ken je dat gevoel....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 08:55

van, wat zou ik in hemelsnaam nog zonder mijn paardje moeten? Dat heb ik dus echt. Tonkie is nu bijna 9 maanden van mij, ik ben in die 9 maanden ooit 1 dag niet naar haar toe kunnen gaan, dat vond ik een ramp. Ik ben zo aan haar gehecht he! Lovers Gisteren haar eerst lekker gepoetst, daarna gezamelijk een wandelingetje gaan maken langs de beek, dan terug langs de kinderboerderij, gewoon aan de hand. Daar stond een bankje, ik ben lekker gaan zitten en Tonkie heeft daar even het gras afgedaan Haha! Lekker samen relaxen Gaaaap . Helaas moest ik om 8 uur weer gaan. Dat zijn nu de leuke dingen van het leven he.... Lovers

R.I.P. allerliefste Tonkie... 1987-2009


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 08:56

ja zeker!!!mijn pony is mijn alles.behalve het feit dat ik natuurlijk ook een hele lieve en behulpzame vriedn heb is tinkerbell mijn hele wereld.zonder haar?neeeeeeee ik word al misselijk als ik eraan denk...........zij maakt mij gelukkig,ze geeft mij vertrouwen,ze laat mij lachen.

soms is het beter om te zwijgen

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 09:17

Ja dat gevoel ken ik! Ooit heb ik door omstandigheden Warda 10 maanden niet gereden en zag ik haar pas weer na 3 maanden.
Het gevoel haar kwijt te zijn maakte me echt wanhopig. Een soort liefdesverdriet, het knaagde en ik droomde ook steeds van haar, met als gevolg dat ik me s'morgens helemaal akelig voelde.
Ik dacht dat Warda er geen last van had, maar daar vergiste ik me in! Toen ik haar na 3 maanden opzocht omdat ik er ziek van was, heeft ze eerst een kwartier met haar hoofd op mijn schouder staan te leunen.
En dat terwijl ze helemaal niet een aanhalig type is!
Ze stond heel sjacherijnig op stal, en ze leefde helemaal op. Ik heb nog nooit een paard zo blij gezien.
Het heeft onze band wel behoorlijk verdiept, en het enige wat ons nog kan scheiden is de dood.

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 09:19

Suus, ik zal het je maar vertellen: Je bent PAARDVERSLAAFD. En dat is de mooiste verslaving die er is Lachen
Zo voel ik me ook met Pablo, maar dat weet je wel denk ik zo.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 09:30

Ja ik weet het Katrien, Milo zegt het ook steeds. Ik ben gewoon verslaafd. Kan het niet helpen, overkomt je gewoon. Zijn hier medicijnen voor? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 09:36

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, er zijn geen medicijnen voor. En mochten die ooit worden uitgevonden dan ga ik de pharmaceutische (ik weet even niet hoe je dat schrijft) industrie saboteren, dat de medicijnen juist extra verslavend gaan werken ofzo Lachen



_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Een beetje Consideratie, een beetje om Anderen Denken, dat maakt een groot verschil. Dat zeggen ze tenminste"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-13 10:37 ]</font>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:55

Medicijnen zijn er niet voor, volgens mij is het juist een medicijn.
Voor stress en andere kwaaltjes!
Ik zou ook niet weten wat ik zonder ze moest! Isolda is nu 11 jaar bij me en als ik eraan denk dat er wat met haar zou gebeuren... Meeeennn ik word al naar als ik er aan denk.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 11:56

Ik ken het heel goed soms sta ik zo lekker te kroelen dat ik baal dat ik weg moet omdat ik dan echt veeeeeeeeeel te laat kom....
De gedachte dat ik Lottie overleef brrrr daar probeer ik maar nooit aan te denken...

Ik ben zo gek met 'm dat het soms gewoon zeer doet.... gek eigenlijk

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 18:48

helaas zijn er mensen die hun pony wel op moeten geven! Huilen Boos!


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 20:15

Zeker, ben ook helemaal gek van mijn meissie Lachen Als ze dan soms iets heel lief doet, of van ver af al naar me hinnikt... Lovers . Als ej die verhalen leest, van pony's/paarden die overlijden of waar iets ergs mee gebeurd, zit ik sowieso al te janken, maar als ik er dan aan denk dat mijn Spotje dat zou overkomen.. Verdrietig . Als ze ooit eens ergens een pijntje heeft vink het al zo erg!!!Helaas kan ik lang niet elke dagh komen, dat redt ik niet met school enz. *slik*,bijna 3,5 week weg... Scheve mond\


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GrapeshotBot, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 46 bezoekers