Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-15 17:31

Ik heb een one ear stukje besteld voor mijn hoofdstel, althans het was een cadeau van broertjelief voor mijn verjaardag wat ik al heel lang wilde hebben. Het heeft eerst 1,5 week geduurd voordat wij het oortje in huis kregen, dus niet binnen 1 werkdag en te laat voor de verjaardag, maar das nog geen ramp. We hebben daarover gebeld en toen kwam die de dag er na toch binnen.

http://www.wildwestern.nl/index.php?opt ... _pathway=0

Er stond in eerste instantie op de website vermeld: Het zilver blinkt ongelooflijk", echter kan ik dat nu niet meer vinden.

Het zilver op het oortje is namelijk gewoon zwart en oud! De zilveren bolletjes zijn ook beschadigd! Ik heb Wild Western opgebeld, eerder deze week al, maar bij nazien van het nummer werd de telefoon er op gegooid!

Gisteren weer geprobeerd, toen heb ik even met Wild Western gesproken en het verhaal uitgelegd, maar de meneer vertelde dat ik het moest poetsen met zilverpoets. Maar dit is natuurlijk geen echt spul/zilver, dus dat gaat hem natuurlijk niet worden meneer. Toen zei hij nog: Maar op de site staat dat het iets donkerder is dan op de foto.

Dat is echt :x want dat gaat over het LEER en niet over het ZILVER. Nog geen seconde later werd leek het alsof de verbinding weg viel en ik heb direct teruggebeld echter werd er niet opgenomen. Even later was meneer in gesprek. En de keren daarna was de telefoon uit gezet.

We hebben verder geen bevestiging per email o.i.d. ontvangen. Broer voelt zich ook banketstaaf, maar hij kan hier natuurlijk ook niets aan doen. Wild Western gooit gewoon de telefoon er op -O- ?

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


8nnemiek

Berichten: 43379
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:38

Jee wat een achterbakse reactie van die webshop.. Je gooit toch niet zomaar de hoorn erop?
Voor dat geld kun je natuurlijk niet veel kwaliteit verwachten, maar ze horen wel te leveren wat er op de website wordt beloofd. Jammer dat je de tekst niet hebt opgeslagen. Maar je mag een artikel altijd terugsturen en ze zijn dan verplicht om je geld terug te geven. Dus dat zou ik gewoon doen.

Edit, ik zie wel in een review iets staan over blinkend zilver. Heb je dit niet toevallig zien staan ipv bij het product zelf?
http://www.wildwestern.nl/index.php?opt ... icle&id=18

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Schuur_

Berichten: 4865
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:48

Dat is een review van de shop zelf dus dan kunnen ze moeilijk anders beweren. Maak even wat printscreens!
Persoonlijk zou ik zelf hier niet zo snel bestellen (wat een spelfouten op die site 8|)
Verder gewoon mailen en bellen. Hebben ze geen facebook waar jr een foto en verhaal op kan posten?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

J01andA

Berichten: 271
Geregistreerd: 11-09-09
Woonplaats: naast de paardenstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:59

Niet netjes van de shop, maar ....
Het western hoofdstel wat ik heb is ook niet van echt zilver maar ik poets de zilverdelen ook op met Zilverpoets. Na een poetsbeurt weer echt als nieuw. Al de 'zwarte verkleuring' is dan weg. Misschien toch een idee om het met zilverpoets schoon te maken.
Als het verder wel mooi is, wil je het na de poetsbeurt misschien toch houden? Het is echt te proberen.
Eenmaal goed gepoetst blijft het lang mooi. Tenminste mijn hoofdstel.

Toegevoegd:
Ooo, ik lees dat de bolletjes ook beschadigd zijn .... dat wordt met een schoonmaak beurt dus ook niets.

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-15 21:39

@ 8nnemiek; dat staat idd bij tabje NIEUWS/REVIEW op de site, dat gaat over precies hetzelfde artikel. Oja bokker Schuur_ zegt het ook al.

@ J01andA; misschien is dat te proberen, maar als ik iets nieuws koop, ga ik er vanuit dat het er ook nieuw uit ziet en niet jaren ergens heeft gelegen en eigenlijk niet meer te verkopen is.

Heb mail gestuurd naar WildWestern met vraag hoe we dit kunnen oplossen.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 21:50

Artikel 6:74, eerste lid, BW bepaalt dat iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis de schuldenaar verplicht de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden. Dit artikel noemt als uitzondering op die regel de omstandigheid dat de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend (overmacht).
Artikel 6:74, tweede lid, BW bepaalt dat voor zover nakoming niet reeds blijvend onmogelijk is, lid 1 van dit artikel (het bepaalde omtrent de verplichting tot schadevergoeding en de uitzondering daarop ingeval van overmacht) slechts toepassing vindt met inachtneming van hetgeen is bepaald in de tweede paragraaf betreffende het verzuim van de schuldenaar.

(Bron: http://www.atmadvocaten.nl/6340/contrac ... ergoeding/ )

Rock this day like there is no tomorrow

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 20:04

Citaat:
Wij zijn alleen maar te bereiken per e-mail, zoals u op onze website ook
kunt zien. De reden hiervoor is dat wij talloze webshops hebben,
en wij per webshop dus iemand hebben die daar specifiek verstand van
heeft. Als u onze eindbaas belt per telefoon, dan kunt u er niet
vanuit gaan dat hij alles weet te vertellen.

Dit is ook de reden dat wij specifiek alleen bereikbaar zijn per e-mail,
zodat u altijd een juist antwoord krijgt op uw vraag/vragen. Tevens is
de dag
waarop u belde de enige vrije dag in de week waarop hij niet hoeft te
werken (met uitzondering van administratie etc.).

Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom hij zijn telefoon heeft
uitgezet, dan wel dat hij andere zaken moest regelen.
Onze excuus voor dit ongemak, maar u kunt in het vervolg dus beter een
e-mail sturen.


Weten we dat ook weer, wat een flut smoes. Ik bestel er iig nooit meer!

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 20:15

:= Klinkt wel een tikje vreemd ja! "Eindbaas", serieus? :') Klinkt meer als een stel tieners dat een webshop geopend heeft als ik eerlijk ben, zou er niks bestellen. (zowiezo, als een webshop zijn eigen reviews van producten moet schrijven, zoveel reken en spelfouten op de site heeft, zou ik er vanuit gaan dat je grote kans hebt geen waar voor je geld te krijgen...)
Jammer om ná aankoop pas te merken dat ze slechte service leveren TS, het is ook niet een beetje "zilver" maar het halve ding... Hopen dat je het toch wat kan oppoetsen! :)

Mloez

Berichten: 1075
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: Havert, Duitsland

Re: Wild Western ervaringen? Beschadigd artikel, GEEN service

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 12:38

Eindbaas? Het is toch geen videogame waar je de eindbaas moet verslaan? En talloze webshops? yeah... klinkt heujl geloofwaardig allemaal.. Ik heb er ook wel eens vaker gekeken maar nooit iets besteld aangezien ze meestal duurder waren dan andere webshops.

Hebben ze op bovenstaande na wel nog gereageerd op het daadwerkelijke probleem?

~*CJ*~ C This Invitation // Zippos After Shock x Gotta C Thebigleague

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-15 20:03

Ja dit is nu eenmaal Duits Zwart Silver dus dit hoort bij het product en ook al zouden ze het opnieuw bestellen, dan wordt tie weer zo. Terugsturen kan, maar dan komen er weer verzendkosten voor MIJN rekening. 50% van het bedrag terugstorten doen ze niet.

Voor mij geen Wild Western meer.

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers

cron