Coole kikker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-01 22:23

Dat blijkt Udinde te zijn. Vandaag heeft ze voor het eerst aan het tuur gestaan. Noh, daar vond ze niets aan. Eerst wat getrokken, kijken of het ook los kon, maar verder, och nee hoor. Waarom druk doen, als het ook rustig kan?
Mijn vader heeft Isolda voor een klein rondje mee naar buiten genomen. Ook dat vond ze niet echt erg. Isolda wel! Het tweede rondje heb ik Isolda meegenomen. Kwam ook nog een shovel tegen, Sjonge jonge, ik werd bijna omver getrokken! En bijna tussen het hek gedrukt en bijna in de sloot gegooid!
Maar toen dat enge ding weg was, werd ze weer rustig.

Weer terug naar Udinde en haar losgelaten. Ze hoefde niet eens geruststelling bij haar mam te zoeken en ging vrolijk in de ronde kijken. Alsof ze wilde zeggen, nou vonden jullie dit nou zo spannend?? En Isolda maar aan haar snuffelen.
Heb haar daarna nog even gekriebeld en geaaid en ook voetjes gevraagd. Ook daarvan niet onder de indruk, ze vond het wel grappig en probeerde me in mijn achterste te bijten. *LOL* boefje is het toch!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 22:24

Wat leuk dat het zo'n stoer veulentje is. Echt heel gaaf! Cool Cool Cool Cool

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 23:39

Leuk zo'n zelfstandig ding. Dat kon wel eens een zelfstandige dame/heer (weet even niet) worden. Daar kun je een hoop lol aan beleven. Doet me denken aan een Fjord van een kennis van mij. Als die wapperend plastic zag dan ging ie kijken of er wat te eten onder zat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 00:12

Hahahaha, zulke Fjordenverhalen kan ik je ook vertellen sinds ik IJsco heb pffffffff. Laatst gingen we springen, maar mevrouw wilde haar best niet doen dus werden er emmers onder de hindernis gezet om het wat spannender te maken en toen (nog nooooooooooooit geweigerd) BOEM op de rem en met haar neus de emmers omgedraaid om te kijken of er wat in zat. Boos!

Maar IN IEDER GEVAL Schijnheilig wat leuk dat Udinde zo rustig bleef! Ze is echt een eigenwijsje met een heel sterk karakter volgens mij. Echt leuk. En nog even een vraagje: wat is een 'tuur'? Bloos

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-01 08:20

hahaha, sorrie, das dialect. Hier wordt het wel "rope" genoemt geloof ik?
Nou ja, een stuk touw met een pen in de grond waar ze aan vast kan staan.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 13:09

ja, lijkt me erg handig die dingen ( pen i/d grond), maar ik ben o zo bang dat ze dus in een gekke bui ( die komen vrij vaak voor zeg maar *LOL* ) al d'r beentjes breekt omdat ze verstrikt raakt enzo..
Udinde lijkt erg op Wayorna volgens mij: die gaat ook vanaf dag 1 alleen op pad, de wei verkennen, met Roy kennis maken,en met mij mee ipv met mama..
Ze heeft nu al een paar week elke dag een paar minuten het halster om en elke dag gaat het aandoen weer makkelijker Lachen Nu kost het vrijwel geen moeite en geduld meer, ze blijft vrijwel stil staan!! In het gebin moest ik het eerst om d'r hals doen, met de rest los zeg maar, dan ging ze f weg, schudden enzo en daarna kon ik voorzichtig verder, de boel goed doen en vastmaken. Nu kan dat in 1 keer. Heel soms loopt ze daarna nog ff naar de waterbak om aan de rand dat gekke ding af te schuren enzo, of met d'r achterpootjes een voor een proberen 'm af te schoppen, maar als iedere keer weer blijkt dat dat weinig effect heeft, geeft ze maar weer op *LOL*
Hoe reageerde/reageert udinde op het halster en hoe vaak/lang doe je 't om..?
Ik nu dus elke dag, soms 2 keer ff, en dan meestal tussen de 10-20 minuten en dan weer af.In het begin maar een paar minuutjes, tot ze gewoon rustig stond/lag, nu dus langer.

Heb trouwens weer een paar (aardig gelukte vind ikzelf..)foto's op m'n comp. staan, ga ik zo ff plaatsen!
Jij hebt ook geen scanner thuis, net als ik..? Ik ga straks m'n tweede gewone rolletje ophalen bij de kruidvat, dat zijn
dan in totaal 48 foto's Lachen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 14:14

wat een stoere dame wordt dat!net als soraya,veulen van anous.
volgens mij komt dat doordat ze zo'n geweldige mam en baasje hebben Knipoog
echt leuk dit te lezen!