooproo, tnx, misschien moet ik er ook meer bovenop zitten, maar wil ook niet te bemoeizuchtig overkomen. Ach uiteindelijk zet het ook niet echt zode aan de dijk die 2%. Zoals nu heb ik deze maand 4 tientjes en dan heeft Anouk van mij 80 cent, nou wow :')

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:16

Haha ik heb die scheeropdracht gedaan, en inderdaad best lang bezig geweest. de bedrijfsleider ging een heel gesprek met me voeren over diefstal enzo, prima hoor! Hele aardige man, maar ben er daardoor wel erg lang mee bezig geweest, wel goedgekeurd dus toch weer €2 rijker.

Doet 1 van jullie wel eens de frisdrankchecks bij de subway, bakker Bart of new york pizza enzo? Hoe doe je dat als 'mystery guest'? Dat kan toch eigenlijk niet :P .

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:28

Nee die frisdrankchecks begin ik niet aan, ik zie werkelijk niet in hoe ik dat zou moeten doen als mysterie guest. :n

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:53

Die gaat best makkelijk als mysterie gast :)) alleen veel te vaak afgekeurd en tien ik hem destijds een aantal keer heb gedaan waren de vragen niet duidelijk gesteld waardoor je wel misverstanden kreeg.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:56

A_nouk schreef:
Die gaat best makkelijk als mysterie gast :)) alleen veel te vaak afgekeurd en tien ik hem destijds een aantal keer heb gedaan waren de vragen niet duidelijk gesteld waardoor je wel misverstanden kreeg.


Je zou denken dat de vragen bij die check helemaal niet onduidelijk kunnen zijn. Maar hoe ga jij bijvoorbeeld in de Domino's of de Bakker Bart deze check doen dan, ongemerkt?

Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:00

ik heb eens in een supermarkt dat eigenlijk meer een soort mini buurtsuper is aan de manager gevraagd of ik wat foto's mocht maken voor een markt onderzoekje, hij vroeg verder niet om tekst en uitleg en vond het allemaal prima

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:02

Ik zal wel een heel verdachte kop hebben ofzo, want bij mij vragen ze bijna altijd verder waar het dan voor is enzo. Helaas weet ik dat 9 van de 10 keer ook niet dus moet ik ze het antwoord schuldig blijven :P

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:11

Heeft iemand een invite over voor een vriend? Hij heeft nu geen werk en is vreselijk enthousiast! :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:15

Je hebt pb!!

PoelieWoelie

Berichten: 4717
Geregistreerd: 08-12-04

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:36

Hij heeft nu net de eerste opdracht gedaan, maar er staat nog niks nieuws. Ik kan me niet herinneren of dat bij mij ook zo was. Moet eerst de ene worden gecontroleerd worden voordat hij de rest kan doen?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:45

Klopt, in het begin heb je maar 1 opdracht, die moet eerst goedgekeurd worden voor er een nieuwe komt. Langzaamaan komen er dan meer en als het goed is komen er voldoende om aan je xp voor het volgende level te komen.