Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:18

future_vet schreef:
Tallie1979 schreef:
Vandaag 26 euro in 40 minuten binnen geharkt, beter betaald dan een normale baan! :')



Wauw, welke opdrachten dan?


Ik had er een paar babymelk+ checks en jupiler check bijzitten :P


Jilletje

Berichten: 8172
Geregistreerd: 18-11-06
Woonplaats: Limmen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:28

hier vallen de opdrachten de laatste tijd erg tegen, veel is toch te ver weg

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:32

Ik volg het toch al even nu.
Ik ben niet zo'n held met fotos maken in winkels van producten. Tenzij het iets kleins is. Maar ik reis wel erg veel, verschillende plaatsen. Is het dan wel iets voor mij?
Wat willen ze bij de checks precies zien/weten?

Laerkens Beauty

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 19:19

Tsja ik sta inmiddels op m'n dooie akkertje foto's te maken, vooral in suermarkten is er echt geen haan die er naar kraait :')
Het gaat vooral om het checken van de voorraad, prijzen en daar dan ook foto's van maken :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:19

Nu ze er zelfs invites voor over hebben net toch maar een zuivelschap in beeld opdracht gedaan. Stiekem vond ik hem nog best leuk, medewerker was ook heel relaxed. Alleen hij duurt wel echt lang en veel werk en ook veeleisend dus ik zit echt wel keihard te hopen hier dat hij goedgekeurd wordt! !

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:21

Ik zat echt ontzettend te twijfelen om hem te gaan doen maar was voor mij toch best ver rijden, wel een leuke beloning! Ik duim mee dat hij wordt goedgekeurd :D !

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:02

Merell123 schreef:
Ik zat echt ontzettend te twijfelen om hem te gaan doen maar was voor mij toch best ver rijden, wel een leuke beloning! Ik duim mee dat hij wordt goedgekeurd :D !


We waren in Putten geweest en kwamen op de terugweg toch zowat over Harderwijk en daar stond er 1 open. Dus die heb ik gedaan. :) Vanuit huis zou ik ook wel een stukje moeten rijden nu want hier zijn ze allemaal weg. Eerst maar eens zien of ze deze gaan goedkeuren. Zoniet dan heb ik het wel gehad met deze opdracht denk ik zo maar :P

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:59

Hier staan er drie open maar ben gisteren onder t mes gegaan dus helaas, morgen vriend maar even lief aankijken haha

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:44

Ik ook gedaan. Vakkenvuller (met ze4e) vonden het wel best. Hadden net alles aangevuld, dus was best simpel te doen :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:51

Gloeiende, afgekeurd!! Bleken er midden tussen alle meters eetzuivel 2 pakjes met drinkyoghurt voor kinderen te staan en die meter had dus ook bij de drinkzuivel meters gemoeten. Ik had zó goed gekeken op de grens, maar dit was er echt middenin, die zag ik niet aankomen. Grrrr. Nou van mij mogen ze ze verder houden hoor, mij te gevoelig voor fouten. Pffff.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:54

Als je mijn post terugleest alwiene bad he terug kunnen lezen dat ze met die opdracht echt mierenne*uken :=

Oh wat heb ik me aan de opdracht geïrriteerd...


Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:57

Ik ga het niet eens proberen! :') Ik ben hier in de stad niet de enige die ze negeert! :')

Ik heb wel de hoestdrank gedaan, die is erg simpel en snel! :j

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:11

Ohh balen! Helemaal als je er zoveel moeite voor hebt gedaan.. Dan weet ik nu zeker dat ik hem oversla, als beginner misschien niet heel motiverend om zo'n moeilijke te pakken..

Rofah, sterkte!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:20

Nou Anouk, ik heb even teruggelezen en jij had er ook wat mee te stellen inderdaad, al was het bij jou uiteindelijk nog goed gekomen geloof ik aan je posts te zien, jij bent hem dan ook blijven doen hihi. Ze zeggen dat ik het nog een keer mag proberen. Wat denken ze zelf :+ Dat willen ze vast ja, want waren verder zwaar perfecte foto's precies zoals ze bij de voorbeelden stonden. Maar ik kan niet ELK mini productje gaan bekijken en bedenken of het misschien eetzuivel/drinkzuivel is hoor :n

Die hoestdrank stond hier vlakbij alleen open bij de Kruidvat waar ik laatst op mijn flikker heb gekregen dat ik er geen foto's mag maken, dus daar kom ik voorlopig maar ff niet meer voor Roamler :+

Merell, je kan het altijd proberen, maar voor de motivatie misschien wel zo verstandig om het niet te doen :')

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:50

Ja het zijn echt ellendige opdrachten, ze zijn bij mij volgens mij ook een keer of 3- afgekeurd. Toen de toestemmingsbrief er ik kwam ging het makkelijker...

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 09:14

Goedgekeurd. Al was de laatste foto er 1 zonder drinkzuivel (a)

Jinte

Berichten: 4833
Geregistreerd: 08-10-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:47

Hallo Roamlers,

Sinds gisteravond heb ik de app ook weer. Jaren terug gehad op m'n iPhone, en nu op m'n HTC. Nu voornamelijk bezig met opdrachten voor XP en ook de thee check gedaan. Morgen of vanavond nog in het dorp bij de AH en Big Bazar 2 doen. Helaas is de zuivelcheck niet in de buurt..

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 20:54

Welkom terug Jinte! :D

Ik hoop dat het morgen droog is, dan doe ik een rondje met de scooter :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:08

waaah ik had zoiets frustrerends vanmiddag... Stond in een winkel een check te doen, alle vragen beantwoord, moest nog 1(!!) foto maken.. En m'n telefoon valt uit en wilt gewoon niet meer aan.. En er was echt wel een leuk bedrag mee te verdienen, en was nu toch toevallig in de stad, grrrr ik baal!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:18

Arghhhhh Merell dat is echt super super super frustrerend!! Heb je al je werk erin gestopt en dan krijg je zoiets. Grrrr ik voel met je mee :j Welke check was het eigenlijk?

Welkom (terug) Jinte. :D

Morgen andere plannen dus zal wel geen Roamler inzitten, maar je weet nooit en anders misschien zaterdag als er nog wat leuks bij zit.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:38

Volgens mijn weerapp moet het droog blijven, dus dat wordt morgen weer even rondsjeezen! :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 00:01

Broncho check! Hij is hier in de buurt meer waard dan op andere plekken zie ik. Zou dat betekenen dat er weinig roamlers zitten?

Klinkt goed mooi weer! Misschien doe ik dan maar eens sportief en fiets ik een Roamler-rondje :D

NadineK

Berichten: 383
Geregistreerd: 09-12-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:01

Jaaa, inderdaad level 2 bereikt!

Merk dat het nog wel een drempel is om naar winkel te gaan en daar eens uitgebreid foto's te gaan staan maken. Zeker omdat ik 8 foto's maken voor 2 euro niet heel ideaal vind. De verhalen over afkeuren in dit topic zijn ook zeker geen motivatie het wel te proberen :')

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 09:29

NadineK schreef:
Jaaa, inderdaad level 2 bereikt!

Merk dat het nog wel een drempel is om naar winkel te gaan en daar eens uitgebreid foto's te gaan staan maken. Zeker omdat ik 8 foto's maken voor 2 euro niet heel ideaal vind. De verhalen over afkeuren in dit topic zijn ook zeker geen motivatie het wel te proberen :')


Welkom bij roamler! :D

Dit is nou precies wat het inhoud, foto's maken in winkels. :P en soms keuren ze af, meestal niet!

Gewoon doen, je zal zien dat het meevalt!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:32

Hoe is het met jullie Roamler plannen gelopen vandaag?

Ik heb na de andere plannen van vandaag nog een Bronchostop check meegepakt. Was de enige klant in de winkel dus dacht van 'oh oh' maar het personeel had blijkbaar betere dingen te doen dan op mij te letten dus dat was zo gefixt.

Daarna tegen al mijn voornemens in tóch de zuivelcheck in Harderwijk nog een keer overnieuw gedaan, en jaaaaaaaaaaaaa goedgekeurd. Daar ben ik toch wel erg erg erg blij mee, omdat ik er echt lang werk aan gehad heb om alles fotografeerbaar te maken.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers