Ervaringen strandrit manege bakker?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xBonitaaa
Berichten: 3
Geregistreerd: 29-04-15
Woonplaats: Hazerswoude

Ervaringen strandrit manege bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-15 21:54

Morgen (13 juli) ga ik van 10 tot 12 met een paar andere uit mijn manege les een strandrit maken bij manege Bakker in Noordwijkerhout. Heb in Renesse 2 jaar geleden al een strandrit gemaakt maar vond het daar niet helemaal geweldig. Hoop dat deze keer beter word.

Heeft iemand ervaring met strandritten bij manege Bakker?
Ik wil ook wel wat informatie over bijvoorbeeld of er leuke paarden zijn, ziet alles er goed verzorgd uit, word er eerst gekeken naar je ervaring in een bak voor je naar buiten gaat, moet je zelf opzadelen etc.

Ik zal na de rit mijn ervaringen hier delen voor iedereen die misschien ook een rit wil gaan maken bij bakker!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70520
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Ervaringen strandrit manege bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:33

BRT -> MA

hoefijzers
Berichten: 194
Geregistreerd: 17-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:43

Het is niet een antwoord op je vraag maar ik zou eerder kiezen voor manege smit. Bij bakker rijden ze in grotere groepen.

Als het goed is moet er al een topic zijn over rmanege bakker.

Sannens
Berichten: 1402
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Ervaringen strandrit manege bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:55

Ik heb inderdaad een rit gemaakt bij manege bakker en ik ben het inderdaad eens met dat het relatief grote groepen zijn. Wij waren zelf met 5 en daar is nog een groep (die niet zo geweldig reed helaas) bijgegooid. Hierdoor stonden we veel stil omdat een 'paard zo'n honger had' en zijn bereidster niet inzag dat hij die blaadjes gewoon lekker vond.
Bij mij werden de paarden zelf opgezadeld door de mensen daar, zodat ze wisten dat alles goed gebeurde.

De rit was afgezien van de blaadjes eter (maar eigenlijk lag dit dus aan zijn bereidster) echt heel leuk. Het was een mooie omgeving en het was goed geregeld.

Ik reed op een relatief oude merrie (ik ben haar naam vergeten), die wel erg goed meekwam met de rest en daarin nog lekker pittig was. Ik was in ieder geval helemaal tevreden!

QueLee

Berichten: 301
Geregistreerd: 30-09-05
Woonplaats: Brakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:56

Ik vond het erg leuk bij manege Bakker. Wij waren toen met een clubje van 7 en dat was goed te doen!

Ik zat op zaphir (ofzoiets) en heb een heerlijke rit gehad.. Hij gooide alleen vreselijk hoog op en ik had toen mijn pony van 153cm nog dus dat was voor mij even behoorlijk wennen

Veel plezier in ieder geval!

cent

Berichten: 259
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen strandrit manege bakker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 23:00

Ik ben er 3 keer geweest en alle 3 de keren is het goed bevallen. Paarden staan er netjes bij en je kunt aangeven op wat voor een je wilt. Verder mag je met de paardjes de zee in alleen waarschuwen ze dan dat je op moet letten dat ze niet gaan rollen. Ik vindt het een leuke manege om strandritten mee te maken.
Veel plezier!!