Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:46

Ik kom ook weer eens meepraten, ooit begonnen met roamler door bokt en inmiddels alweer bijna level 8 :)

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:47

_Laura_ schreef:
Gisteren 1 babymelk check voor €8,50, ik had een hele aardige medewerker en binnen 3 minuten was ik weer buiten. Snel verdiend :D

Ideaal zijn die he? De meeste babymelk checks stijgen vanzelf naar de 8 euro op zaterdag vanaf uur of 15, 16 of 17. Altijd lekker verdienen *\o/*

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 22:08

Ben ook benieuwd Anouk, heb nog niets gehoord, maar wacht even geduldig af, het was tenslotte zondag vandaag.

Babymelk check+ vind ik de ene keer helemaal niet erg om te doen en de andere keer zie ik alleen maar argwanende winkelbazen voor me en heb ik er totaal geen zin in. Gisteren had ik zo'n dag dus die niet gedaan. Sowieso wil ik die bij onze buurtwinkel niet doen, daar kennen ze me net ff te goed om met zoiets aan te komen :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:16

Wow, kijk ik vanmiddag bij de opdrachten, staan er wel zo'n vijftien tot twintig voedingswaardenchecks, allemaal bij dezelfde winkel. Ik heel enthousiast er naartoe, van plan om er veel te doen, maar wat een piep-opdracht zeg.....kon de producten niet vinden of ze hadden andere streepjescode. Heb er uiteindelijk twee gedaan, nu afwachten of ze goedgekeurd worden.
Nu staan er nog vier open ofzo. Hoe doen jullie dat? Was toch al gauw met zoeken ook tegen half uur voor opdracht kwijt.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:23

In principe vertik ik het om voor 2 euro 20 foto's te gaan maken :+ Dat is tenminste wat die check waard was de laatste keer dat ik hem zag.

Gisteren tijdens de 1 na laatste foto bij een kruidvat promo check aangesproken dat dat niet de bedoeling was. Niet af kunnen ronden dus, wel goedgekeurd. Maar ben nu huiverig om elders dezelfde check te doen uit angst dat hetzelfde weer gebeurt :=

Stond vanmiddag activia checks en jumbo promo checks bij dezelfde winkel, maar tegen de tijd dat ik er klaar voor was waren de jumbo checks weer pleitte helaas dus toen had ik geen motivatie genoeg meer :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 14:28

Haha, tja, ik had vanmiddag tijd en bovenal puf om er wat aan te doen. En ja, de afgelopen dagen was er weinig beschikbaar! De kruitvat sla ik hier over, zulke kleine winkels en altijd rommelig dat ik me er niet eens aan waag voor die overzichten enzo.
Was nu toch ook wel beetje huiverig dat ik aangesproken zou worden, zolang rondstruinen en uiteindelijk met weinig boodschappen weg

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

kerstkransje
Berichten: 455
Geregistreerd: 22-02-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:48

Dat is ook echt mijn "angst" dat je aangesproken wordt. Hoe gaan jullie daar mee om?

2 dames op stal,
en 3 in mijn hart

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:50

Dat heb ik nog niet meegemaakt.
Pfff, opdrachten zijn nog steeds niet nagekeken.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:04

Eén goedgekeurd, één afgekeurd..... Had een foto die volgens hen niet scherp is...... Balen!
Nou, alwiene heeft er wel weer paar cent bij, ik drie euro ofzo....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

liefsmarleen

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Tilburg

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:12

Die voedingswaarde check zijn echt ... Ik begin d'r nooit meer aan haha. Toendertijd waren ze voor 4, maar zelfs dat is al die moeite niet waard

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:24

Hij is voor twee euro en dan dertig cent extra per gevonden product. Nou, ik werd moedeloos dat ik veel dingen niet kon vinden....
Idd, eens en nooit meer deze opdracht denk ik.
Ik vond een tijdje terug de stratencheck erg leuk! Hoop op weer zoiets

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:46

liefsmarleen schreef:
Die voedingswaarde check zijn echt ... Ik begin d'r nooit meer aan haha. Toendertijd waren ze voor 4, maar zelfs dat is al die moeite niet waard

Ze worden inderdaad vanzelf meer waard. Het werkt wel om van te voren even te googlen hoe het product eruit ziet, dan doe je in principe 4 checks in het uur. ALs ze eenmaal 4-6 euro waard zijn, is dat wel rendabel. Voor 2 ga ik het ook echt niet doen....

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:47

kerstkransje schreef:
Dat is ook echt mijn "angst" dat je aangesproken wordt. Hoe gaan jullie daar mee om?

Ik verzin meestal iets, geen zin om het hele roamler concept uit te leggen :') Meestal iets alsin foto maken want weet niet welke babyvoeding mn zus moest of foto maken want weet niet precies wat mn moeder moest hebben :')

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:54

Maartje__ schreef:
kerstkransje schreef:
Dat is ook echt mijn "angst" dat je aangesproken wordt. Hoe gaan jullie daar mee om?

Ik verzin meestal iets, geen zin om het hele roamler concept uit te leggen :') Meestal iets alsin foto maken want weet niet welke babyvoeding mn zus moest of foto maken want weet niet precies wat mn moeder moest hebben :')


Ja dat kan werken, maar ik stond een overzichtsfoto van de snoepafdeling te maken, verzin daar maar eens een bijpassend verhaal bij. Ze vroeg overigens niet naar het waarom, dus heb gewoon gezegd toen ze zei van dat mag niet van "oh niet? sorry" en ben toen weg gegaan.
Bij Jumbo heb ik het wel een aantal keer uitgelegd als ik aangesproken werd, voordeel is dat ik daar nu nog steeds checks kan doen zonder al te veel zenuwen.

Had ik vanmiddag eindelijk genoeg moed verzameld om even te kijken of de KV check bij die KV haalbaar zou zijn, stonden ze niet meer in de app.

Uiteindelijk vandaag alleen een Activia Check gedaan, was geen actiekoeling met Activia dus simpel genoeg, toch weer 2 euro.

Extra verdienen per product ken ik niet van Roamler, ik heb dat wel gezien bij Smartspotter. Balen van je ene opdracht Danseresje, al dat werk en dan om 1 onscherpe foto afgekeurd. Moet zeggen dat ik daarom wel alle foto's die ik maak nog even aanklik na het maken om zeker te zijn dat ze scherp zijn. Maar met mijn oude s4 mini kon ik het dan nog niet goed zien, op de S5 gaat dat een stuk beter en zijn ze ook veel beter van kwaliteit sowieso.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:11

Het stond echt in de opdracht, per gevonden product kreeg je dertig cent extra, dus kon je er max vijf euro aan verdienen ipv twee.
En tja, ik heb momenteel een hoofd als een vergiet, een concentratie van een zeef en het tempo van een slak......dus misschien al een wonder dat er een goedgekeurd is.....

[VVDD] Wat een zonnig ritje naar het strand had moeten worden.....

Een foto- en videoverslag van mijn paardrijvakantie bij Domaine Equestre Centaure: [RIJ-ITP] Onvergetelijke paardrijvakantie in Frankrijk

HayDay: Gamecenternaam = Danseresje84

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:30

Ik was net in een ah met die voedingswaarde checks. Echt 16 checks dus dacht lekker verdienen maar wat een k opdracht zeg. 1,5 uur later, 4 checks gedaan er maar mee gestopt.

17 september 2009 : Max
05 juni 2011: Lisa
17 november 2014: Sem

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 10:31

Meer dan de helft hadden ze ook niet dus schoot ook niet op

17 september 2009 : Max
05 juni 2011: Lisa
17 november 2014: Sem

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:27

Nou wel alle 4 goedgekeurd.
Met 2 checks wel 2 verkeerde producten maar alsnog goedgekeurd. Dat is wel erg fijn!
10,70 in totaal. Maarja is toch weer iets.

kerstkransje
Berichten: 455
Geregistreerd: 22-02-10

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:57

Hier de emte checks gedaan, hoppa 18,- !!

2 dames op stal,
en 3 in mijn hart

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 08:23

Er zijn hier geen emte supermarkten, jammer hoor!

Zag dat ze de vergoedingen voor de babymelk vandaag omhoog doen. Ik hoop morgen ook! :')

Malima

Berichten: 5268
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Assen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 15:53

Zag dat er nu weer 21 voedingswaarde checks in 1 winkel zijn, maar durf het eigenlijk niet meer zoveel werk

17 september 2009 : Max
05 juni 2011: Lisa
17 november 2014: Sem

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 17:20

Wij hebben rond Zwolle helemaal geen voedingswaardechecks staan.

Wilde een bakker bart check doen voor 10 euro. Had gegoogled en zou volgens Google tot zes uur open zijn. Kom ik daar, was hij al om half zes dicht. Balen! Had er een Activia check voor laten gaan omdat ik het anders niet zou redden. Nu dus beide niet. Zonde.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 17:51

Malima schreef:
Zag dat er nu weer 21 voedingswaarde checks in 1 winkel zijn, maar durf het eigenlijk niet meer zoveel werk

same here. Wanneer ik tijd over heb doe ik er soms een paar, maar max 3 per keer want jezussss wat een werk idd :(

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:54

Ik had vandaag een babymelk check gedaan. Die mensen waren me toch boos dat ik er alweer was :o mocht het magazijn niet meer in blijkbaar want werd niet geholpen Haha. De checks voor 2 euro doe ik ook zelden. Of ze moeten heel makkelijk zijn...

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 22:02

Wienna schreef:
Ik had vandaag een babymelk check gedaan. Die mensen waren me toch boos dat ik er alweer was :o mocht het magazijn niet meer in blijkbaar want werd niet geholpen Haha. De checks voor 2 euro doe ik ook zelden. Of ze moeten heel makkelijk zijn...


Nou ja, wat stom dat ze boos waren zeg. Heb je de check nog wel in kunnen dienen? Hoe reageerde Roamler?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers